slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Králík      E-mail:      IP: uživatel720    
Nazdar, chci se zeptat, jaké se nejčastěji používá zapalování na dachla? bezkontaktní či tyristorové nebo je to to samí... bohužel o tom nemám ani páru :-( tak mi napadlo tam hodit zapalování z motorové pily, jenom by se musel udělat jiný rotor s jedním "magnetem" uvnitř a zvolit správný obvod rotoru, aby to dobře fungovalo... jestli s takovou to předělávkou máte zkušenost, tak pište. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 17:13
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Králík      IP: uživatel720    
No jako chlapi, na starej válec a píst mi to do nedávna šíleně blblo a teď jsem vyměnil píst i válec a je to uplně něco jinýho, startuje dobře studenej i teplej, ve vysokých otáčkách nevynechává... to jako nějak nechápu. Asi koupim nový cívky a kladívko a necham to tak a do budoucna se uvidí co a jak.
 
 
Datum: 02. prosince 2008 17:13
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
No podle měření 5/6 zrovna ne, ale vydoluju navíc k původnímu výkonu magneta ještě tak 10W. Takže přední si můžu dát v podstatě i 35W, když mi dneska běžně stačí 25W. Jo citlivost je úžasná.. blafne to ať je motor studenej, nebo teplej. S klasikou se mi nedařily teplé starty. Když teďnacupneš prošlápnutím směs do válce a pak zapnu zapalko, tak stačí ťuknout špičkou do startpáky a už to vrčí.
 
 
Datum: 02. prosince 2008 8:12
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
No podle měření 5/6 zrovna ne, ale vydoluju navíc k původnímu výkonu magneta ještě tak 10W. Takže přední si můžu dát v podstatě i 35W, když mi dneska běžně stačí 25W. Jo citlivost je úžasná.. blafne to ať je motor studenej, nebo teplej. S klasikou se mi nedařily teplé starty. Když teďnacupneš prošlápnutím směs do válce a pak zapnu zapalko, tak stačí ťuknout špičkou do startpáky a už to vrčí.
 
 
Datum: 02. prosince 2008 7:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
No podle měření 5/6 zrovna ne, ale vydoluju navíc k původnímu výkonu magneta ještě tak 10W. Takže přední si můžu dát v podstatě i 35W, když mi dneska běžně stačí 25W. Jo citlivost je úžasná.. blafne to ať je motor studenej, nebo teplej. S klasikou se mi nedařily teplé starty. Když teďnacupneš prošlápnutím směs do válce a pak zapnu zapalko, tak stačí ťuknout špičkou do startpáky a už to vrčí.
 
 
Datum: 02. prosince 2008 7:12
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a aj si furt rikal odkud ty rejhy v ty vacce sou, nojo tata byl strasnej kanec a o fichtlone se moc nestaral...jinak o tom CDI si mi rikal uz sem to i pochopil tim vlastne vydolujes nejakej 5/6 vykonu zapalovani navic sejo? jinak ta citlivost s tim zapalkem to sem zazil jednou u znameho...
 
 
Datum: 01. prosince 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To Steve - klasika chodí OK, jen jsem zaregistroval jednu potíž. Zřejmě z důvodů nepříliš velikého výkonu původního zapalka, je problém se svíčkama, prostě je klasické zapalování citlivé na jakoukoli sebemenší změnu uvnitř svíčky, plus citlivost na tzv. teplotu svíčky. CDI ale nevzniklo proto, aby pouze nahradilo původní zapalování, ale z důvodu vytěžení určitého množství nevyužitého výkonu zapalovacího pólu (viz. web). Když nebudeš mazat plsť vačky, tak se ti ,,upálí,, pertinaxová opěrka kladívka a tím se ti zároveň rozšteluje předstih... Viděl jsem i takové případy, kdy se pertinax upálil natolik, že tělo ramene kladívka vydřelo drážky do vačky :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2008 20:55
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a vubec at si gdo chce rika kaldivka sou parada...newim asi sem stara skola a taky nemam ani dily ze zapalka z pily ani chut to nejak menit...jinak ty kladivky vydrzej vic nez dost, otacky presne newim nigdy me to tak rychle netocilo:-D ale pres 12000 pry stihaj...to frikulin: proc prechazis z osvedcene kvality na to letecky? a ma to nejaky vetsi vyhody oproti CDI? to Chong: taky nebyly nejake extra problemy s kladivkovym zapalovanim a predstih, to uz pomalu zapominam co to je vlastne je gdyz na starym fikovi ho mam nastavenej od minulych prazdnin...jinak co se stane gdyz se vacka mazat nebude? spali se kladivko?
 
