slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím hoši. Mám Jawu 250/353/4 nevím teď přesně.. A mám problém s dobíjením.. Při nastartovaném motoru naměřím na svorce 61 na dynamu krásný dobíjecí proud 6,8 - 7V. Na baterce však je jen 6V i když kontrolka dobíjení po startu zhasne! Potřeboval bych poradit kde je problém a čemu by vadilo kdybych baterku napíchnul přímo na kontakt 61.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 22:56
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svítil jsem na rychlo pod nádrž proto jsem myslel že je na kontaktu 61 indučka.. Teď mám motorku rozebranou a je zapojeno vše tak jako ve schématu, na které jsem dával odkaz pár řádků níž..
 
 
Datum: 14. dubna 2014 22:56
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
co znamená že zapojení je správně? o pár příspěvků níž píšeš, že 61 (živej uhlík) vede na indukčku, což rozhodně správně neni. Úplně nechápu jak to myslel standa, nicméně princip žárovky je opravdu jednoduchej, porovnává napětí mezi živym uhlíkem a baterkou. Když dáš místo ní voltmetr, při stojícim motoru ukáže napětí baterky (žárovka svítí naplno, dynamo nic nevyrábí), po nastartování začne klesat napětí (rozdíl mezi baterkou a napětím dynama se zmenšuje) a v okamžiku kdy sepne relé, tak připojí baterku k uhlíku a tím připojí oba konce žárovky na stejné napětí (voltmetr ukáže 0V). Takže žárovka nesvítí když okruh (dobijení) je uzavřený..
 
 
Datum: 13. dubna 2014 0:20
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak zapojení je správně :/
 
 
Datum: 12. dubna 2014 15:03
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano. Po zapnutí klíčku se kontrolka rozsvítí po nastartování zhasne. Musím projít tu elektriku jestli jí nemám blbě zapojenou už si tisknu schéma a jdu na to..
 
 
Datum: 12. dubna 2014 10:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17055    
To mužeš mít jen rozházený rele. Svorka 61 rozhodně nejde na indučku. Princip žárovky je jednoduchej. Stejně jako kontrolka neutrálu je napájená ze svorky 54. Pokud se druhý kontakt ukostří (neutrál,rozepnutí rele na kostru) žárovka se rozsvítí ... Takže rele muže bejt rozhašený a nějak sepne resp. rozepne od kostry do baterky/regulace no podle aktuálního stavu - žárovka nesvítí není uzavřený okruh... Ale u tebe bude ten hlavní problém jinde... Svítí ti vůbec kontrolka dobijení když zapneš klíček a nenastartuješ???
 
 
Datum: 12. dubna 2014 10:00
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
edit: umažte si z linku slovo "zajímavé"
 
 
Datum: 12. dubna 2014 9:27
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pěkně se to tu rozjelo díky za rady :-) Baterku jsem kupoval včera úplně novou vartu. Elektriku mám zapojenou podle tohoto schématu - http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_353_3_4/schema/schema_pro_353_4 Zajímavé je že kontakt 61 vede na indučku což je dle mě blbost když má dobíjet baterku.. Na bošárně jsem dobíjecí prod nenaměřil ani na jednom kontaktu.. Tak nejspíš mi nezbývá nic jiného než sundat plechy a zkontrolovat elektriku a každý drátek zvlášť. A stejně mi neleze do hlavy to zhasnutí kontrolky při nastartování.. To je potom kontrolka úplně k hovnu. Ještě mě napadlo natáhnout kabel zvlášť od kontaktu 61 k baterce ale přivypnutém motoru je na něm kostra takže bych to musel řešit přes vypínač nebo relé a bylo by to dost nepraktické.
 
 
Datum: 12. dubna 2014 9:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17055    
Když dává dynamo 7V a na baterce je 6V tak je chyba mezi dynamem a baterkou a nebo je v hajzlu baterka... Ujisti se,že máš vše dobře zapojené a že baterka funguje (muže mít jeden článek v háji) a nebo už je napečená na dně,slabej elektrolyt atd...
 
 
Datum: 12. dubna 2014 7:53
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Možná by stačilo pročistit spínací kontakt! Toš tak.
 
 
Datum: 12. dubna 2014 7:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
jestli naměříš na dynamu 7V a na baterce 6V při zhasnutý kontrolce dobijení, tak buď špatně měříš nebo to máš blbě zapojený.. doporučuju dohledat schéma a pečlivě zkontrolovat
 
 
Datum: 11. dubna 2014 23:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
No tak když dynamo dává proud a do baterky to nejde, tak bych to viděl na regulátor nebo na baterku.
 
 
Datum: 11. dubna 2014 22:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17053    
ti radim přidej tomu na štelováku relátka viz dočkal....
 
 
Datum: 11. dubna 2014 19:24
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No problém je že mi to nedobíjí ;-)
 
 
Datum: 11. dubna 2014 19:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16496    
ji mužeš uvařit a katapultuje se ti z kaslíku tuto zavadu sem videl na vlastní oči .... proste sjed za autoelektrikařem kterýti na relatku malinko přidá na techcca 7,5volt na výstupu...anebo proste jezdi a nic neřeš
 
 
Datum: 11. dubna 2014 17:58
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 1:17:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu