Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, mám doma zapalování asi z pařeza? Možná to je 05. Má menší magneto a stator je vpodstatě vinutí. Slyšel sem, že je na pio lepší. Je to pravda? Včem? K tomuto zapalování patří 6V nebo 8V indukční cívka? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2016 20:55
Jméno: tony
IP: uživatel18898
 Ta tlumivka tam není kvůli regulaci (je to "regulovaný" zatížením) ale jako ochrana pro případ že se jedna ze žárovek přepálí, má to pak zamezit přepálení tý druhý. Patří tam 6V cívka. Jinej tvar vačky je danej počtem vinutí a pólových dvojic rotoru (má 2 , u novějšího zápalka jsou 3). Dle mého není v ničem, krom menší hmoty rotoru, lepší než novější typ (jiskra +- stejná, výkon do světel taky, spolehlivost je daná věkem a údržbou = +-stejná).
Datum: 09. listopadu 2016 20:55
Jméno: standa
IP: uživatel18897
 Je a neni. Ke svýmu stáří bejvaj v příslušnym stavu,jsou náchylný na mezizávitový zkraty a musí se správně trefit poloha destičky proti statoru aby v době jiskry již vinutí "dávalo"... jinak má toto zapalování lehčí a menší rotor,světelný okruh dáva jen 20W ale dává tech 20W skoro od volnoběhu a ve špičce musí být "regulováno" tlumivkou. Navíc úplně jiná vačka. Nevím zda má více plusů než "blbuvzdorné" zapalování z j21. Mě se to vždy s odpuštěním akorát sralo,hořely kladívky,střílelo to do karbecu a do vejfuku... byl jsem rád když jsem jel 50 a "rána" z karbecu mi nezahodila celý sání ... no ale já mam asi doma všechny už přejetý
Datum: 09. listopadu 2016 17:54
|



|