
Než se vrhneš do ohýbání kontaktů, tak si zkontroluj jestli je Ok samotné dynamo. Když bude dynamo v nedobré kondici, žádné ohybání kontaktů ti nic nevyřeší, akorát si rozladíš regoa nedáš to pak dohromady... Test dynama proveď asi takto... nejprve odpoj rego, aby dynamo s ničím nebylo přopojeno. Pak spoj oby vývody dynama dohromady, k nim připoj žárovku (druhým vývodem na kostru) tak 12V/50W (používám halogenku z auta) a nadlábni motorku. Nic se dít nebude, tak vezmeš živej vývod baterky a o vývod z dynama se krátce dotkni (jen dotkni, tj pak odpoj) drátem co si připojíš k baterce. Pokud je dynamo OK, tak už si napětí vyrobí samo bez pomoci baterky a jas žárovky se bude měnit podle otáček. Samozřejmě že v otáčkách bude svítit pořádně a ne jako nějakej umíráček, pak je dynamo OK, ale pokud napětí neudrží či bude žárovka svítit i v otáčkách jako bludička, je něco špatného s dynamem.... obvykle problém s komutátorem, nebo uklíky, případně odpojené nějaké vinutí z rotoru, či statoru.. zkarátka rozdělání dynama se nevyhneš...