slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus.. nemáte někdo na fechtlovy blinkry? máte tam baterku? nebo jak to máte zapojený? a zapojený to máte jak? díky za odpověd..;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 20:57
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
já mám na fichtlu ve předu 15W a vidím ůplné hovno ještě mám někde špatný kontakt tak mi to bliká:-D
 
 
Datum: 29. srpna 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
To stanon - s elektrikou je to na fichtlech stejné jako se zvýšením výkonu.. napsat něco krátkého a funkčního je nemožné :-D, prostě jednoduchá a smysluplná řešení tady neexistují. Jediné v co lze doufat že si na nás soudruzi ve Vape s pionýry vzpomenou a vyprojektují pro nás také nějakou verzi Vape, jinak jsme takříkajíc v prdeli.. Do té doby je v podstatě zbytečné baterku na fichtly řešit. Ani nevíš jak bych si také přál mít možnost dát dopředu alespoň 35W žárovku a silnější... Takhle i s 25W vidím v noci úplný ho..o :-D
 
 
Datum: 29. srpna 2008 11:51
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak tuhle úpravu mu dělala nějaká firma Moto Pražan. Nevím kde to je ale někde na netu maj číslo.
 
 
Datum: 29. srpna 2008 11:15
 
 
 
 
Jméno: Goe      IP: uživatel2462    
U typu 21 a 05 Sport zas není takový problém s umístěním baterky. Pokud se trochu uskromníte s nářadím, tak baterku lze umístit pod bříško, vedle indukčky, pokud se dobře natočí (ta indukčka). Vejde se tam buď baterka 12V 1,3Ah (asi 10x4x5cm), nebo ještě 12V 4,5Ah (asi 9x7x10cm). U ostatních pionýrů nevím, ale je tam méně místa. Jinak myslel jsem ty baterky z odkazu. (Nevím jestli jsou to přesně gelové, spíš bych řekl že ne, mám v tom značení trochu chaos)
 
 
Datum: 29. srpna 2008 10:50
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
hergot chongu ty se vždycky tak rozepíšeš, že se vždycky až leknu, když to otevřu!! :-D
 
 
Datum: 29. srpna 2008 9:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jojo, řešitelný to sice je, ale za cenu snížení svítivosti předního světlometu bych do toho nešel. Energetická bilance pionýra je dost na hraně, takže rezervu není v podstě kde brát. Pokud svítí nejprve zadní a potom přední lampa blinkru, energeticky neušetříš nic, pouze se tím zmenší okamžitý odběr což je v určitém smyslu výhoda, ale nepodstatná. Zajímavé také je že existuje norma, jak mají blinkry blikat :-), tedy poměr časů kdy svítí a kdy ne. Kdysi jsme s kamarádem řešili úsporu energie na dospělé jawce (350/640) že jsme testovali použití (několika) LED do blinkrů, ale objektivně jsme to oba zamítli, protože viditelnost, zejména ze stran, byla horší než se žárovkami a úspora minimální vzhledem k tomu že to neběží neustále. Problém byl se směrovostí supersvítivých LED, malý výběr ve žluté barvě a také činili problém fresnelovy čočky které jsou součástí průhledného zbarveného skla blinkrů (soustředné proužky). Ty jsou naladěni na jedno ohnisko a zrcadlo za žárovkou. Takže jsme to z hlediska bezpečnosti zavrhli. Já osobně si začínám pohrávat s myšlenkou využití nečinných dob zapalovacího pólu. Indukční cívku totiž nabíjí (předpokládám, ještě jsem to neměřil) až poslední půlvlna ostatní půlvny by se dali využít do světelného rozvodu, popř. na zlepšení kvality jiskry. Na motorových vozidlech podléhá všecko homologaci, ale pokud se použijí homologované svítilny blinkrů a zapojí se správně (osa směru svícení, všimněte si že mají na skle nápis TOP), tak podle mě může buzerovat jen debil. Otázkou je pokud takové zařízení viditelně vozidlo má, jestli potom má povinnost je používat! Tam může být problém. Jinak blinkry v techničáku nejsou, tak si neumím představit, že sebou vozím dobrozdání pana Němce že jakože pro benga ano... navíc poslední malé jawy byly dělány na slovensku v Manetu, takže Němec napíše leda prdlačku :-). Baterku v podstatě není na pionýru kam dát a na mustangu obvzlášť aby nehyzdila stroj. Já našel pěkné nenápadné místo pod sedlem, ale tam se vejdou jen ty nejmenší gelovky. Každopádně pokud by se využívalo dobíjení, tak to chce usměrňit palubní napětí (graetzovy můstky), regulaci nabíjení (není složité, stačí v podstatě stabilizitáro podplynovacího napětí) a zajistit že z akumulátoru se budou živit jen blinkry, aby baterku nevybíjeli zbytečně světla, ikdyž je to pro každého velmi lákavé. Mám takhle zapojený klakson i s generátorem střídavého napětí (aby temn originální vůbes mečel) a čtvrt roku jezdí a ne příliš často a akumulátor (6V/1,5Ah) je neustále plnej a to si občas pro legraci zatroubím :-). V předu mám 25/25W 12V a v zadu 10W/12V, ale moje magneto je silné jak prase, protože mi bez regulace pálilo žárovky při každé jízdě!
 
 
Datum: 29. srpna 2008 8:26
 
 
 
 
Jméno: Goe      IP: uživatel2462    
Jsou různé velikosti, pokud by si chtěl bezúdržbové, tak tady je výpis z jednoho obchodu http://www.ezk.cz/akumulatory_olovene_hermetizovane.htm . Jinak co jsem tady kdysi zaslechl, tak pro stroje Jawa a ČZ by to musel schválit jistý pan Němec. Nenašel jsem ale nikde kontakt ani cenu, kolik by to asi stálo. Můžeš zkusit pohledat, třeba budeš úspěšnější, kdyžtak to sem napiš
 
 
Datum: 28. srpna 2008 22:46
 
 
 
 
Jméno: Goe      IP: uživatel2462    
Jsou různé velikosti, pokud by si chtěl bezúdržbové, tak tady je výpis z jednoho obchodu http://www.ezk.cz/akumulatory_olovene_hermetizovane.htm . Jinak co jsem tady kdysi zaslechl, tak pro stroje Jawa a ČZ by to musel schválit jistý pan Němec. Nenašel jsem ale nikde kontakt ani cenu, kolik by to asi stálo. Můžeš zkusit pohledat, třeba budeš úspěšnější, kdyžtak to sem napiš
 
 
Datum: 28. srpna 2008 22:44
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a voni sou taky 12 V baterky tak malí, že by se mi na fichtla někam vešly? a jako kterým výrobcem bych to musel schválit?
 
 
Datum: 28. srpna 2008 22:39
 
 
 
 
Jméno: Goe      IP: uživatel2462    
Není, musel by to schválit výrobce, byl jsem se na to zeptat na dopravním. Jinak k tvé otázce je odpověď pod ní, akorát jsem počítal s 12V, což by bylo lepší, když ji nechceš dobíjet.
 
 
Datum: 28. srpna 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a jaktože to nejni legální? a co kdybych to dal na baterku 6V 4 Ah a dicky to nabyl? co myslíte?
 
 
Datum: 28. srpna 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: Goe      IP: uživatel2462    
Taky jsem nedávno přemýšlel o montáži blinkrů, ale poté co jsem se dozvěděl, že to není zrovna legální, tak jsem se na to vykašlal, stejně jezdím většinou mimo město. Jinak ale zpět k tématu. Trochu jsem počítal, a vyšlo mi, že pokud bys použil baterku 12V 1,2Ah, vydržela by asi na 100 zatáček, ve kterých blikáš asi 15s, z toho odhadem asi 10s blinkr svítí. Jen odhad. Jinak ještě lze použít baterka 4,5Ah, která stačí asi na 350 zatáček. Jinak je to jen odhad, doufám že jsem to spočítal dobře. Jinak baterky jsem bral podle velikosti, které se vejdou pod bříško
 
 
Datum: 28. srpna 2008 21:51
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tohle jsem dostal jako odpověd od toho borca co to prodává. Myslím že to mluví za vše ale nejspíš to dokáže vysvětlit jenom Chong. Ten vypadá že něco o elektrice ví.
 
 
Datum: 28. srpna 2008 21:29
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Bohužel, tě musím zklamat dělala to odborná firma a baterka tam není fígl je v tom, že na předku je oproti 25W žárovce 15W a tím získáš 10W což je akorát pro blinkry a navíc vždy bliká pouze zadní a pak přední blinkr což zase šetří šťávu. Ale já mám tu výhodu, že ten pincek je v originálním stavu a tudíž mi dává cívka dostatek šťávy. Na starejch mašinách je s tím většinou celkem problém. Součástky nevím, ale když přídeš do správnýho obchodu pro motorky, tak to tam všechno seženeš.
 
 
Datum: 28. srpna 2008 21:28
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já neim.. ale napadlo mě, že bych tam dal baterku, bez dobíjení, a napojil na to blinkry, až by se vybyla, tak bych si zvednul párkrát ruku, a doma to zase nabyl.. ale řekl bych že nějaký blinkry tý elektriky moc nesežerou, kdybych to nabyl třeba 2 - 3x za rok, tak by to byla pohoda...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mě se tam ty blinkry taky líbej,je to praktičtější než zvedat v každy zatačce ruku ale je to asi složity udelat
 
 
Datum: 28. srpna 2008 20:43
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hovno.. tady vypadaj uplně krásně... chtěl sem ho kupovat... ale šetřim na 125... http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/209402-50-20-pionyr-bez-krytu.html
 
 
Datum: 28. srpna 2008 20:32
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
nedavej nan fekala blingry to bude zas ohavnost prvni tridy ne boze ne!!!
 
 
Datum: 28. srpna 2008 19:52
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 23:48:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu