Cívky se dávály 4 druhy. Malinká s výkonem 5W, která napájela pouze zadní žárovku 5W u zapalování 20W, dále pak velká, světelná, která má na jednom konci konektor pro připojení kabelu do spínačky a na druhém je ukostřená nebo má drát pro připojení ještě jedné světelné cívky viz.: Další cívkou byl druhý světelný pól, který je z jedné strany ukostřen a z druhé má malý zobáček, kam se přiletuje konec drátu z první světelné cívky, tím se spojí do série a získají tak výkon 30W (2x 15W) viz. cívka 2:
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_201.html
a zapojení do série:
http://www.sesa-moto.cz/galerie/nahled4/foto3/200712250021181.jpg
No a třetí cívkou je zapalovácí, která je taky velká, ale o trochu menší, než světelná cívka a ta slouží pouze napájení zapalování, je z jedné strany ukostřená a z druhé má opět malý zobáče pro přiletová kabelu vedocího ke kladívkám.: viz. předchozí odkaz.