Posl.aktualizace: 24. září 2008 21:45
 to z babety tam nedas to je reseny uplne jinak. ale kdyz si postavis to na co davas odkaz tak to by vyznam mit mohlo, sam jsem to na fochu chvili mel, dokud mi neodesel tyristor...
Datum: 24. září 2008 21:45
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 jj neco takového mam taky doma dostalo se to ke mě jako vrak kdysi upravené Kejvačky do crossu tak už sa v tom skoro pul roku hrabu ale už to vypadá dobře (skoro všecky díly už mam tak už by to mohlo jet  )
Datum: 24. září 2008 21:25
 No, ja se ani tak nebavim o fichtlovi, mám krosku s motorem ze 477 a zapalovánim z 555....Ale prostě nuda tak přemejšlim nad hovadinama......dlouho motor nebyl sladěnej, nešla trojka, jiskra nikde ale ted s to všechno vyřešilo.Proto přemýšlím na "vrátitelnými úpravami", protože přefuky a kanály se mě zvětšovat a upravovat nechcou, naximálně vyleštit kanály, vic ani rana.......tak zkuste odpovídat dál.......
Datum: 24. září 2008 21:14
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 a eště jak sa tak divam na to schéma tak je tam jakýsik regurátor či co tak to do pincka asi nedaš
Datum: 24. září 2008 21:11
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 teoreticky možná jj ale prakticky nn pač na babetě máš 4 čívky né 3 a indučka je tam myslim na 4V (pincek 8V) tak si myslim že i kdyby se ti to tam podařilo nejak zapojit tak bys ho spálils -pokud sa pletu tak mě opravte - ale stejnako nechápu proč sa nekdo zajímá takovýma "kravinama" když stejnako dobře zeštelovaný a udržovaný fík jede většinou líp než po nejakých úpravách
Datum: 24. září 2008 21:01
|



|