Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Nazdar draci! Čím to může být, že mi 21 pěkně chytne (studená) a jakmile pustím světla tak otáčky hned spadnou a vynechává až celkem zdechne? To trvá několik minut, musím ji nechat ohřát bez světel a až po chvíli kdy jedu můžu teprve zapnout světla.....napadá Vás něco? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2011 12:57
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Když mám spínač zapalování uprostřed, tak motor normálně startuje a funguje. Když ale zapnu světla, tak se sníží otáčky na volnoběhu (na svíčku N17C až do zhasnutí motoru, na N14C je to mnohem lepší) a za jízdy nejde motor vytočit do takových otáček jako bez světel. Taky ve vyšších otáčkách jakoby vynechávala svíčka jiskru, trochu cuká. Když v tu chvíli vypnu světla, cukat přestane a lépe a plynuleji táhne a jde do vyšších otáček. Nevím, zda je to normální vlastnost Pionýrů, předtím jsem ho nikdy neměl. Na rotoru je číslo 20, nevím, jestli je to W nwbo nějaké jiné označení, pak by to ty 30W cívky asi nemohlo utáhnout...
Pokud Vás to nezdrží a něco Vás napadne, budu velmi vděčný za odpověď.
Datum: 18. května 2011 12:57
Jméno: standa
IP: uživatel6807
 Já tě nechtěl nijak slovně napadnout,znáš mě ne. Jistou logiku to má,ale u pionýra to fakt neni tak brutální pokles....a to co říkáš by platilo v případě že by měl někdo brutálně dokonale seřízenýho fichtla kterej by se na volnoběh sotva převaloval. Tady v tom popisovanym případě bude problém určitě jinde
Datum: 17. května 2011 20:18
 řikam jenom jaký mam zkušenosti, i když byla elektrika zapojená správně tak fichtl po zapnutí světel měl znatelně nižší volnoběh a chcípal
Datum: 17. května 2011 19:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 souhlas se standou, i kdyby šly obě světelný cívky do zkratu, mělo by to na rotor sotva znatelnej vliv, taky to vidim na nějakej šlus ve spínačce, a nebo musíš mít volnoběh na hranici chcípnutí...
Datum: 17. května 2011 18:35
Jméno: standa
IP: uživatel6807
 co je to za kravinu? to tak maximálně alternátor u favorita způsobí tak znatelný beždění motoru  To zas nějakej expert zapojoval eletriku a někdo má prostě potřebu vést kabel od kladívek přes indukční cívku až na kontakt světel namísto kontakt pro chcípání....už jsem to viděl hodněkrát.....hodně lidí si myslí že musí bejt indučka spojená se světlama(nevim proč jako?? že by to víc svítilo když se to bude tlačit?  ).....koukni na to jestli ti někdo nezapojil indučku na světla  jinak nejakej error......ale pokud motor bez světel parádně maká,tak bych hledal chybu v kabelech na světla....něco blbě zapojenýho,že se ovlivnuje okruh zapalovací s okruhem světelným(což je špatně)
Datum: 17. května 2011 15:43
 rumštajn: Ale houby...mejcin: Je to tim, že když zapneš světla, tak se ti stíží otáčení motoru, v podstatě když zapneš světla tak jakoby brzdíš motor, po ohřátí je stabilnější volnoběh, takže to utáhne i ty světla...
Datum: 17. května 2011 15:29
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 To je normální asi máš slabý rotor prostě ty světla mají velký odběr tak to nestíhá vyrábět toik proudu na volnoběh
Datum: 17. května 2011 15:22
|



|