 Zdravím,chci se zeptat,jak správně namontovat vape na pionýra,nikdy jsem to nedělal a elektrice vůbec nerozumím,zkrátka,našel by se někdo,kdo by mi to vysvětlil stylem"pro laika",a eventuelně poslal fotky zapojení drátků,abych je nezapojil špatně,a jěště mě zajímá,zda musím měnit celou elektroinstalací,nebo si vystačím s klasickými drátky s konektory a očky.Jestli to zapojím stejně jako původní zápalko.A úplně nejlepší by bylo,kdyby se tu našel někdo z Blanska nebo okolí,který by mi s tou instalací "za flašku" pomohl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2019 20:38
Jméno: Standa
IP: uživatel19597
 Jednoduchý. Rotor utahneš na kliku,nejde dat jinak, stator usadíš do karteru, dle úchytů okamžitě poznáš, že nejde dát jinak. Daš v horní úvrati rysku na rysku a je hotovo. Utahneš. Indukční cívku přišroubuješ na rám. Nalezneš jeden kabel od vape s konektorem a druhej kabel indučky s konektorem. Ty strčíš do sebe. Zapojíš VN kabel, fajfku av tuhle chvíli už jedeš ale nechcípeš. Z indučky vede ještě druhej drátek, teď z hlavy nevimbarvu, každopádne je to kabel, kterym zkratuješ, neboli vypínáš motor. Ten napojíš na kabel od staré indučky, kterej vedl do masky (byl jedinej). V tuhle chvili už ti to bude i chcípat. A teď dva žlutý kabely co trčí ze statoru. Ty spojíš a zapojíš je na původní kabel, který vedl od světelné cívky do masky . A v tuhle chvíli ti jdou i světla. Tradá. Je to práce na 15 minut pokud máš dvě čokolády. Pokud máš elektro zapojene dle stareho provedeni, kde zadni světlo mělo solo malou civku, tak jediny co musíš, tak přepojit kabel od zadniho světla tak, jak to má mustang a nebo napojit prasácky na kabel, kterej vede z přepínače v masce do řidítka. Ale pak ti při přepínání světel muže praskat žárovka. Mě nepraská, ale byt by to tak nemělo. To je celý, tradá, hotovo. Žádná věda. Přiložene schema je obrazova dokumentace toho, co jsem ti popsal. Ať se daří.
Datum: 03. srpna 2019 20:38
|



|