slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel1337    
Ahoj kucí, mám motokolo a s ním problém. Studené to chytne,nejdřív běží celkem pravidelně a za cca 15 vteřin začne motor kuckat až chcípne. Pak je to dlohé metry šlapání a přemlouvání než začne zase kuckat s tím,že třeba 2 vteřiny kucká a 20 vteřin ani ránu.Nakonec se rozkucká,začne běžet pravidelně,táhne,jede X km bez problémů,volnoběh přímo ukázkovej,pravidelnej chod.Po několika km zastavím,třeba na limču a zase se opakuje souboj nohy a motor. Benzín jako poruchu jsem zkontroloval a vyloučil.Motor má kladívkové zapalko s jednou cívkou a indukční cívku z pionýra.Svíčku jsem dal dneska novou a bezezměny. Může to dělat kondík nebo indučka ? Jedná se o ruský motor D6 původně z mopedu RIGA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2014 21:46
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel1337    
Tak problém vyřešen,po zakoupení a instalací nového kondíku problém nevyřešen.Poslední co mě napadlo bylo otočit kontakty na indukční cívce. 1 za 15ku a kolo chytlo na metru a šlape jako hodinky. Nějak si to nedokážu vysvětlit, 2 roky to šlapalo bez problému a najednou to začalo blbnout až to skoro ani neblaflo.Stačilo otočit kontakty a motor běží pěkně bez problému.Že by se měnila nějaká polarita na cívce? Shodou okolností jsem to řešil u jednoho pincka,origo elektrika z fabriky, a dělalo to skoro to samé, v otáčkách se chvilku držel (když už to chytlo) a jak sem pustil heft,tak najednou to zdechlo.A nikdo s tím nic nedělal.Když už jsem vyměnil všechno včetně cívky indukčky,kladívek,kondíku,startovací cívky,a málem bych začal kuchat elektriku s odhodláním nové instalace,otočil jsem kontakty na indukčce a pincek si přede jako kotě. pro mě něco mezi nebem a zemí.
 
 
Datum: 23. června 2014 21:46
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo no.. To bude ono...
 
 
Datum: 11. června 2014 10:03
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17305    
Ano,je to předělané,Ten VN kabel byl u cívky a tam to bylo dost odrbané,tak jsem cívku přemotal na klasiku a vyvedl kabel k indukčce.Chodilo to bez problémů až po zimě to začlo blbnout.Ten kondík tam mám položený jen tak na volno, musí bejt přidělán ke statoru na pevno?
 
 
Datum: 11. června 2014 8:37
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17303    
To je nějak upravený? D6 měla VN kabel rovnou z tý cívky magneta, podobně jako stadion. Podle popisu to prostě vypadá na slabou jiskru což může být tou přestavbou zapalování nebo zkrátka je už slabej rotor.
 
 
Datum: 10. června 2014 22:57
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 18:50:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu