Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
N14 se pro origo zapalovani nehodi! jinak blazen ma pravdu! ja jedzim na tyristor N14 a na origo N15 a chyta jak za studena tak za tepla....
Datum: 22. května 2008 21:41
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
15=8, 14=9, 17=7..... 14 studená svíce....z tepla hůř chytne ale odolá vysoký teplotě...17 teplá...dobře chytne za vysoký teploty riziko....!
Datum: 22. května 2008 17:39
blazen ze ty si nikdy nejezdil na fichtloj!!??? kdyby jo tak zjistis ze s N14 seto nalouce v teple hnedka zavari a pak to nejde nakopnout ani rostlacit a N17 to je naopak zastudena zaboha nechce chytnout jen naroztlaceni a to chvili vynechava
Datum: 22. května 2008 15:06
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
Pokud vim, tak 14ka je studena a 17ka tepla. Se 17 ti do bude lip startovat. 14ku pouzivam na zavody, hur chyta, ale dyl vydrzi, na 17ce mi parkrat udelala pecka.
Datum: 22. května 2008 0:42
Jméno: blazenn
IP: uživatel3092
naopak sto povidala 14 je na teple starty toznamena ze cim mensi cislo tim lepsi chita v za tepla a 17 chita dobre za studena
Datum: 21. května 2008 21:53
Jméno: fikus
IP: uživatel692
N 14 chyta dobre zastudena ale sohratym motorem to strasne spatne chyta doporucuju N15 to je takova rozumna chyta zastudena i zatepla
Datum: 21. května 2008 21:44
Jméno: blazenn
IP: uživatel3092
studená-medium-teplá
Datum: 21. května 2008 21:29