Jméno: thihi21
IP: uživatel14499
 chci se zeptat jaka ma bejt na pionyru (jawa 21) zapalovaci civka jestli 8V nebo 6V ja tam totiz mam tu 8V
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2014 18:22
Jméno: standa
IP: uživatel16996
 Dneska jsou 4 z 5 rotorů už vyšeptaný. Většinou to ještě nějakou jiskru dává a jede tak to nikdo neřeší,,,,,všechno co mam doma hází mizernou jiskru a mizerně svítí,,,ty rotory asi nejsou na věky a nikomu se to budit nechce - a ty přechoďáky se taky najdou,ale spíš je to vyšeptaný....i to vape co mam v motoru bude za 20-30let vyšeptaný... U serie ani nevim jestli je reálný rozdíl mezi 6V a 8V a dokonce 12V...mě jede všechno co hází jiskru... To jestli je cívka 6V nebo 8V jsem nikdy neřešil...první po ruce co házela jiskru vždy šla do motorky a jela....měli jsme i cívku s azbukou a nebo známej tam měl cívku z wartburga... A když mi haprovalo CDI zapalování tak jsem tam nechal 12V indučku,flák na ní origo stator jen se zapojenym okruhem pro jiskru a taky to jelo aniž by se 12V cívka jakkoliv projevila na funkčnosti či síle jiskry....
Datum: 27. března 2014 18:22
 A nebude to spíš tím, že máš jen v pradeli světelný cívky, případně přechoďáky ve světelným okruhu???
Datum: 27. března 2014 14:58
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jak říkám měl jsem to na několika fichtlech,ted mám na 05 kde je totálně vyšeptalý zapalování tak , že na plnej kotel se 15W žárovka sotna nažhaví 12V cívku ze škodovky a jezdí to úplně normálně
Datum: 25. března 2014 22:44
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Na 20W zapalování má být 6V a na 30W 8V, ale funguje obojí.
Datum: 25. března 2014 20:32
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 záleží na rotoru alternátoru, pokud nejsou magnety vyšeptalý, mělo by to chodit v pohodě, maximálně se trochu zhoršej starty..
Datum: 25. března 2014 20:19
Jméno: thihi21
IP: uživatel14499
 takze kdybych tam dal 12V tak se nic nestane ??
Datum: 25. března 2014 19:10
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 má tam bejt 8v , ale osobně jsem nepoznal rozdíl ani s 6v ani s 12v
Datum: 25. března 2014 19:02
|



|