 cus,chtel bych se zeptat jak se vytahuje magnet? uz sem vse t toho magnetu oddelal krome te podlozky a tu nevim jak dostat ven ...poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2008 19:27
 mno zavit tam je,a to ze je v hliniku je taky duvodem proc je u mnoha rotoru dojebanej
Datum: 23. října 2008 19:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Už jsem jich pár v ruce měl, ale závitu v hliníkové díře rotoru jsem si nevšimnul... Schválně se doma podívám, ale nezdá se mi že na vylisování z konusu stačí závit v měkkém hliníku
Datum: 21. října 2008 11:28
 to nic, Chong si jen spletl šroub M8 se šroubem M5, neberte mu jeho postup je správnej, ale trochu náročnější na čas, přitom stačí zašroubovat šroub M8 do rotoru a utahovat, většinou rotor odskočí poměrně lehce, ikdyž včera sem sundával rotor poprvé od roku 78 a vůbec se mu nechtělo dolů, samozřejmě je na to speciální přípravek, je to v podstatě šroub M8 kterej přejde na průměr zhruba 4mm ta část s průměrem 4mm projde závitem v klice a opře se o konec díry-tím se zajistí že se neporuší závit
Datum: 20. října 2008 1:20
 v rotoru je zavit M8,kdyz tam zasroubujes dostatecne dlouhej sroub tak se opre o cep klikovky a kdyz budes dotahovat tak rotor odskoci,takhle uz sem sundal snad 10 rotoru a zatim mi to vzdycky fungovalo,do zavitu v cepu klikovky se v tomhle pripade sundavani nic nesroubuje,je to jako kdyz sroubujes matku na sroub,v tomhle pripade je rotor jako matka ktera se posouva smerem od kliky,tim padem se stahne z cepu,snad je to i napsany v prirucce k fichtlovy,jestli se milim tak me prosim opravte
Datum: 19. října 2008 21:02
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
 To Libor... Můj ověřený postup.. Do díry závitu našroubuju přiměřeně dlouhý imus aby moc nekoukal přes hranu rotoru a jeho střed mi tvoří osu opření pro tříramenný stahovák... S citem utahuju, vytvořím vůči ,,přilepenému,, kuželu přepětí a pak citlivě klepnu (ten grif je k nezaplacení) a rotor je dole. Žádný velký mlácení, hrozí ohnutí klikového čepu ojnice a zase moc neutahovat, páč stahovák s sebou bere i imbus a tím ho může dotáhnout moc fest... Místo imbusu by to chtělo nějaký přípravek, ale takhle to funguje taky dobře když člověk u práce myslí...
Datum: 19. října 2008 20:33
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
 Nevím jak je to u rotoru magneta u starších pionýrů, ale 20,21 a 23 rozhodně zašroubováním na doraz do závitu v hřídeli kliky rozhodně krom možnosti stržení závitu nic nesundáš. Platí pravidlo že vylisováním musí být splněna podmínka, že se odtlačuje jeden kus materiálu od druhého.. pokud sundáš vačku, tak šroub volně projde hliníkovým tělem rotoru a dál už je šroub pouze zapuštěnej v hřídeli klikovky.. tedy nikde se nic od sebe neodtlačuje... Šroub pak narazí na konec závitu a kdž budeš v utahování pokračovat dál, hrozí dvě věci.. jednak tržení závitu, takže pak už nepřitáhneš vačku bez opravy závitu, nebo zlomení šroubu v díře závitu.. Když už tady kubiCZku podruhé radíš takovou krávovinu, chtěl jsem se zeptat kolik rotorů magneta jsi tímto postupem už sundal?
Datum: 19. října 2008 20:28
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel4358
 v tom magnetu mas zavit tam zasroubujes 8 sroub a budes dotahovat a magneto seskoci....
Datum: 19. října 2008 15:12
|



|