 Opět dobíjení pérák. Zapalovani mam zapojeny spravne,dobijeni taky,podle chytre prirucky na regulacni rele jsem seridil rele,dal slabsi zarovky(predtim sem mel silnejsi zapalovani) a furt to dobiji malo,uz nevim co stim. Kdyz sem skusil pri pustenejch svetelech proklenovat sroubovakem kontakty 51 a 61 na zapalovanim tak to najednou dobijelo i na volnobeh,kde je chyba??? Este jdu prohlednout elektroinstalaci,ale sem z toho uz pekne nasr...ej...diky za tipy...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2008 21:40
Jo Stando, to se po letech musí udělat opět. Taky jsem kupoval a ladil relátka až mě to začlo bavit. Je provdou že pérák by měl zůstat pérákem. Když to udělali tehdy tak to musí se udělat i teď. Hodně spokojených km.
Datum: 03. srpna 2008 21:40
Jméno: standa
IP: uživatel3528
uz se stalo
Datum: 19. července 2008 0:29
jdi na http://www.jawamania.info do poradny a do vyhledávání zadej dobíjení (případně dobíjení pérák nebo podobný fráze) a najde to spoustu rad jak to zprovoznit
Datum: 18. července 2008 15:30
Jméno: standa
IP: uživatel3528
ale rele promeroval eletrikar a je OK,vinuti Ok rotor taky Ok. Kontakty vycistene a odmastene. Vim o tom ze si muzu za 4000,-koupit VAPE,ale to stratim originalitu. Rad bych zdarne doresil to zapalovani z peraka abych mel na motorce opravdu jen dily co tam dali ve fabrice. Ono v nejhorsim dam to novy krabicovy rele do kasliku,ale do toho se mi moc nechce kvuli originalite.
Datum: 18. července 2008 15:10
Jméno: lukawe555
IP: uživatel3510
Stim dobíjením to není také jednoduché skoro vzdy to bývá shořené nebo zaoxidovaná ja byt tebou radeji našetrím keše a koupím si to vape sice to neni klasika ale kdyš to nedobíjí tak stym nemuzes nikam jet
Datum: 18. července 2008 15:02
|



|