slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, přestala mi dobíjet Jawa/ČZ 175/356. Tak jsem vyměnil uhlíky, nepomohlo. Koupil jsem novej kondenzátor, s tim to ani neházelo. Relé je tam maximálně 2 roky, to elektronický stříbrný. Baterka je taky tak 2 roky stará. Žádnej upadlej drát nebo tak něco jsem nenašel. Nevíte co by to mohlo být? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2014 15:29
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Joo a když jsem to měl nastartovaný tak jsem odpojil baterku a okamžitě to chcíplo (nezávisle na otáčkcáh). Takže je to asi jasný.
 
 
Datum: 11. února 2014 15:29
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem našel na netu pořádný schéma, v podstatě jsem to měl dobře zapojený, jenom jsem vyhodil ten odpor, očistil jsem drážky komutátoru, nastartoval a pořád stejný...když to měřim na svorce D a kostře tak to lítá z + do - a místo voltu to ukazuje v minivoltech..takže to bude chtít jiný dynamo.
 
 
Datum: 11. února 2014 15:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16794    
pokud maš jednocívkove rele tak ano dynamo d je asi v prd.tuším že ti to místo 7voltu dava 3 jine dynamo a rele nechat zatím ps vlaste s elektonickým rele odpor odpojit ne??? podívej se do schematu
 
 
Datum: 10. února 2014 21:24
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem to připojil jak píšeš a ukazuje to záporných 3.15 mV...nechápu..:-D A na baterce to ukazuje kolem 3.30 V při nastartovanym motoru. A jak jdou dráty ze zapálka tak tam mám 4 - 2x budící cívky, 1x uhlík, 1x cívka s odporem...Musí tam ta cívka s tim odporem být? Děkuji
 
 
Datum: 10. února 2014 17:30
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, vyzkouším..:-)
 
 
Datum: 09. února 2014 18:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16790    
nakopni mašinu a připoj ho jak ti jde silnej kkabel na rele proti kostře jestli otáčkách davá pod 7 volt je dynamo ko jestli to do rele jde je rele ko
 
 
Datum: 09. února 2014 17:32
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a když teda bych měl ten multimetr, jak teda například proměřím ten rotor? (kam připojim ty elektrody?) Sorry, že se tak blbě ptám, ale nikdy jsem s tim nedělal..:-D
 
 
Datum: 09. února 2014 10:11
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK tak díky moc za reakce...já si teda pořídim multimetr..:-D
 
 
Datum: 08. února 2014 22:09
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
i s nedobrym dynamem to jezdí, ale nedobijí... jinak s timhle regulátorem zkušenosti nemám, ale slyšel jsem, že odchází celkem často... já dával AEV Kroměříž, přesnej typ teď nevim... každopádně bez blbýho multimetru toho ani moc nevyřešíš, respektive můžeš měnit díly pokus/omyl... já jsem se sral s nastavením původního regulátoru a furt nic, nakonec jsem vyměnil za aev a furt nic! až potom jsem šel po dynamu a to byla ta chyba... rotor KO
 
 
Datum: 08. února 2014 21:43
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jaká je životnost toho relé? Já bych za něj nerad vyhodil 4 kila zbytečně.
 
 
Datum: 08. února 2014 21:06
 
 
 
 
Jméno: Pioneer21      IP: uživatel11670    
Jako první si měl zkusit vyměnit relé!Doví jestli ti neshořelo. :-)
 
 
Datum: 08. února 2014 20:52
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když napíšeš do googlu relé 6v a dáš obrázky, tak je to to první. Jinak tu motorku normálně nastartuju, jen nedobíjí. To by mělo být dynamo v pohodě nebo ne? I kdyby ne stejně nevim jak to prověřit ani nemám čim.
 
 
Datum: 08. února 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
prvně zkontroluj vůbec funkčnost dymana! hlavně proměř rotor, mě to tahle vypeklo na 350... jinak ten regulátor je AEV?
 
 
Datum: 08. února 2014 17:54
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 5:18:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu