Jméno: jirka
IP: uživatel2324
 Cau draci nesla by elektrika na ČZ 175/450 zapojit tak ze by to chytalo jen na roztlaceni ale aby tam nemusela byt baterka a rele kdyztak jak to mam zapojit diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2008 11:59
Jméno: standa
IP: uživatel4177
 Vape udajne jede i bez baterky...mimojine mi to psal i sesa v jednom prispevku....
Datum: 26. září 2008 11:59
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ad jawaracing50... vape je podle výrobce určené pro bateriová zapalování.. tedy s betrkou, bez ní si netroufám říct jestli by to chodilo korektně. Ad brisK... ano lze provozovat tyto motorky bez bateri, panelky na to měli přímo jednu polohu zapalování, protože se jednalo v podstatě o stejné zapalování jako u kývačky tak to lze tak zapojit také (pokud to v přepínači u 450ky není). Takhle z hlavy bez schematu to brisKovi nemůžu potvrdit ale asi to je tak jak píše. Jen chci upozornit na praktickou zkušenost z provozu. Aby to fungovalo, tak se motor musí neustále držet v otáčkách, jakmile klesnou otáčky a odpojí se kotva spínající stator, přestane dynamo dávat eletřinu a v tu ránu ti to zdechne. Je tedy s tím nepříjemná jízda, prostě se nikde nesmíš zapomenout a nechat padnout otáčky, nebo jet na malé otáčky (vyšší kvalt, malá rychlost). Takže pokud to tak chceš protovozovat bez baterky, naroubuj tam nějaké magneto. Např z pionýra, babety či jiného stroje...
Datum: 25. září 2008 14:51
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ad jawaracing50... vape je podle výrobce určené pro bateriová zapalování.. tedy s betrkou, bez ní si netroufám říct jestli by to chodilo korektně. Ad brisK... ano lze provozovat tyto motorky bez bateri, panelky na to měli přímo jednu polohu zapalování, protože se jednalo v podstatě o stejné zapalování jako u kývačky tak to lze tak zapojit také (pokud to v přepínači u 450ky není). Takhle z hlavy bez schematu to brisKovi nemůžu potvrdit ale asi to je tak jak píše. Jen chci upozornit na praktickou zkušenost z provozu. Aby to fungovalo, tak se motor musí neustále držet v otáčkách, jakmile klesnou otáčky a odpojí se kotva spínající stator, přestane dynamo dávat eletřinu a v tu ránu ti to zdechne. Je tedy s tím nepříjemná jízda, prostě se nikde nesmíš zapomenout a nechat padnout otáčky, nebo jet na malé otáčky (vyšší kvalt, malá rychlost). Takže pokud to tak chceš protovozovat bez baterky, naroubuj tam nějaké magneto. Např z pionýra, babety či jiného stroje...
Datum: 25. září 2008 14:30
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 eště ide tak (pokud si dobře vzpomínám) že ten druhý drát (co vedl přes zapal. skřínku ) zapojíš tam co má byt tá kontrolka dobíjení (kontakt myslim 61 ) prostě zapojíš enom 1A a 61 a baterku tam nepotřebuješ ale mosiš po každé tlačit s místa to už potom nikdy nepude
Datum: 24. září 2008 21:55
 jesly tam nechces mit baterku tak tam musis dat jine zapalko bud VAPE bezkontaktni ale to je dost draha zalezitos nebo predelat s fichtla nebo pareza uz jsem vydel mnohokrat zapalko z pareza na 175
Datum: 24. září 2008 21:45
|



|