 Mam motor sachs 80 na originál zapalování točil 13000 otáček, zapalování odešlo nemohl jsem sehnat jiné tak jsem to upravil na pionýrové zapalování dotekový, tak se chci zeptat jestli to dotekové zapalování to bude stíhat někdo říká, že jo někdo že ne. motor startuje a běží ale nevím jestli jde do plnejch otáček, otáčkoměr nejde připojit
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 21:46
Jméno: jawa12
IP: uživatel15219
 stando diky zkusim jeste obrousit tu vačku defakto aby tam byl jen ten zub na otevření a zbytek obrousit aby byly kladívka pořád na tvrdo
Datum: 12. března 2013 21:46
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Stando!Tobě pořád dlužím nejaký info, ale pořád se k temu nemožu dokopat!Toš tak!
Datum: 12. března 2013 21:45
Jméno: standa
IP: uživatel15220
 Dej dvě pružiny na nový kladívko a udrží to i 12000ot/min. Origo kladiva(hlavně uvadlý) někdy od 9000ot/min odskakujou...nový držej až 10000ot/min......neni špatný upravit vačku a zbavit ji všeho za jiskrou za HU do DU aby měla delší krok dolu po jiskře... V podstatě tě na vačce zajímá jen zub na vačce cca 60° před HU a tak 30° za HU....zbytek se muže odbrousit aby kladívka po zbylých 270° byly natvrdo sevřený na sobě....hodně se tim sníží odskakování a v kombinaci s dvěma pružinama to 13000ot/min bezpečně dá jak bezkontakt  Doufam že si to pochopil
Datum: 12. března 2013 21:17
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jawa12!Já su plně přesvěčenej, že to stíhat bude!Pionýr mě točil kolem 10000 a závodní motor 125 kolem 11000.Všechno s klasickýma kladivkama a magnetem! Ešče se podiv kúsek spátky. Tam to popisuju taky, jak se negdo podobně ptal!Toš tak!
Datum: 12. března 2013 20:36
|



|