 Cau lidi, mam jawu 175 / 356, vytáhl jsem ji po zimě a chová se velmi zvláštně, při asik 5ti minutach jezdeni zacne se uplne dusit a mam co delat s tim aby to nezdechlo... Karburator vycisteny, a do predstih ua odtrhu jsem zatim nevrtal... myslíte že je problem s předstihu a odtrhu? A dalsi zavada je na mem ampermetru, lice mne rucicka z minusu do plusu jak šílená, baterka v klidu dává 6,7 V .. pri sepnutem relatku cili pri nakopnutem stavu, 7,4 V bezproblemu.... Díky za rady... nevim cim by to mohlo dale byt, jina kto jede krasne, takze pridreny tezko...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 9:18
 JJ svicka jeste take dobry navrh, neboj, poznam kdyz tam dotika benzin nebo ne  kohout je v poradku
Datum: 10. března 2013 9:18
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 na své jsem s podobným problémem vyměnil svíčku - ujela tak 3 - 5 km a pak to zdechlo
Datum: 10. března 2013 9:15
 NO tak to zkus jak jsem psal s tou cívkou atd. Jen ještě taková banalita- píšeš, že karburátor jsi vyčistil, ale co palivovej kohout? čistej? teče to plným proudem? muže byt i to těsnění v kohoutku sezvejkany tak, ze ty dírky v něm jsou zmenšený a nestíha to dotýkat....
Datum: 09. března 2013 16:28
 presne tak, zdechne, necham pul minuty schladnout a nakopnu to znova a zase jakmile to vytocim na 4ku plnej a cca 2 minuty to budu tocit tak hned končím....
Datum: 08. března 2013 22:25
 Mohla by to být špatná indukční cívka, když se po 5 minutach zahreje, přestane to dávat kloudnou jiskru či přímo i jiskru vynechávat, nebo podobným problémem může být kondenzátor. Když to schladne tak zase jezdí tech 5 minut normálně?
Datum: 08. března 2013 20:25
|



|