Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 Otazka pro všechny draky vc Standy a Sesy, chci si koupit jawu 350/634- z motorem 638 , a tatik a strejda mi riakji ze se jeden pist hada, ja rikal ze to vape vyresi ,,,chci vedt vas nazor co si vo tom myslite
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2017 15:37
Jméno: Milan
IP: uživatel19248
 krejzekmilan (zavináč) seznam.cz
Datum: 04. října 2017 15:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Milan: Odkud jsi? Rámy doma nějaké mám, záleží, co bys za ten svůj chtěl. Ten držák bych bral, aspoň bych to nemusel bastlit. Jinak motorka pěkná. 472.6, hliníková kyvka, kotouč, gumy pravděpodobně ME22. Pěkné
Datum: 04. října 2017 8:18
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 bo mam strach protoze se mi podarily zadrit loziska cou jsou u prostred vtom hlinikovem kusu v klikovce
Datum: 03. října 2017 17:38
Jméno: Milan
IP: uživatel19248
 https://ulozto.cz/!UuAT5dhbjvAh/fotografie0305-jpg\r\n\r\n
Datum: 03. října 2017 15:59
Jméno: Milan
IP: uživatel19248
 https://ulozto.cz/!yn0N8OASfH7N/dscf3414-jpg
Datum: 03. října 2017 15:57
Jméno: Milan
IP: uživatel19248
 Jo, ale na papírech 640... byl to originální držák jen nadvařený - v hprní části rozšířený, je to tam s filtrboxem dost natěsno, musel se posouvat "náhubek filtrboxu..., ten rám mám pořád doma i s držáky motoru, kdybys chtěl ...
Datum: 03. října 2017 15:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Milan: ty jsi měl narvaný 638 motor v 472? To mě zajímá, máš víc fotek? Přemýšlím, že bych narval ten motor do 471, kterou mám navíc.
Datum: 03. října 2017 9:18
Jméno: Milan
IP: uživatel19248
 Do dnešního provozu jedině motor 638 - výkon ...... truchu práce s frézkou a pilníky a musí chodit, jak ďas. Na kochání 634/632 .. Měl jsem čz 472 (lehčí rám) pevmější kyvka, velkej kotouč alá 660 sport, s kitovaným motorem 638 - 27 hp (TK moto úprava) s rovnými výfuky, vyladěnou na téměř 40 NM okolo jelo to digitálních 142 po rovině, do kopce na dálnici nebyl problém udržet stálých 125 -130, no a pak jsem dostal rozum alá ženská a posun k rodině, tak jsem to opustil a vrátil jsem se k fechtlu  nicméně motorka rozprodaná na díly, ale ten motor mám furt na ponku
Datum: 02. října 2017 21:56
Jméno: standa
IP: uživatel19255
 Řikam že je to věcí vkusu. Na slícované 638 jsem boužel nejel. Známej dělá Scramblera 639 s pořádnejma karburátorama,slícovanej lehounce otevřenej válec (5K) ,klapky,výfuky,tak se třeba dočkám pořádného zážitku
Datum: 29. září 2017 20:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 Nemůžu si pomoct, ale mě ani otevřená 634 (odstraněný labyrint ze sání, 115 tryska, "hlučné" výfuky. Původně pro SSSR) nijak zvlášť nenadchla. V ČeZetách ten motor díky ČZ výfukům jede ještě o chlup líp, ale stejně mi to moc nesedí. A že jsem jich už pár sedlal. Slícavaná 638+ mi sedí víc, ale do svojí ČZ ten motor legálně nenarvu, tak jezdím s čím jezdím. Největší kámen úrazu mi přijde ta 12z. předloh. hřídel. S 13z. je to o dost lepší.
Datum: 28. září 2017 22:37
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 tak us pozde dneska sem neodolal akoupil to , ale jede jak drak nedusi nic motor tedy 638 a zbytek 634 ,je tam vorigo zapal a karb ,jede jako strela ale vyfuky jsou zasrany asi to procistim udrzbu
Datum: 28. září 2017 21:56
Jméno: standa
IP: uživatel19254
 Nedávno jsem u kámoše viděl válce z 639 a bylo to tragický. Projev 634/2 a 638/9/40 je asi věcí vkusu. Jel jsem na dvou 639,jedna v suprstavu,druhá šuplik. Jezdil jsem i na origo 634 a na policejní 632 se sánim bez restrikce. Ta 634 s restrikcí byla trochu traktoroidní jak klasická kejvačka či panelka,ale jela,měla spodek i průběh,měla tendenci se na první dva kvalty zvedat, ta otevřená (policejní) 632 jela jak debil,mělo to spodek,průběh i vršek,něco neskutečnýho. Jinak seriovka. Pak jsem osedlal dvě 639 a byl jsem trochu zklamanej. Spodek žádnej,průběh mizernej, zátah až v otáčkách a až vytočenej motor jel zajímavě. Proti tomu ty starý motory byly letadlo. Rozhodně jela líp na rovných výfukách než na dvoukomoráčích. Přikláním se k 632/4 kvůli síle a průběhu,pokud bych šel po rychlosti tak 639 s dvoukomoráčema. Všechny 350 co jsem si u kámoše osedlal fungovali dobře a nehádali se. Čtyřka měla dokonce ještě kladívka. Dvojka měla altik s vape. Devítky už byly obě bezkontakt (vape). Nejvíc jsme se hrabali v tý 632 protože se právě hádala,vape deska nic nevyřešila a až pak jsme zjistili,že je motor víceméně na GO. Motor po GO pak překvapoval víc a víc. Ta policejní 350/632 byla asi nejživější 350 na který jsem kdy jel. Kdyby to točilo tisíc víc tak by ujela i tý osmičce a devítce
Datum: 28. září 2017 15:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 Ono to hádaní je větší problém u 638+ motorů díky zpracování kanálů, dost často jsou pěkně odfláklé, hliník se nekryje s vložkou apod. 634/632 válce tím netrpí. Na to pomůže jen pořádné slícování. Taky bývá problém, když klika není slisovaná po přesně 180°, tam ti VAPE také nepomůže. 638 je živější motor a má líp odstupňovanou převodovku. Šel bych spíš do něj. Originál 632/634 má strašně traktorový projev a moc mi to nesedí. Osobně mám ČZ 350/472, kde je motor jako u 634, ale mám tam převodovku s 13z. předloh. hřídelí, takže odstupňování je stejné jako u 638, lehkou kliku a upravené válce s podobným časováním jako u 638+. Jenomže to vyšlo na spoustu peněz a času. Mít Jawu, tak tam narvu 638 motor a mám klid.
Datum: 28. září 2017 12:24
Jméno: standa
IP: uživatel19253
 Pokud na volnoběh jde spíš na jeden než na dva a v otáčkách se chytne a letí jak střela tak je buď jeden válec horší a nebo má jeden vejfuk víc zasranej... a když už je jeden víc zasranej tak to bejvá ten u spojky protože to trochu tahá převoďák (gufero)... teda za předpokladu že jsou kladiva a svíčky ok... je to široký téma ... kámoš měl jak 634 tak 638 a užili jsme si s nima dost. Šel bych spíš do čtyřky,ideálně do dvojky s altikem...
Datum: 26. září 2017 21:25
Jméno: standa
IP: uživatel19253
 Muj názor budeš očekávat. Zaprvé bych udělal předstih na obou válcích + kontrola svíčky,kabely,cívky atd... Jak se bude hádat pořád tak vape vyřeší prd. Třipade s kladivama se vždycky malinko hádá na volnoběh,to je pravda,ty kladívka nikdy nejsou na 100% identický,ale to je takový občasný zakopnutí jednoho válce,nesmí to úplně tupě kuckat. Vyčistit výfuky často velmi pomuže. Jedno gufero muže tahat luft či olej,jeden válec muže bejt horší ... je toho hafo ... určitě bych bezhlavě netvrdil,že to vape vyřeší... přikláněl bych se k opaku ...
Datum: 26. září 2017 21:13
|



|