 Ahoj. Už se to tu několikrát opakovalo atd atd... Dobíjení na fichtlovi. řekněme, kdybych dal všechny tři cívky světelný... předpokladam do serie, dal bych regulator... omezovač napětí... a připojil to na baterku.. Něco takovýho... přece kdyby to byla 6V třeba 4Ah tak to musi jit ne ? o.O Popřípadě jestli něvítě o nějakejch strankách někoho kdo už to dělal... na googlu neco je ale to je vsecko takový.. strasnej zmatek v tom je.. nikde neni nic od začatku až do konce. ... jeste sem se dovděl že je mozná třeba převinout civky... tak bych potřeboval zjistit, jak zjistím kolik závitů a průměr drátu no... kdyby jste někdo pomohl budu moc rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 20:52
Jméno: jano
IP: uživatel14761
 Ja mám na Jawe 20 vyriešenú elektriku takto: alternátor je z jawy 555, z ktorého sú vyvedené dve cievky na dva regulátory 12V, zapalovanie je bateriove s kontaktami, akumulátor je 12V./5Ah, predná žiarovka je 35/35W, klasický klakson. Mám to takto už tri roky bez problémov.
Datum: 22. listopadu 2012 20:52
 jo vim... to sem cetl.. ted mě napadlo mám doma ze simsona 6V dibíjení... nevim teda jestli to je "dobíjeni" taková plechová vecicka s dvema cívkama.... nebo regulator jestli to je.. neslo by to pouzit ? pak jen pojistki k baterce treba...
Datum: 22. listopadu 2012 15:57
Jméno: standa
IP: uživatel14756
 Něco málo z teorie znám,mimojiné jsem nějakou dobu používal CDI evo I. podle Chonga... To je zhruba to co sháníš..Kdybys chtěl kompletně zpracovanej návod,tak je na webu Jawa-50.cz ... V podstatě se jedná o použití 3 světelných cívek,které se odletují od kostry a spojí se až usměrněné za graetzovým můstkem. Dále je tam nějaký regulátor a takové "tyristorové" zapalování...a pak malá baterka...místo kladívek je možné použít nějaké bezkontaktní čidlo-já měl hallovo čidlo s "plechovou" závorou,která byla na klice a čidlo na statoru...jsou třeba i optický,infrared či indukční....
Datum: 22. listopadu 2012 15:54
|



|