Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Čau chtel bych dat na čízu 175 typ 450 zapalko z fichtla tu vymezovací podložku už mam vymyšlenou ale nevim co s rotorem musi se nechat vysoustružit kužel?? a nebo stači nahřát a pořadne utahnout ?? Předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2013 23:52
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=11&t=1080
tohle
Datum: 02. října 2013 23:52
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 Ne nebyl ..tebe uznavam ..mam par vychytavek z tve produkce a klobouk dolu .Myslel jsem civky previnout jak to delaji kluci a zbytek babeta .
Datum: 02. října 2013 23:50
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 To Jack: no jestli ten výkřik do tmy byl míněn na mě, tak bych Tebe a další chytrolíny upozornil že halogenová žárovka využívá tzv. halogenového přenosu a pro ten, potřebuje stabilní podmínky. Tedy stabilní napětí. Tak mi tedy pověz, jak chceš provozovat halogenovou žárovku na babetím zapalku když tam kolísá napětí od "sotva žhavim" do "pěkně svítím"  . Ještě tedy drobnost, pro Tebe asi dost nezajímavá... když se podpětím potlačí halogenový přenos, jaksi jde žárovka do kopru  . A věř mi, jde to i bez tyristoru z babety
Datum: 28. září 2013 8:34
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 HELE JEDE TO JEN S TYRISTOREM Z BABETY ...ZADNA BATERIE -PREVINOUT CIVKY A JEDES JAK KLUCI NA BABETACH S HALOGENEM ...
Datum: 26. září 2013 23:55
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 To jack: Když se zamyslím co zmíněné zapalko přináší, tak je sice gut že se jedná o CDI, taky je gut že bude dávat 12V (nemýlím-li se babeta je 12V), ale zmíněných 32W není žádný výkonový zisk oproti původnímu zapalku (45W). Dodneška nechápu tu velkou vášeň pro bezbateriové zapalování. Baterie (správně akumulátor) není tak drahá položka aby se musela bezpodmínečně obcházet. Je s ní sice práce mimo sezonu aby nezesulfatěla, ale na druhou stranu je dost potřeba v režimu nízkých otáček při nutnosti v noci vidět. Také významně zjednodušuje start a to zejména proti klasickému bezbateriovému CDI. Oni totiž na bábě, či pionýru se starty bez akumulátoru počítali, takže je výraznější převodový poměr ze startpáky na klikovou hřídel. Jinými slovy při našlapování se klika roztočí na výrazně vyšší otáčky u motocyklu konstruovaném pro magnetto, či CDI. A důvod je prostý, se vzrůstající obvodovou rychlostí magnetů rotoru okolo snímacích cívek vzrůstá i naindukované napětí, na kterém závisí síla, či vůbec existence jiskry... Osobně magneto z pionýra na motorce mám, ale bez akumulátoru by se mi jí asi jen tak nastartovat nepodařilo. Pravděpodobně lepší vlastnosti v tomto ohledu vykazuje magneto starších typů pionýrů, ale ty pro mé úpravy využít nešlo... Takže pokud bych mohl někomu doporučit, když bezkontakt a předpokládám jednoduchý (ne každý je zrovna zručnej v elektronice), tak TCI (náhrada kladívka tranzistorem) s nějakým druhem bezkontaktu (indukční, hall, či optozávoru). Ale na druhou stranu.. ať každý dělá jak umí
Datum: 26. září 2013 8:06
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 nevymyslej vymyslene :
http://www.motoservis-jakuba.cz/bezbateriove-a-bezkontaktni-zapalovani-misto-dynama/
tedka mi ji bude delat kamarad ...
Datum: 25. září 2013 19:15
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Nevím jak Ti to vyjde výškově rotor vůči statoru, ale kužel pionýřího rotoru je shodnej s kuželem dospělých Jawek i Čz. Jediný co, že nedosáhne rotor na kolíček kuželu. Rozhodně však nic neubírej na rotoru, páč se potom siločáry zmrvěj o osu hřídele. Totéž platí pro nějaké přidávání materiálu na osu rotoru, když už, tak jedině nemagnetickej materiál... mosaz, dural...
Co se týká uchycení rotoru bez kolíčku... mám pionýří rotor na hřídeli od GO na kejvačce přes 1700km a ani se nehnul  . Samozřejmě záleží na dokopanosti kuželové díry na rotoru, když bude sedět není se čeho bát...
Datum: 24. září 2013 8:20
|



|