 Zdar, mohl by jste mi někdo dat odkaz na schema s abterií na fíka?? ale aby se ta baterie za jízdy dobíjela děkuji mockrat
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 15:00
 Dikes moc, zkusim to jak řikal Standa, pak napíšu jak to dopadlo
Datum: 02. prosince 2008 15:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Není ,,jednoduché zapojení,,. Energii musíš někde nejprve získat, nebo uspořit, aby jsi i při denním svícení mohl efektivně akumulátor nabíjet. Takže pokud má magneto výkon 30W (to výkonnější) a ty máš vepředu 25W a vzadu 5W, tak ať počítám jak počítám, nevidím přebytek, byť jediný watt který by se dal poslat na úschovu do akumulátoru... A to se bavíme o průměrném provozu, který odpovídá nejméně středním otáčkám motoru, při průměrném provozu na nižší otáčky (tzv. šolíchání) ani těch 30W tam nemáš. Proto jednoduché řešení neexistuje. Přesto ale není problém neřešitelný, vyžaduje však takovou přestavbu, že pokud o elektronice nevíš zhola nic, nebo nemáš kámoše, který je bastlíř, tak se na to raději vykašli... Nebo můžeš zapojit akumulátor stejně jako na exportní mustangy, ale to je řešení co si pamatuju jen podpůrných spotřebičů, a to neřešilo přední světlo. A i tak mi tam chybí regulace nabíjení, protože bez ní existuje riziko zničení akumulátoru dlouhodobým přebíjením... a to nemluvím o sulfataci vlivem dlouhodého vybití akumulátoru...
Datum: 02. prosince 2008 9:25
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 nejjednodussi...ok....najdi si schema na cz 150 c a zabuduj do nej zapalovani z fika 30W s tim ze pri svetlech nechas 5W na dobijeni ...tzn odebirat 25W max 28W aby aspon neco malo dobijelo....zalezi dost na sile magneta....
Datum: 01. prosince 2008 23:06
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 Jn to by ste mohly , nějáký jednoduchý schematko. Tota otazku tu už byl 50x ale nidky nebyla pořádná odpověď . Takže taky moc díky za něho.
Datum: 01. prosince 2008 22:31
|



|