slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Lukáš Václavek      IP: uživatel16590    
Ahoj máte někdo zkušenosti se zapalkem z pincka nebo pařeza na 250 ? Už si stím dva víkendy hraju a porád to nejede. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 17:06
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Václavek      IP: uživatel16590    
Dal sem jinej přerušovač, poladil a už to jede :-) konečně :-) i na nakopnutí sice za tepla to chce švih ale chytne :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2013 17:06
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16607    
no jestli tam máš magneto z 21ky tak bys měl použít indučku a vačku z 21ky, takhle to vypadá na slabou jiskru a nebo špatnou svíčku, kdy to přestalo dávat jiskru?
 
 
Datum: 26. prosince 2013 16:19
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Václavek      IP: uživatel16590    
Indučky sem nakonec otestoval na pařezu kterej je OK, ale ted je problím 250 mi se zapalovaním z 21, prestala dávat jisku mám tam bakelitovou inducku která na parezu jiskru dávala, nejakej proud z zapalovací cívky taky jde proti kostre to jiskři ale na svička ne a ne jiskra...
 
 
Datum: 26. prosince 2013 15:34
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel15669    
nejjednodušší a nejspolehlivější je použít nějakej coiltester s nastavitelným jiskřištěm, ovšem pochybuju že to máš po ruce takže nejsnazší je jí zapojit na stroji kde je jistota že všechny zbejvající části zapalování fungujou jak maj a nastartovat
 
 
Datum: 26. prosince 2013 15:06
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Václavek      IP: uživatel16590    
Nevíte jak jednoduše otestovat indučku jestli je dobrá ?
 
 
Datum: 26. prosince 2013 8:07
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16600    
Ono to sice bude házet jiskru s libovolnou indukční cívkou ale decentní háček je v tom že to nebude ideální (prostě to bude dávat slabší jiskru buď v malejch nebo vysokejch otáčkách). A co se týče zkoušení tohodle zapalování s baterií tak na polaritě nezáleží.
 
 
Datum: 26. prosince 2013 0:40
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
+ kostra - kladívko, nezapínej klíč..
 
 
Datum: 25. prosince 2013 22:39
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Václavek      IP: uživatel16590    
Konečně me to chytlo ale je spatnej predstih tak to musím doladit ale kdyz sem do zkousel naposlet tak z ničeho nic přestalo házet jiskru asi indučka odešla... , kdyz to budou zkouset pres baterku kam napojím + z baterky ?
 
 
Datum: 25. prosince 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
No měřit indukčnost není třeba, to zapalování udělá jiskru i přes cívku z jakýhokoliv 6V motocyklu... Doporučuji vyzkoušet zapalování se zapojením baterie na kostru a kladívku. Nemusíš štuchat a na místě si vyzkoušíš jiskru i start...
 
 
Datum: 25. prosince 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16600    
buď měřákem co to umí, nebo třeba přes měření střídavýho napětí a proudu v obvodu s rezistorem v sérii
 
 
Datum: 25. prosince 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Václavek      IP: uživatel16590    
Jak změřím indukčnost ? :-)
 
 
Datum: 25. prosince 2013 15:42
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16600    
malá, černá, indukčnost mezi 1 a 15 okolo 6.2mH, poměr mezi vinutími cca 1:50
 
 
Datum: 25. prosince 2013 14:42
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Václavek      IP: uživatel16590    
Jak poznám indučku z pařeza ? :-)
 
 
Datum: 25. prosince 2013 11:40
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16594    
musí se použít vačka a indukční cívka z pařeza, poloha kladívka vůči statoru musí zůstat jako u pařeza (origo je to nastavený z fabriky, tzn stejně jako u pincka se musí při nastavování volnoběhu hejbat celým statorem), hodnoty odtrhu z pincka, předstihu z 250 a popravdě 250 potřebuje výkonější zápalko než je z pionýra takže nějak to pojede ale bude to horší než originál
 
 
Datum: 24. prosince 2013 22:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli jde nastavit předstih v rozumnym rozsahu tak netřeba měnit vačku. Hodnoty pochopitelně nastavovat takové, jaké jsou předepsány pro 250.
 
 
Datum: 24. prosince 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Václavek      IP: uživatel16590    
NN protože to mám nastavený od oka, takže tam mám dát vačku z 250 a nastavit to pro 250 predstih a odtrh ?
 
 
Datum: 24. prosince 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16592    
ano jiný je zdroj proudu ale ovladaní jiskry musí být pro daný motro tj motorka.schválně dokážeš říct kolik maš předstih?
 
 
Datum: 24. prosince 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Václavek      IP: uživatel16590    
Ani pri roztlačení neškytne z vejfuku teče benzín ale svícka ve válci směs ne a ne zapálit.
 
 
Datum: 24. prosince 2013 17:15
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Václavek      IP: uživatel16590    
Jiska jde ale nejde nastartovat a vacku jakou teda ? z 250 ?
 
 
Datum: 24. prosince 2013 17:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16591    
ešte sem se setkal se zajímavým neduhem u jednoho pána byl zvyklí motrku nakopavat jen tak ledabile proste je kratce zabrat pákou aby nekopla...to mužeš delat u dynama ktere dava kvalitnejší jiskru z baterie ..u motrky s fíkem altíkem na to musíši skočit a pořadně našlapat ..motorka ma jiný poměr nakopavačky spíš do síly ...ale jen okrajově sem se setkal že duchotce si tak vždy mašinu ulil...
 
 
Datum: 24. prosince 2013 17:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16591    
co ti nejde jiskra nebo nastartovat...a samohřejmně musíš zaměnit vačku z motorky ne to tam cpat s vačkou z pioníra..... nasavíš odtrh 04mm a donutíš kladívka otvírat 3mm před horní uvratí......
 
 
Datum: 24. prosince 2013 16:59
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 2:32:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu