Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Čau lidi. Mám takovej problém. Poskládal sem si motor z pionýra a zaboha ho nemužu nastartovat. Nastavil sem odtrh, předstih, všechno bylo spravně a pořad to nejde, tak sem si řekl že bude možna ucpanej karbec nebo něak špatně nastavenej. Vyčistil sem ho nastavil všechno znovu složil jsem ho a furt nic. Tak sem skusil znovu zapalování a furt nic. Stravil sem nad tim už 3 dny furt to nastavuju znuvu a znovu a furt nic. Už jsem to dělal několikrát a nikdy nebyl žádný problém. Až ted. Už fakt nevím co s tim mám dělat  poraďte někdo prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2015 22:51
Jméno: Jarin
IP: uživatel17827
 Neznamená, že když svíčka hází jiskru venku, že jí dává pod tlakem ve válci. Zkus vyndat a ještě jednou usadit indučku jestli tam není špatná kostra, pak nastav předstih a svíčku jak již bylo psáno, pokud to bude bez výsledku, tak nastav odtrh a zkoušej měnit předstih ( jen toč statorem po kouskách bez měření ) a pokoušej se o start. Pokud ani tak nechytí, tak bude problém v té indučce nebo kondenzátor.
Datum: 01. února 2015 22:51
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Jak píšeš že šteluješ ten předstih-jak jsem to pochopil já tak to děláš špatně. Jiskra hází jak se odlepuje kladivko. Takže nastav odtrh. pak toč s rotorem doprava a je potřeba aby se kladivko žačalo otevírat tak 1,5mm před horní uvratí. Je lepší točit porád doprava a rači to nevracet ale jestli máš udělanou kliku tak by to vadit nemělo
Datum: 01. února 2015 15:42
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Benzín mám ok.
Datum: 01. února 2015 15:20
 pokud by bylo spatne izolavane kladivko tak by to nehazelo tak mne napadlo benzin tam lejete novy setkal sem se stakovyma lidma co tam mneli stary benzin a divili se proc jim to nejede .
Datum: 01. února 2015 15:06
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Zapalování se třemi cívkami. Zkoušel jsem větší předstih aji menší a furt žádná změna. Svíčka dobrá, pro jistotu jsem zkoušel i jinou ale taky nic. A kdybych měl špatně zaizolované kladívka tak by to neházelo jiskru ne? už to zkouším několik dní stále do kola a furt mi to nejde.
Datum: 01. února 2015 14:54
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 Tak ti nevim. Menší/ větší předstih beze změny? Větší/menší odtrh beze změny? Izolace kladívka je ok? Skleplá svíčka na 3 desetiny? Vyměnil bych svíčku,zkusil,kdyžtak potom kladívko a pak už bych to zkoušel kus po kusu
Datum: 01. února 2015 14:11
 jaky typ zapalovani mate nove s tremi civkamy nebo stre jako mnel parez ?
Datum: 01. února 2015 14:08
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 bohuželžádné další díli nemám, ale než sem motor rozdělával tak sem tam měl tady ty a normálně to fungovalo a startovalo to krásně na našlápnutí.
Datum: 01. února 2015 13:44
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 Tak to děláš dobře. Máš možnost použít ověřené funkční součástky zapalování z jinýho pio? Šel bych po kladívku a nebo zapalovací pól. A máš tam správnej rotor a zapalovací cívku ve správný poloze?
Datum: 01. února 2015 13:41
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 svíčka je sklepnutá do 4-5 desetin vačka je správná a je v drážce, tak jak to nastavuju.. nejdřív si vymontuju svíčku a najdu horní úvrať, pak nastavím odtrh 0,5 mm tak že povolím ten šroubek u kladivka a vložím tam měrku 0,5 a šroubek zas přitáhnu. (měrka jde trošku na těsno vytáhnout). pak nastavím předstih tak že si zajedu pístem 1,6 mm zpátky před horní úvrať vložím mezi kladívka měrku 0,05 a otačím statorem do levo a doprava až najdu to místo kde jde trochu na těsno měrka vysunout z kladívek. Pak všechno dotáhnu a zkontroluju to a skouším startovat. tak už to dělám tak pátej den a furt to nejde
Datum: 01. února 2015 13:36
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 Popiš jak to nastavuješ... možná to děláš špatně...
Datum: 01. února 2015 13:26
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 A to zapalování jsi nastavil? Svíčku sklepnul? Je vačka správně v drážce a je to správná vačka? Neni z pařeza?
