Jméno: Barty
IP: uživatel15014
 Zdar draci, mám problem s jawkou 550 (je po renovaci) dám tam úplně novou svíčku (Brisk N14C) chytí na první našlápnutí po celej den ale druhej mi to udělalo že chytl ujel sem kousek chcípl sám od sebe a jiskra nešla dám tam novou a zase to samí stalo se mi to už dvakrát. Nevíte někdo co by to mohlo bejt. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 21:34
Jméno: combust
IP: uživatel16394
 Tak to je jasný, jehlu na druhej.
Při záběhu se má zpočátku jen dávat víc oleje (matně si vzpomínám že když jsem měl panelku tak tam se dávala jehla vejš ale u pincka ne).
Datum: 09. listopadu 2013 21:34
Jméno: Barty
IP: uživatel15014
 No ta svíčka vypadá přesně jak říká Konny když ji vyndám tak je mokrá a černá. Jehlu mám na třetím zářezu z hora jak je psáno že má být při zajíždění mám totiž po výbrusu. Jinak díky za odpovědi zkusím tu bohatost.
Datum: 09. listopadu 2013 19:59
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 kecáte blbosti at jsem jezdil na 14 nebo 17 nebo na svíčku isolator která ani neměla hodnotu , vždicky to nějak jelo....tvůj problém bude v nastavení směsi nebo předstihu
Datum: 09. listopadu 2013 12:45
Jméno: combust
IP: uživatel16392
 no právě, když bude mít špatnou tepelnou hodnotu svíčky tak se mu bude zanášet a následně ulejvat i když bude mít bohatost v pořádku, takže nejdřív tam dát správnou svíčku a když to nepomůže tak řešit směs atd.
Datum: 09. listopadu 2013 12:05
 Je jedno jestli je tam N15C nebo N17C. Podle mě je moc bohatá směs a svíčka se prostě uleje. Jak vypadá, když jsi ji vytáhl? Byla mokrá a černá jako bota že?
Datum: 09. listopadu 2013 11:53
Jméno: combust
IP: uživatel15190
 550 a 555 maj od výrobce doporučenou 14/175 což odpovídá 14-7 nebo N17, čistě náhodou to tak má v katalogu i brisk.
N15C je do pozdějších modelů pionýra.
Datum: 09. listopadu 2013 9:49
 N17 je blbost... když je fakt zima tak dávám N15 jinak furt N14..
Datum: 08. listopadu 2013 21:28
Jméno: combust
IP: uživatel16387
 tam patří N17C
Datum: 08. listopadu 2013 20:05
|



|