 
Datum: 01. prosince 2008 20:27
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To Steve. Nene to neni o zkušenostech...taky sem začal tak že sem to namontoval a nevěděl nic...! Dokonce sem jeden z prvních kdo to tak něak měl...(aspoň co vim...) jezdim ho už tři roky. To samý zapalování neřeknu sice jakej mám přesně typ (nevim to) ale jinak se dá použít zapalování jakýkoliv který se tam vejde...! A jakmile máš přetočenej kužel a víš kdy je okamžik jiskry nějakej držáček vymyslíš a uděláš...! Vim že hezkej snímač má pila Grizlly a rotory se nechaj kombinovat....! Jak řikám mám jedno svoje a pár snímačů mám taky. Jelikož to opouštim tak to moc už neřešim...chystám se jen bateriový letecký zapalování s procesorem řízenym předstihem..:-) Tam už to bude mazec jinej....:-)
 
 
Datum: 01. prosince 2008 10:43
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Takže jsou to dě věci.. ,,bezkontakt,, je způsob jakým se snímá poloha kliky při kterém dojde k zážehu, je to vlastně vstupní část před samotným zapalováním a to zapalování pak může být libovolného typu. Že je zapalování tyristorové (také se mu říká kapacitní, nebo CDI) je typ zapalování kdy se energie kumuluje v kondenzátoru a pomocí tyristoru se prudce vybije do indukční cívky. Origo zapalko na pionýru je tzv. indukční zapalování (sice není úplně klasické). Zrovna mám v testování CDI ( http://www.mujweb.cz/www/elektronic/CDI.htm ) a zatím spokojenost a není třeba nic mechanicky upravovat. A k tady zmíněnému kladívku... já tam u CDI zatím kladívko nechal a na bezkontaktním vstupu se zapracuje až najedu pár stovek km, ale nechápu že tady furt někdo píše o problémech s rozlaďováním kladívka. Ladim preventivně předstih jednou ročně v rámci jarní údržby a zároveň přiměřeně mažu plsť vačky a nikdy velikej problém nebyl... takže by mě zajímalo co děláte špatně :-D
 
 
Datum: 01. prosince 2008 7:48
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to frikulin: tobe se to mluvi gdyz mas zkusenosti a nastroje ale co my obycejni smrtelnici? :-D... jinak s kamosem sme to delali asi pul roku, finale udelal sam a lita na tom
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: Králík      E-mail:      IP: uživatel720    
A máš to vyzkoušený? že je to tak jednoduchý? pak už je asi jedno z jaký pily to zapalování je... kdyžtak se ozvi na ICQ: 498-099-426 nebo na mail
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 20:04
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale kulový prosimtě....!!!! Vyndáš zapalko z pily přetočíš kužel na rotoru aby to šlo na kliku fíka pomocí stroboskopu (nejlíp a nejlíp v soustruhu) najdeš okamžik jisrky vyrobíš držážek plesk plesk nasadíš nastavíš a jedeš a už si ho po zbytek životnosti motoru nevšímáš...:-) A ten tvůj výpočet je kravina....:-) Úplná....
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 19:25
 
 
 
 
Jméno: Králík      IP: uživatel720    
No právě, že bych to chtěl udělat lehce na závody a taky proto, že se mi klasický kladívkový na dachlu pořád rozlaďuje... na to z motorovky bych to viděl tak, že zdvih je 44mm x 2=88mm a z toho odečíst nějakou hodnotu předstihu a ten celkový výsledek by byl obvod rotoru... to je pouze moje teorie, jestli by to tak fungovalo... to ví bůh :-D
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 19:10
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
*to mu - tu měl
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 18:46
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
bezkontaktni, tyrisove, C.D.I...jo Chong to mu bezvadnej experiment, treba ti neco o tom povi, to ma velkou budoucnost na fikovi...jinak z ty motorovky je to docela makacka, s tim si clovek musi vyhrat a mit na to zkusenosti...jinak na serii je stejne nejlepsi klasicky kladivkovy, gdyz se spravne seridi tak je to fakt bezkonkurencni...
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 18:46
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 15:52:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu