Posl.aktualizace: 21. května 2011 20:13
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 No moc tvému záměru nerozumím, protože ten první odkaz je klasické CDI a druhý obsahuje DC-CDI.. to je stejné jako bys řekl, z dvojtaktního motoru a čytřtaktního chci udělat vhodnou kombinaci obou... Další problém je že se bojíš těch 12V. nic proti, 6V je taky řešení, ale rego pak budeš muset mít svoje (ne to co je u toho článku publikované) a jako DC-CDI můžeš použít jen verzi 2.0 nebo 4.0, protože jen tyhle verze jde provozovat na 6V rozvodech. Ale na čem sůpolehlivě pohoříš je rozchození (oživení) DC-CDI. Na tyhle věci si myslím že jsem velkej mazák a musím říct že 6V CDI jsem oživoval vždycky s obtížema, vlivem vyššího rušení z důvodu nízkého napájení (nechci tuhle myšlenku rozvíjet). Nemůžu se zbavit dojmu že problematice nerozumíš a děláš úpravy jen pro úpravy.. V tom případě to raději nech jak je. ono toiž platí ještě jedno technické pravidlo a to že čím je zařízení složitější tím se zvyšuje pravděpodobnost závady. takže v tom případě pokud nemáš dost znalostí a zkušeností z oboru elelktroniky, tak se pravděpodobnost závady zvyšuje už jen proto že to zařízení nevyrobíš v dostatečné kvalitě a životnosti...
Datum: 21. května 2011 20:13
Datum: 20. května 2011 20:01
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Tahle indučka není určená pro tyristorové zapalování. S tyristorovým zapalkem jí odděláš, má totiž uvnitř nějaké polovodiče. Jaké tyristorové zapalko s hallem myslíš?
Datum: 20. května 2011 8:52
 řekly bych že t.zapalování nebude mít žádný vliv když zapojíš kabel před usmněrnovačem, na zbytek ti neodpovim ale docela mne to zajímá
Datum: 19. května 2011 22:14
|



|