Jméno: Daaa
IP: uživatel17805
 Zdravim, chcem sa spytat. Kupil som druhy stator 355 (pouzivany), povodny mam 354 (na skladanej moto takze bohvie skadial), avsak narozdiel od mojho je na nom regler, ten som odmontoval...otazka avsak nastava, vnutri je taka mala asi 2cm siroka civka, po povovleni srubku sa cela rozvinula (vypletla). K comu sluzi tato cievka a potrebujem ju ak mam regler pod sedackou? Na starom statore nic take nevidim... Je to na Panelku 350. Za rady vopred dakujem. D
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2015 12:37
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 LED náhrady jsou k ničemu. je to na dlouhé povídání, ale právě proto, pokud nahrazuju žárovky LEDkama v koncové svítilně, tak dělám celé světlo nově (koukni na můj web btelectronic.sweb.cz jsou tam konkrétní řešení). Vyrábím si raději sám i bajonetové kontrolky, ale už používám teplé supersvítivé bílé LED. Už měl kamarád problémy s STK když bylo světlo moc studené.
Datum: 03. února 2015 12:37
Jméno: Daaa
IP: uživatel17829
 Niekde som videl nahrady tychto ziaroviek, robia sa uz aj LED, takze 45W by to mohlo utiahnut ;D
Datum: 02. února 2015 13:29
Jméno: Chong
IP: uživatel17603
 No a ještě dodatek... 45W je na bezpečný chod málo... 25W přední světlo, 5W zadní světlo a tak 15W zapalko... a jsme na 45W odběru (bez brzdového světla, obrysovky v lampě , kontrolce světel a podsvícení tachometru). Jenže... kdepak máme přebytek pro dostatečné nabíjení akumulátoru? Já bych tam viděl nejméně 10W aby to za něco stálo... 5W je absolutní minimul ale pro pojíždění ve městě prostě míň jak 10W nemá absolutně smysl...
Datum: 02. února 2015 12:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no jo, pravda... spotřebiče se dejme tomu dají uhlídat, zkrat ale těžko... dík za rozšíření obzoru, teď už jen doufat, že ničeho podobného nedojde moje 354...
Datum: 30. ledna 2015 19:52
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Pokud použiješ jiný rego, v podstatě jsi vyřadil proudovou regulaci maximálního zatížení rotoru dynama. Pokud Ti spotřebiče nepřekročí 45W, tak je to Ok, jenže nemáš pak ochranu proti zkratu na kabeláži a taky ochranu proti přetíženéí během brždění (když svítí brzdové světlo) a blbýmu nápadu dát dopředu 35W žárovku nebo přidat blinkry.... V případě přetížení či poruchy dojde k tepelnému přetížení izolačního laku, uhelnatění izolačního papíru, někdy dojde k degradaci cínu (nemusí vést proud) kterým jsou přiletované dráty vinutí ke komutátoru a někdy dokonce k vytečení cínu... když k tomu připočteš stáří izolačních pryskyřic, měl bys bejt dost vystrašenej než aby jsi dával rego co tam nepatří. Není lepší libůstky než zůstat viset s motorkou daleko od domova...
Datum: 30. ledna 2015 13:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Chong: o co přesně jde? proč by nešel použít 75W regulátor pro 45W dynamo, pokud se ohlídá příkon spotřebičů? Ptám se jako elektoamatér se skušeností odborníka, na slovo vzatého
Datum: 29. ledna 2015 20:40
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Pepo co píšeš za kraviny!? Rego musí být o stejném reguklovaném výkonu jako rotor (dynamo!) kdo Ti tohle nabulíkoval! Stejně tak rego... rego koupíš jaké potřebuješ, jen dneska těžko relátkové, osobně kupuju od AEV a je to lepší než relátkové rego, které stejnak drtivá většina ani neumí seřídit... Daaa.. no jestli myslíš že ježdění 45W dynama s 75W regem je zachovávání veteránů, tak je to stejný jako když ho vezmeš na kros projížďku do lesa.. už jsem takového veterána dohromady dával... moc z něj použít nešlo a to včetně rotoru dynama spáleného na uhel a s kterým bych se bál jet jen za roh aby mě dobíjení nenechalo ve štychu.. prostě kovářská mentalita k veteránům nepatří... a k chlubení to není...
Datum: 27. ledna 2015 21:31
Jméno: pepa
IP: uživatel17807
 Proste tu civku nech odpojenou k tvemu rele nepatri zapoj to a jezdi protoze statory jsou de facto stejne lisi se jen detaily ...pokut se doresi svorky a odpojeni te civecky muzes ho dat i na 75 rotor a ano relatko musi byt vzdy silnejsi nez vykon dynama ...dnes jine nez 74 w nekoupis
Datum: 26. ledna 2015 11:44
Jméno: Daaa
IP: uživatel17809
 Chongu, ja to take uz kupil...koli takym ako ja co sa radsej spytaju ked uz daco rozoberu a nevedia, tie moto este dnes jazdia aj mimo veteranskych srazu...len tak...
Datum: 25. ledna 2015 0:27
Jméno: pepa
IP: uživatel17807
 Ten odpor je tam pro jednocivkove rele pro to tvoje se odpojuje...inu vyzkousaj uvidas
Datum: 24. ledna 2015 10:57
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 není to cívka je to odpor... a víc se radit bojím, páč to vidím tak že rotor bude 45W ale rego 75W a tady je každá rada drahá.. právě kvůli takovejm jako jsi ty se mi doma válej v syslátech rzuhelnatělý rotory zralý na převinutí...
Datum: 24. ledna 2015 8:23
|



|