Datum: 01. února 2015 13:24
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 všude je napsany předstih 1,6 mm před horni uvrati 0,05 mm tak sem tam skusil nastavit 1,5 mm a to hodilo takovou malou jiskru že nešla skoro ani vidět.. tak já už fakt nevím
Datum: 01. února 2015 13:23
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 pořád mi to nejde.. už si s tím nevím rady
Datum: 01. února 2015 13:16
Jméno: standa
IP: uživatel17825
 A to je ono. Odtrh v HU má bejt okolo 4 desetin (to nehraje až takovou roli jestli 0,35 - 0,45 - 0,5) a předstih mezi 1,5mm a 2mm před HU (přesná hodnota taky neni až tak důležitá,ale aby to bylo v tom rozmezí). Pak to bude startovat a motor pojede slušně. Pootáčením statorem doleva/doprava pak doladíš aby to jelo co nejlíp - já doporučuju předstih 1,8 - 1,9mm. Svíčka by měla být skleplá na odtrh 3-4 desetiny dle síly jiskry.
Datum: 01. února 2015 9:26
 predstih 0.05 mm pred horni uvrati je moc maly predepsany predstih je 1.2 az 1.5 mm ja mam 1.6 a startuje krasne
Datum: 31. ledna 2015 22:28
 a předstih mám nastavených cca těch 0,05 mm
Datum: 31. ledna 2015 22:16
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Zapalování je nejsíš jiné, ale než jsem ten motor rozebiral, tak mě to s tim normálně jezdilo a startovalo to krásně na našlápnutí. Asi to bude něaká blbost, ale zaboha na to nemůžu přijít a už mě to přestává bavit. Dnes jsem nad tim zase koumal a zas sem na nic nepřišel. A kolík na rotoru mám.
Datum: 31. ledna 2015 22:13
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Ano ale ani majitel neví jestli je zapal.o.k. nebo co tomu je. Tady jde o radu a né o to co umím sám. Ale nejspíše to bude nějaká blbustka jak to u těchto strojů bývá
Datum: 31. ledna 2015 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel17824
 A prd. Zdravý zapalování hází jiskru i když otáčíš rychleji rotorem třeba šroubovákem ... když se ve svěráku normálně opřeš do nakopávačky musí to pálit perfektně. Motory jsem ve svěráku normálně startoval....
Datum: 31. ledna 2015 19:33
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Skuz to dát do rámu a roztlačit. Někde ve svěráku tomu nedáš tu razanci abys ten motor dostal do větších otáček. Čím rychleji to roztočíš bude lepší jiskra i (lepší tlaky na přefuk kanály pod svíčku)
Datum: 31. ledna 2015 18:15
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Zapalování zůstalo stejné ?Nebo jsi to poskládal z toho co jsi našel. Zapalovací cívka na správné pozici? Číslo rotoru odpovídá zvolenému výkonu 20w ,30w ? Kolík na klice u rotoru ....je ?
Datum: 31. ledna 2015 16:22
 na kolik jste nastavil predzapal ?
Datum: 31. ledna 2015 15:08
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 kompresi to má velkou
Datum: 31. ledna 2015 10:31
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 Klikovka ne ale gufera...a jestli je vse ok tak proc to nejede...podlitim jsi vyloucil karburaci tak jen zapalko a vlastni motot ..jak velkou to ma kompresi
Datum: 31. ledna 2015 8:49
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Klikovka je v pořádku. Svíčka je mokrá a bohatost směsi to všechno jsem nastavoval a ještě jsem to kontroloval několikrat. našlapávám to. Motor ještě nemám v motorce. už si s tím nevím rady. podle mě tam nic špatně není ale pořad to nejde
Datum: 30. ledna 2015 23:35
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Pak jedině simerinky na klikovce. Jestli to nepřisává nebo neuniká. Našlapáváš nebo jsi to skusil roztlačit? To taky pomůže. Fajfka a kabel k ni vpoho?
Datum: 30. ledna 2015 18:38
 ta svicka je pokazde mokra ? pokud ano tak bud bud spatna svicka nebo je tam moc bohata smnes
Datum: 30. ledna 2015 13:23
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Silnou. Já už sem skusil uplpně všechno a nejde to. Mě už nic nenapadá
Datum: 30. ledna 2015 12:31
 jakou to ma jiskru silnou nebo slabou ?
Datum: 30. ledna 2015 11:27
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 to jsem taky už skoušel a nic
Datum: 30. ledna 2015 9:53
Jméno: pepa
IP: uživatel17820
 Strikni benzin do valce...pokut zavrci je problem v karburaci o pokut nevrci je to elekrika motor..
Datum: 30. ledna 2015 8:28
|



|