slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Zdar kluci-Dáte radu??Mám JAWA 350 Ogar r.v.1950.Je v té nejlepší kondici-motor po GO.vše nové-ind.cívky-kondíky-kladívka-předstih-výfuky-prostě vše při renovaci ALE-Při natočení s uzavřeným vzuchem na prví kopnutí klape jak hodinky na oba válce-při otevření vzduchu mi začne kukhat pravý válec prostě tarokuje-zavřu vzduch a opět si jen si chrochtá otevřu kulhá-mašina se po 3 minutách na stojanu trochu zahřeje otevřu na karbecu vzduch a mašina se může utrhnout z řetězu a jede jak vystřelená z kanonu.Zahřátá OK.vychladne a znovu až do mírného zahřátí a opět třeba 100km na silnici jak vymalovaná!!!Co ta potvora chce???Nevíte????Dík za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2016 20:43
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: mlázi      IP: uživatel18880    
Ahoj, jen tak pročítám fórum a narazil jsem na tvůj problém. Nedávno jsem vyslechl na burze diskusi dvou starších pánů na toto téma. Výsledek byl, že se přidíralo kladívko na čepu, kolem kterého se točí. Pokud se maže olejem a delší dobu motorka stojí, může zatuhnout. Řešení - vyčistit a mazat obyčejným jelením lojem co se používá na pusu. Ať se daří.
 
 
Datum: 24. října 2016 20:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17716    
Hele pokud se dá vyloučit typicky chybka v kladívkách,svíčky jsou stejný,fajfky stejný,motor dobrej,žádná faleš těsněním ani guferem tak jedině vejfuk a nebo třeba ukoplej píst,jiná délka hrany sacího kanálu ve vložce a jiné abnormality ... ale spíš to kladívko a nebo vejfuk (třeba zarostlej) ... těžko říct ...
 
 
Datum: 01. května 2016 11:26
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 14:36:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu