 zdarec draci konečně jsem sehnal originální hrazdičkové řídítka na jawu 21 1968 , jsou ty co byli jako kdyby ze sportky (250) a pohyblivým krkem a napevno svařenými držáky páček , nicméně nechápu kudy šla eektrika ,protože tou dírou dole to nejde protože přes ní jde krk a venkem to asi původně nebylo ne ? .. jak byla originálně vedena Elektrika k přepínači na řídítkách na prvních 21(s těmito velkýmy širokými hrazdami s pevnými držáky páček a otočným krkem z J250 )
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 11:46
 Nebyla náhodou v představci (krku) díra? Sice mám rok 1970, ale mohlo to být podobně.
Datum: 28. listopadu 2013 11:46
 tyto sportková řídítka se dávala ještě v roce 68 na 21 , tytovámi popisované generačně druhé hrazdy s pevně svřeným kloubem a otočnýma páčkama se začali montovat v roce 69 společně s výrobou prvních mustangů , sám tohoto prvního mustanga mám s těmito menšími hrazdami ( pevný kloub otočné páčky )
Datum: 27. listopadu 2013 21:50
Jméno: standa
IP: uživatel16477
 Pěkný kulový. Byli tam řidítka s hrazdou,svařený v držáku s pohyblivejma páčkama a kabely šli uvnitř řidítek. To co popisuješ bylo snad na pár prvních kusech v roce 1967 a na j05 sport rok 66.
Datum: 27. listopadu 2013 21:20
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Neišlo to cez ridítka jako cez novšie typy ale pomimo , priamo do prepínača svetliel a bzučáku ...
Datum: 27. listopadu 2013 19:08
|



|