 Zdravim ve spolek, nemáte někdo radu, jak docílit toho, aby bzučák u jawa20 (1977), bzučel i s rozsvícenými světly?
Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2015 1:03
 použít bzučák z babetty
Datum: 24. května 2015 1:03
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Já jsem na to našel fintu (nevím jestli to funguje jen s VAPE).  Když trochu povolíte šroubek, který drží bzučák na rámu, tak je potom bzučák slyšet i se zapnutými světly.
Datum: 22. května 2015 6:14
 na technické bude chtít zatroubit, ale konstrukčně to je opravdu uděláno tak aby jsi bud svitil nebo troubil. V roce výroby tvé motorky nikdo nevěděl, že bude zavedeno celodenní svícení. Na stk nemůže po tobě chtít oboje. Je to tuším někde přímo v příručce motorky, že když chceš troubit tak máš zhasnout světlo.
Datum: 20. května 2015 17:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no jo,,, na poslední stk s 555 po mě chtěl aktivní technik abych zatroubil... naštěstí to byl stroj po renovaci, takže žádnej problém... dřív sem na tu samou stk jezdil i s vrakama přikurtovanejma na vozíku, jen omrknul čísla a rozměry pneu a jelo se... hold začínaj mít strah o tak dobrou zašívárnu, tedy práci  ... jinak pokud ti to troubí alespon bez světel, tak v klidu vypneš světla a zatroubíš... nemůže ti nic
Datum: 20. května 2015 8:45
 oprava: LEPŠÍ , nějak mi blbne klávesnice...
Datum: 19. května 2015 16:39
 lpší otúrovat, než troubit, je to hlasitější
Datum: 19. května 2015 16:37
Jméno: standa
IP: uživatel18080
 Na technický si nepamatuju že by kdy kontrolovali klakson... tak trub bez světel
Datum: 19. května 2015 16:25
 oprava TECHNICKEJ
Datum: 19. května 2015 16:06
 Takže na tehnickej to budou tolerovat, když se dobře vyspěj  .
Datum: 19. května 2015 16:06
Jméno: standa
IP: uživatel18080
 Na to rada neexistuje. Buď svítíš a nebo troubíš,na oboje to nemá dostatek šťávy...je to tak konstruovaný.
Datum: 19. května 2015 15:29
|



|