 Ahoj kucí, mám motokolo a s ním problém. Studené to chytne,nejdřív běží celkem pravidelně a za cca 15 vteřin začne motor kuckat až chcípne. Pak je to dlohé metry šlapání a přemlouvání než začne zase kuckat s tím,že třeba 2 vteřiny kucká a 20 vteřin ani ránu.Nakonec se rozkucká,začne běžet pravidelně,táhne,jede X km bez problémů,volnoběh přímo ukázkovej,pravidelnej chod.Po několika km zastavím,třeba na limču a zase se opakuje souboj nohy a motor. Benzín jako poruchu jsem zkontroloval a vyloučil.Motor má kladívkové zapalko s jednou cívkou a indukční cívku z pionýra.Svíčku jsem dal dneska novou a bezezměny. Může to dělat kondík nebo indučka ? Jedná se o ruský motor D6 původně z mopedu RIGA
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2014 21:46
 Tak problém vyřešen,po zakoupení a instalací nového kondíku problém nevyřešen.Poslední co mě napadlo bylo otočit kontakty na indukční cívce. 1 za 15ku a kolo chytlo na metru a šlape jako hodinky. Nějak si to nedokážu vysvětlit, 2 roky to šlapalo bez problému a najednou to začalo blbnout až to skoro ani neblaflo.Stačilo otočit kontakty a motor běží pěkně bez problému.Že by se měnila nějaká polarita na cívce? Shodou okolností jsem to řešil u jednoho pincka,origo elektrika z fabriky, a dělalo to skoro to samé, v otáčkách se chvilku držel (když už to chytlo) a jak sem pustil heft,tak najednou to zdechlo.A nikdo s tím nic nedělal.Když už jsem vyměnil všechno včetně cívky indukčky,kladívek,kondíku,startovací cívky,a málem bych začal kuchat elektriku s odhodláním nové instalace,otočil jsem kontakty na indukčce a pincek si přede jako kotě. pro mě něco mezi nebem a zemí.
Datum: 23. června 2014 21:46
 Jo no.. To bude ono...
Datum: 11. června 2014 10:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel17305
 Ano,je to předělané,Ten VN kabel byl u cívky a tam to bylo dost odrbané,tak jsem cívku přemotal na klasiku a vyvedl kabel k indukčce.Chodilo to bez problémů až po zimě to začlo blbnout.Ten kondík tam mám položený jen tak na volno,
musí bejt přidělán ke statoru na pevno?
Datum: 11. června 2014 8:37
Jméno: combust
IP: uživatel17303
 To je nějak upravený? D6 měla VN kabel rovnou z tý cívky magneta, podobně jako stadion. Podle popisu to prostě vypadá na slabou jiskru což může být tou přestavbou zapalování nebo zkrátka je už slabej rotor.
Datum: 10. června 2014 22:57
|



|