Jméno: Pioneer21
IP: uživatel11670
Posl.aktualizace: 11. prosince 2013 20:35
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 No a jaké napětí jsi jako měřil? Osdobně bych začal tím že bych vypojil svíčku z motoru a dal jí do fajfky a přikostřil a kondenzátor, který je zapojený před indučkou připojil místo na vývod 15 indučky na zem... zkratoval bych vývod ze snímače polohy kliky (vinutí vybraného relé) a na neuzeměný vývod kondenzátoru bych připojil ručkový voltmetr s nastaveným rozsahem větším než 150V. Pak bych prošlápnul startpáku a sledoval jak vysoko vyšplhá napětí měřené voltmetrem... Pokud přeleze přes 150V, tak je alespoň splněná podmínka pro zážeh. Pak bych odstranil zkrat na snímací cívce a kondenzátor připojil k indučce a o věřil si že vývod indučky č.1 je připojený ke kostře. Blokovací odpor snímací cívky bych nahradil trimrem třeba 1k a nastavil ho na zkrat a malinko povolil aby měl malý odpor... prošlápnul bych.. pokud nehodí jiskru, zase bych pootočil trimrem (zvětšil hodnotu odporu) a tak postupoval až se ukáže jiskra na svíčce. V případě že by to s jiskrou bylo špatný přehodil bych vývody na jedné straně transformátoru a znovu se pokusil najít pracovní bod snímací cívky. Základ je aby byla snímací cívka co nejvíc zatlumená (pokud nevíš co to znamená tak je to blbý) aby byla co nejvíce odolná rušení od rotoru při vysokých otáčkách... jakmile získáš jiskru při našlapávání změříš odpor trimru a nahradíš ho co nejbližší hodnotou odporu a pak už zbývá jen seřídit předstih...
Datum: 11. prosince 2013 20:35
|



|