slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Zdravim . Je vhodne dat na CZ 175/477.01 bezkontakt z pily alebo kosacky ??? Pripadne co by bolo treba upravit aby som to tam narval .... Nechcem sice moc nicit veterana ale VAPE je moc drahe a origo zapalko je totalne na ..... vopred dakujem za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2012 14:35
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel6325    
Ok dík. Vsak pokupim nove diely , natahnem novu elektriku , nastavim a uvidim co to spravi.
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14756    
V roce 2008 sem v Péráku měnil celý zapalování,někdo tam narouboval dynamo 55W z čízy s dvojpolovým rele,údajně proto,že stará jednocívka se srala (nesrala,byly to prasata a neuměli to seřídit)...jenže to dvoupólový rele shořelo a nemohl sem ho sehnat.... A tak sem ze skříně vytáh orezlý původní zapalování z roku 1953,který dle táty a dědy bylo po smrti a nikdy ani nedobíjelo .... Flák sem tam rotor vyndanej z J356,vyrval přemotávaný rele který tam bylo na prasáka letovaný na kabely,dle původního zapojení sem tam dal jiný rele taktéž z J356,přečet sem si na netu jak se to šteluje....pak několik zkušebních jízd,nakonec sem ze dvou rele postavil jedno dobrý,místo dlouhejch okousanejch uhlíků tam vrazil pěkný krátký který údajně dojezdili,vyměnil kladívko,který mělo v háji izolaci a načisto to seřídil. A pozor,žádný měrky nic....jen ampérmetr,zkušební jízdy,oko vidí a prostě to buď při přidání plynu z volnoběhu spíná a nebo ne...a pak to musí spínat do baterky a při velkých otáčkách bez světel do odporu na kostru a při opětovném ubrání plynu musí povolit zadní jazýček a pustit to zas do baterky...na volnoběh musí kmitat hlavní kotva,po chcípnutí musí rozepnout....sral sem se s tim dva dny,ale od tý doby sem na to nešáh....kdykoli do ní naleju benzín a strčim do ní,tak na 5 metrech jede....trochu sloh,ale co....to je pro ty mudrcy,podle kterejch sou ty starý dynama poruchový
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Ok dík .. Sak ja si pofotim jak to je teraz a budem to natahovat asi znova po starom ....
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: Premysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
hele vůbec se neboj vkušenosti jinak než praxi nezískáš mám 16 a fichtlů mi prošlo přez ruce už asi 8-9 ted jsem se pustil do čz 175/456 a nic na tom není jenom si to rači nafot když to budeš rozdělávat at víš jak to tam bylo a jinak zkoušet a zkoušet. z tím zapalováním bych vážně nic nedělal zkuz nastavit předstih odtrh natáhni nové kabely zkontroluj jestli to někde nejde do kostry a zkus tomu kopnout a uvidíš jak se věci mají.mě taky když to nejelo tak jsem vymíšlel ruzné blbosti čím by to mohlo být a bylo to obyčejně nějakou ptákovinou.
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Problémy se zapalovánim a s dobíjenim jsou dva poměrně odlišné problémy, které spolu v podstatě nemusí souviset. Origo zápalko nemá tendenci se rozštelovávat, pokud je dodrženo několik základních pravidel. To samé platí i o dobíjení. Samozřejmostí je dobrá stav celé elektroinstalace. Takže co doporučuju...vytrhat původní elektroinstalaci, koupit nové dráty a elektroinstalaci natahat celou znovu a poctivě, když budeš mít páječku, dráty, kleště, schéma, smršťovací bužírku atd tak je to otázka několika hodin. Náročnost není vysoká, jde spíš o to zamyslet se kudy který drát provlečeš.Pak zkontrolovat dobíjení, pořádně vyčistit a seřídit zápalko, dát baterku a musí to šlapat. Rozhodně bych nedával jiné zapalování, je to naprosto zbytečné...
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 18:47
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
No ja som na tej moto nespravil este ani km ale moj dedo bol prvy majitel a staral sa o nu prikladovo ale nadva na nu jedine pre zapalko ze sa to furt rozstelovavlo a ze to nikdy nedobijalo a po 2 rokoch jazdenia sa mu pocas cesty chytila horet od vadej el. inst. a motorka totalne vyhorela . Dedo spravil GO a jazdil na nej do `97 a teraz smutne stoji v garazi zahadzana starimi haraburdami a ja by som ju chcel spojazdnit ale dedo povedal ze bude ine zapalko alebo nech sa do toho nepusta ... inac ku koncu tam uz bolo zapojene iba predne svetlo a motor (elektrika furt blbla) a este som rozmislal ze zapojim aspon iba aby isiel motor je to moc na 15r chalana ?? Od 8r jazdim na 555 a 21 a vela vela som uz na tom spravil (na byvalom 05 motore som robil GO) tak trochu sa aj bojim do toho pustat :-( co poviete ??? trosku sloh ale dufam ze to nevadi :-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 18:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Původní zápalko je naprosto v pořádku, spíš to tipuju na špatnou údržbu a neznalost funkce kladívkového zapalování. Najezdil jsem na téhle mašině mraky km, a se zapalovánim nikdy problém nebyl...takže moje doporučení - vykašlat se na nějaký zbytečný bezkontakty, a raději pořádně opravit a seřídit kladívka...
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 18:20
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 1:35:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu