slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci! Uš došlo aj na mě. Potřebuju poradit! Kamarád z mládí se nechal ukecat na přestavbu dynama 6 V/45W na 6V/75W. Kúpil rotor 75W, dvojcívkový relé, upravil stator odpojením odporu, odpojením púvodního relé, fšecko zapojil podle doporučenýho návodu a ono to nic nedělá. Po poradě se mnú to uš aj měřil a zaséj nic! Ani po mojem měření, gdyž sem si myslel, že je fšecko v pořádku a mělo by to fungovat, toš sme byli pořád na začátku a stejně to nefungovalo! Potom došel na řadu zeťák profesionál. Ten zjistil to co já, akorát nemyslel, ale věděl a né že by mělo, ale musí to fungovat. No a stejně to nefunguje!!! Toš prosím poraďte. Děkuju! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2014 19:17
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Chongu! Děkuju za rady. To co já tady píšu za problémy, ty opravdu byly! Jak sem psal, toš já si myslím, ale zeťák ví. Co sme ale nevěděli ani jeden, je to, že se na úplně novým rotoru musí před montáží odstranit izolant mezi lamelama!!! Při zkoušce rotoru na jiným motocyklu asi byl na lamelách nějakej grót a proto to chvílku fungovalo! Pak se grót ojel a uhlíky se enom klúzali. Asi!? Ináč si to nedovedem vysvětlit, jak to, že to fungovalo a nám né!! Po proškrábnutí drážek to jede jak blbý!!! Ten rotor je opravdu fungl novej! Né opravovanej nebo stáčenej komutátor. Esli to byla výjimka a nebo se to má doma dodělat zatím nevíme. Děkuju fšeckým za rady a snahu pomoct!!! Teprv sem se dostal z práce k bedně! Toš tak. Oskar 2.!
 
 
Datum: 14. února 2014 19:17
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Ale dost srandy... nejvzpurnější dynama (protože buzení v popisovaném případě na stojícím rotoru stálo buzení za dvě až více věcí) jsem oživil tak že jsem budící vinutí spojil s výstupním vinutím (pochopitelně dráty, ne housenkou svaru) na společný vývod jsem zapojil žárovku (žárovke) proti kostře (12V/55W), nadlábnul motorku a při otáčejícím motoru (i rotoru :-) ) jsem brnknul "živým" drátem (drótem) ukostřeného akumulátoru (baterkó) o vývod z dynama. Tím se na ACC pochopitelně rozsvítila žárovka, ale zároveň se nabudilo dynamo jak má. Po odpojení drátu musí žárovka umět trvale svítit. Tím zároveň totiž vyzkoušíš (vyzkóšíš) jestli není jeden z pólů rotoru poškozený, protože má tenedenci buzení spadnout a neudrží svítit žárovku. Protože takové zapojení má absolutní minimum nutných dílů k provozu, chyba může být jedině na uhlících, komutátoru, přerušených drátech statoru a nebo rotoru. Takže pak jen zapojit dedukci a bod za bodem vyloučit... Ale abych zabránil hnidopychóm hnidy píchat, samozřejmě je nutné aby i žárovka byla zdravá :-D
 
 
Datum: 14. února 2014 8:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Hele Oskare, a nebude to magnetický pole třeba nějak jinak než obvykle, divně pokřivený? :-) Bych ho při buzení posypal železnejma pylinama aby se to dalo prozkomat :-)
 
 
Datum: 14. února 2014 7:53
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Chongu! Jéžiši Kriste. Toš to nás nenapadlo! Ale my máme strhaný péro na budíku. Toš co fčíl??? Šak uš enom tým, že sem psal, že při přivedeným napětí na cívky statoru vzniká magnetický pole, toš snáď by bylo nabuzený. Nééé? Ale jo, nabudili! Tímto odpověď aj pro Ik. Rotor úplně novej! Na druhéj motorce fungoval! Toš tak.
 
 
Datum: 13. února 2014 19:12
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
A co takhle vy dva koumáci, zkusili jste dynamo nabudit? :-)
 
 
Datum: 13. února 2014 7:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
v tom případě je chyba v dynamu... zkoušeli jste odpor vinutí statoru, případně jestli neni prošvihlej? rotor máte taky zkotrolovanej?
 
 
Datum: 12. února 2014 21:59
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Kolem dvoch Voltú.
 
 
Datum: 12. února 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a jaký napětí je na uhlíkách??
 
 
Datum: 12. února 2014 19:47
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj sumec! Děkuju. Aj to zeťáka napadlo esli to majitel nepřehodil a taky nic. Ešče odbočím. Ten názef "pučkem" se mě líbí. Moment sem zapřemýšlal, že čím to mám změřat? Neš sem si uvědomil, že Pé Účkem. Mám 110, 120, 140, 160 a aj 500. Kamarád aj zeťák majú jiný, ale to je fuk. Toš tak.
 
 
Datum: 12. února 2014 19:35
 
 
 
 
Jméno: sumec      IP: uživatel14454    
a nemáš ty cívky opačně popř , změř pučkem cívky jednotlivě která co dává nebo nedává
 
 
Datum: 12. února 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Kluci děkuju! Pro lk. Enom to nedobijá! A ke Standovi. Relé je nový. Pro jistotu vypucovaný kontakty. Cívky změřený. Odpor v pořádku. Stator před úpravú fungoval. Cívky nepřerušený. Nespálený. Při přivedeným napětí vytváří magnetické pole. Rotor úplně novej. Asi před měsícem vyskúšanej na jinéj motorce. Tam fungoval! Spínačka je uš odpojená. A furt nic. Toš tak!
 
 
Datum: 12. února 2014 18:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to jako že to vůbec nehodí jiskru, nebo to jenom nedobijí?
 
 
Datum: 12. února 2014 17:10
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16797    
No tak to je jednoduchý. Máš blbý rele,blbej stator a nebo blbej rotor... Lze vyloučit chybu zapojení spínačky a eletriky celkově?
 
 
Datum: 12. února 2014 16:35
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Stando! Děkuju. Ukostřený je to opravdu dobře. Kromě teho dobíjení úplná nádhera. JAWA 250/tuším 590? Je to sportka. Gdyby neměla KOMAXIT toš jak z fabriky! Aj to pólování máme dobře!
 
 
Datum: 12. února 2014 16:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16797    
Chlapci a máte to dobře ukostřený ??? Nějak se to pak musí přepólovat atd... Jen předávam info vyčtený z nějakýho návodu na netu...
 
 
Datum: 12. února 2014 15:56
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 9:17:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu