Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawam zdar!
IP: uživatel3205
 Seruste spoludraci, neviete niekto poradit ci bude vadit ked zapojim 6V rele do schcemy na 12V???proste ci mu bude moc vadit vacsie napatie...Dik za kazdu radu  ať lítá!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2008 7:08
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Musel by jsi vyměnit i rotor dynama. Budící vinutí není na 12V rozvod navinuté. Tedy buď to nepůjde vůbec, nebo něco shoří, nebo bude účinost špatná.. Vyzkoušej a nezapomeň se podělit :o)
Datum: 16. června 2008 7:08
smarja mas rozum?? dobijeci rele je vyrobeny a serizeny na hodnotu ktera je na nem napsana takze jestli je na nem 6V tak ti to bude dobijet 7,5 voltu a pokud ho zapojis na 12 V tak papa a pozar mlyna.
Datum: 15. června 2008 21:51
Jméno: mikešak
IP: uživatel2374
 cauves draci prosimvás nevíte o nakejch strankach kde by bylo suprove nakresleny schema na babettu207?komplet celej proud...díkessss
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2008 20:12
 čus hoši....potřeboval bych nejdřív se zeptat jestli nějdo nemáte za rozumnou cenu krabicový relátko na ČZ 125........ pak se chci zeptat : mam možnost sehnat krabicový relatko uplně stejný je třeba ve fichtl krámku ale je na něm vyraženo 14V..to asi nebudu moct použít co?? jo a ještě jestli by někdo neměl nějakej návod nebo schéma jak tam popřípadě to krabicový relátko zapojit......dik a čus....
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2008 14:26
Jméno: bobon
IP: uživatel3171
cus tak 14V rele na svoji čizu použit nemužeš kdyš je 6 Voltova to da rozum..musiš mit regler 6V a nejlepe 75W abys nemusel porad dobijet baterku když jezdiš ve městě v obci apod...
Datum: 15. června 2008 14:26
 Zdrwaim
Dnes jsme si pořídil bezdotykové zapalovaní z motorvé pily. Nevim si nějak přesně rady s jeho namontováním. Proto bych byl rád za každou radu kdo už stím zkušenosti má. Díky s pozdravem Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2008 7:35
Ja jsem ho taky mel, ale z ty pily se tam neveslo do tech karteru takze sem musel zvrchu je vyriznout a udelat tam takovou kolejnici na ktery se pohybovala civka(pro serizeni predstihu).Nejlepsi je kdyz to z ty pily vyndavas si nakreslit jak to bylo popsat si ty kousky a pak to dat uplne stejne do motorky.a pak uz jenom dlouho zkouset zkouset a zkouset.
Datum: 14. června 2008 7:35
 zdarte mam dotaz mam ČZ 175 a nejak blbe faka zapalko dokud je tam nabyta a nebo pripojena baterka tak motorka jede pokud baterku odpojim nebo se vybije tak motorka chcipne nevite cim to je dekuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2008 13:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Pokud se přecijenom rozhodneš šťourat v regulačním relé, tak nepoužívej digitální multimetr. Zapalování jej v drtivé většině případů zaruší že hausnumera z displaye ti budou k ničemu. Tedy jedině a pouze starý dobrý analog typu PU510 a podobně. A také bych chtěl zmínit co je ono zmiňované seřízení relé... je to hulvátské ohybání kontaktů relé... žádné štelovací šroubečky a podobně :o) Troufnu si tvrdit že drtivá většina radilů s tím nemá žádné zkušenosti a ani já jsem se do podobných dobrodružstvích nepouštěl a raději jsem spáchal elektronickou regulaci dobíjení, která se na stole dala hezky odsimulovat a seřídit :o).
Datum: 13. června 2008 13:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Chcipne protože nemá dostatek elektrické energie na nabití indukční cívky. Problém je že nevím jaké máš dynamo. Pokud standardní 50W, tak počítej semnou... odečti 20W zapalování, 25W přední žárovka, 5W, ale spíš 10W zadní plus semtam nějaké to brzdové světlo a už tu máme 55W a to pomíjím energii co sebere samotné dynamo na buzení.. Tedy pokud údaje na dynamu nekecaj, tak v tuhle chvíli máš záporný přebytek energie a to ještě za předpokladu že motor točíš, protože udávaný výkon je uveden jako maximální který je schopno dynamo dát od určitých otáček. Záměr konstruktérů motocyklu byl takový že přes den se najezdila kapacita akumulátoru a večer se z ní pokryl deficit, jenže... to naši taťkové nemuseli přes den svítit... dnes je však situace jiná. Takže jediné řešení je pořídit silnější zdoj energie, nejlépe Vape, Lucas či podobný jiný alternátor.. všechno ostatní je v podstatě k ničemu pokud se nesmíříš s v podstatě neustálé připojení motorky na nabíječku, kdykoli jí postavíš do garáže...
Datum: 13. června 2008 12:51
Jméno: lukas
IP: uživatel3199
jj serid rele a kdyz to nepomuze tak vymen uhliky v zapalku
Datum: 13. června 2008 11:08
jo dekuji a nakolik to ma byt serizene tim voltmetrem
Datum: 12. června 2008 20:12
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
mas tam regulacni rele? jesi jo tak ho musis seridit voltmetrem a jeto
Datum: 12. června 2008 20:08
 zdarte borci nevite jestly jde dat na ČZ 175/450 zapalovani z fechtla a jak to mam udelat dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2008 12:04
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Mechanicky si musíš poradit sám, ale elektricky je to jednoduché... z cívky (pólu) zapalování vede jen jeden vývod, páč druhý je uzemněnej tak ten volný vývod spoj s kondenzátorem s vývodem přerušovače (kladívka) a indukční cívkou na vývod č.15. Pak od tohoto vývodu to veď ke spínači ,,chcípáku,,. Chcípák druhým kontaktem na kostru, stejně tak i vývod indučky č.1. A zapalování je hotovo. Se světelným okruhem si snad poradíš  je to jen o drátkách žárovičkách a přepínačích :o). Máš pravdu... bezbateriové zapalování má svůj určitý půvab :o)
Datum: 13. června 2008 12:04
a mam dat ty podlozky magneto a nato zapalko nebo jak dik
Datum: 13. června 2008 6:19
Jméno: brisK
IP: uživatel3197
zapoj to stejně jak to je na pinckovi
Datum: 12. června 2008 22:55
a jak to mam potom pripojit
Datum: 12. června 2008 20:08
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
jasne ze jde oddelej to stare dej tam magneteo nachystej si moc podlozek nasad zapaklo a prisrubuj ale potrebuje podlozky abys to prisruboval
Datum: 12. června 2008 20:06
 nemate nekdo zapalovani na ČZ 175/450
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2008 19:21
Posl.aktualizace: 11. června 2008 19:42
Jméno: sesa
IP: uživatel176
je to ok,,
Datum: 11. června 2008 19:42
 Cus!Nema někdo namontovave na sve Čize nebo Jawce Vape zapalko?Tady v kramku ho maji za necele 4 000 a zajimalo by mě jesli je snim někdo nespokojeny ..jestli tady někdo takovy je??Zvažuju ho koupit tak mě zajima každy nazor.Diky moc všem!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2008 16:32
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Setkal jsem se s ním jen jednou a majitel v naprosté spokojenosti. Jen co si pamatuju bylo nutné zapojit k bošárně relátko, které obracelo funkci zhasínání motoru, aby se nemuselo zasahovat do vzhledu stroje (jednalo se o ukázkově zrenovovaného veterána) výměnou spínací skříňky za nepůvodní, nebo montovat tlačítko chcípáku které by kazilo origo vzhled. Každopádně doporučuji 12V zapojení a ani ne tak kvůli dostupnosti žárovek, ale proto že regulace dobíjení funguje na principu elektronického omezení napětí a alternátor je v obou provedeních schopen dát při stejných otáčkách stejný proud a podle poučky P=U x I platí že v ideálním případě dá 12V regulátor při stejném proudu dvakrát vyšší výkon než 6V. Všimněte si toho ve specifikaci sady, kdy při naprosto stejném alternátoru (rotor+stator) dá s 12V regulátorem vyšší výkon. Za stejné peníze více muziky a více možností jak s elektřinou naložit... :o)
Datum: 10. června 2008 16:32
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
Já bych ale koupil rovnou 12V sadu, na 6V už se scháněj blbě žárovky, sesa ji snad bude zanedlouho mit, nebo rovnou u výrobce
Datum: 10. června 2008 0:10
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
zapalovani imsoft resi pouze problem s kladivkama,zato vape vyresi vsechny kontakty ktery se kazeji u standartniho zapalka(uhliky,kladivka.atd...),taky resi problemy s dobijenim protoze ma lepsi relatko a vetsi vykon
Datum: 09. června 2008 21:34
http://imfsoft.cz/ temer za polovic,
Datum: 09. června 2008 21:23
Hej zdar ja mam na svoji CZ vape je nejvic v pohode
Datum: 09. června 2008 21:20
 Zdravim vas draci potrebuju radu mam 250/353 a mam tam zapalovani z fechtla 20/05 chci poradit kdyz dam prst do fajfky tak mne to kopne ale jakmile tam dam svicku tak nejde (svicka je nova) elektryku mam uplne novou ale newim jak je to ukostreny originalne na fikovi 05 mislim ze to je pres ten spinac na parobole a ja to mam je udelany z kladivek do 1 z 1 vede drat a stim nevim co dal jestli ukostri nebo neco jineho potrebuju poradit
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2008 18:49
ste mne moc neporadily ale ja vam poslu foto casem co a pomuzete mne pls
Datum: 10. června 2008 18:49
Jméno: Standa
IP: uživatel3179
s mensi upravou to tam pasuje. Eletrika se tam zapojuje stejne jako na fichtlu.
Datum: 10. června 2008 17:06
to bych musel videt, takhle z hlavy ti neporadim- nevim jak s to tam dokazal napasovat?
Datum: 10. června 2008 9:59
 zdarte draci nevite kde mam sehnat zapalovani na ČZ175 typ 450 dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2008 0:13
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
Je stejný jako na všech kývačkách 6V 45W, seženeš celkem jednoduše na burzách nebo v inzerci, nebo tam místo toho můžeš dát VAPE
Datum: 10. června 2008 0:13
Jméno: Vejvi
IP: uživatel3023
 Ahoj kucí a holkí. Jaké máte skušenosti s tirristor zapalováním a je to složité dát do kupy? Dík a hdoně zdaru bay....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2008 16:29
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Mam na fikovy tyristor a musis rict ze sem nezpozoroval zadnou zmenu, nevim cim to je  , porad jede za studena supr za tepla o poznani hur
Datum: 13. června 2008 16:29
Jméno: Vejvi
IP: uživatel3023
No jasně tátu je elektrikář
Datum: 09. června 2008 16:09
Souhlasím s chongem. Já jsem za něj dal 550Kč a nemůžu to vynachválit. Jede to o poznání líp a ten pocit když jenom zavadíš o nakopávačku a ono to startuje žádný prudký kopání ani rozběhy a je to úplně něco jiného. Jinak na stavbu jsem se neodvážil. Pokud chceš můžu ti dát email na kluka co mi to děla.
Datum: 09. června 2008 13:16
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Co to je za dotaz? Pro klempíře taky není těžké spáchat celou plechovou střechu, tedy tvůj dotaz by byl na místě pokud bychom věděli jak moc jsi v elektronice zdatný... pro někoho kdo neví která bije to těžký bude až až... nejde o to věc zreprodukovat, ale oživit  ideální by bylo vidět průběhy i na osciloskopu... máš někoho kdo ti s tím pomůže?
Datum: 09. června 2008 10:23
Jméno: barwis
IP: uživatel209
 ZDAR nevite nekdo kolik amperu ma baterka s oznacenim 6N6-3B diky za odpovedi;-D
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2008 20:54
Jméno: Ondrasz
IP: uživatel3171
Jestli maš baterku s ozn. 6N6-3B tak ma 6 Ah tu stejnou jsem měl ale už je kixla
Datum: 09. června 2008 20:54
Jméno: blazenn
IP: uživatel3153
nekde je 4.5 a nekde 6 Ah
Datum: 08. června 2008 10:35
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
 zduř chlapi...chci ase zeptat čim může být že mi fík nehází jiskru?svička je nova,,a na druhym fikovy jiskru hazi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 22:53
Jméno: pauliecz
IP: uživatel2267
Tak si to blbě zapojil, myslim že jestli je to 30w zapalko tak vedou dva kabely ale to nvm jistě, jo a ukostření je že máš kabilek dobře u kostry
Datum: 08. června 2008 22:53
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
Hele koukal sem na cívku,,ne na indukční ale na tu co je na kostře,,z ní vedou dva kabli ale do zapalka mi vedl jen jeden a i v zapalku byl jeden uchyt na kablik,,pak sem sehnal novy zapalko a od ty doby to nechyta
Datum: 07. června 2008 20:41
Jméno: atesckrt
IP: uživatel1913
co to je ukostření?
Datum: 07. června 2008 20:39
Jméno: pauliecz
IP: uživatel2083
Zkus kabel k indučce, indučku, ukostřeni, jestli maš dobře zapojenou elektriku, nebo vypínač ve špatný poloze
Datum: 07. června 2008 20:03
Jméno: jawaman
IP: uživatel3157
 Kluci mam dotaz na Čz 175/470 sak to je u kazdych 175 rovnake ma byt baterka jaka vim ze 6V ale nevim ci 11 amperova alebo vic alebo mene prosim poradte dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2008 21:00
Jméno: Ondrasz
IP: uživatel3171
Presně tak dele vydrži..ale pozor na pojistky jestli je nevyměniš za silnějsi dřiv nebo později se ti spali a budeš je měnit...
Datum: 09. června 2008 21:00
Jméno: af
IP: uživatel1181
jo 11 amperova tam ma byt ale ja mam 16 a jezdi to stejne ale dyl vidrzi
Datum: 07. června 2008 18:55
Jméno: pepelopez
IP: uživatel3154
 použil resp. prispôsobil už niekto zapaľovanie z babety 210 na fichtla? Môžete poradiť? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 7:54
Jméno: blazenn
IP: uživatel3153
 servus motorkari scem sa opitat v jawje 350/360 je 6 nebo 12 voltova baterka?diki.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 11:27
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
Standartně 6V 14Ah (může bejt i menší kapacita), ale je možný že tam je i 12V, to v případě že by tam někdo dal 12V VAPE, podivej se pod kryt zapalka a když tam najdeš dynamo tak 6V (je to na něm i napsaný)
Datum: 07. června 2008 11:27
 Nazdarek.Chcem sa spytat ci staci do Jawy kyvacky 353 r.v 1958 s ampermetrom na nadrzi baterka 6V 6AH.Diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 0:49
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
stačí, ale jestli jezdíš hodně po městě tak bych dal silnější
Datum: 07. června 2008 0:49
 Ahoj draci a dračice.Potřebuji POMOC.Ještě včera mi Jawa05 startovala úplně v pohodě a dnes ho nenastartuji ani ho***o.Nehází jiskru.Předstih mám seštelovanej,když dám prst do fajfky a šlápnu tak mě to kopne takže tam proud jde.Svíčkou to není protože jsem jich tam vyzkoušel snad 10,nový i starý a pořád nic.Díky za rady.Ahoj
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 12:59
Jméno: Pindour05
IP: uživatel2656
Radime ty seš teda inteligent.Prvně si to raději pořádně přečti a pak něco piš!!!! NEHÁZÍ MI TO JISKRU.No vlastně už hází,bylo to indukčkou,asi byla vychozená.
Datum: 07. června 2008 12:59
Jméno: radim
IP: uživatel202
kdyz mu kope faja tak to v eletrice asi nebude,nedosel ti treba benal?
Datum: 07. června 2008 11:15
Jméno: lukascz175
IP: uživatel2895
mozna slaby magneto..........
Datum: 06. června 2008 21:58
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
urco bude neco v elektrice  zkus to projit mozna na neco prides
Datum: 06. června 2008 19:13
 zdar draci, měl bych dotaz na fichtla. Podle chování vim, že je to eletkrikou(vim to 100% jistě), takže k věci: mám tam indučku z jawy 559 a po vylazení odtrhu to vypadá OK, akorát zlobí svíčka - jedniná svíčka ze všech co mám která dokáže zapálit směs udělá kvalitní jiskru jen při prvnim sepnutí kladívka a pak už jiskrří slabě  Nevítě někdo čím to je? ind. cívka vypadá v pohodě, můj tip je kondenzátor. Jo po chvilce hodí zase jiskru  Když jsem to roztláčel, tak sice nechytnul, ale vždycky po několika taktech to blaflo - fichtl šel pěkně zlehka, ale neudržel se. Je možný že to vyřeší nová svíčka?-jezdim ještě na původní(do fichtla se mi moc investovat nechce, momentálně mám maximálně tak na tu svíčku). jo, myslíte že by pomohlo tyristor. zapalování??? - já tomu od principu věřim, ale budu na něj mit až o prázdninách a já potřebuju funkčního fichtla do konce měsíce(rozlučka). Díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2008 19:59
Tak to bylo ind. cívkou - po tvojí poslední zprávě mi začalo docházet, proč mi ji dal zadarmo. Ale i tak zapalovala, ale orig. je lepší 
Jo odtrh jsem si seřídil sám(podle nože)
Datum: 06. června 2008 19:59
odtrh mi seřizoval spolužák ani ne před měsícem. Ale pak jsem zjistil, že mám zapojenou cívku obráceně(včera jsem ji otočil a dává lepší jiskru) - ještě na to mrknu  Předstih bude snad OK vzhledem k tomu, že to před asi půlrokem jelo jak něco po tuningu a podle chování hádám, že je stejně jako předtim. Tak já mrknu na tu svíčku  Zapalovací cívkou myslíš v magnetu, nebo indukční(ono každej tomu říká jinak)? Díky, zkusim tu svíčku - hádám že tou to bude určitě(novou budu mit až kdoví kdy).
Datum: 06. června 2008 17:11
Jméno: standa
IP: uživatel3148
mas vubec serizenej predstih a odtrh??? jestli ti to hazi ale jen slabe,tak vic sklepej kontakty na svicce. To co popisujes by odpovidalo spatny zapalovaci civce(uz je vyjetá a dáva malo) nebo horsi kondenzator,ale muze to klidne bejt nekde v kabelech...ale urcite bych napred skusil sklepat svíčku,staci kdyz na ni bude odtrh 0.1mm,jen aby preskocila jiskra...zkus to a napis
Datum: 06. června 2008 11:40
karburátor seřízenej mám, kladívka jsou údajně trochu ojetý, ale prej vydržej ještě hodně. Svíčku koupim určitě, ale po finanční stránce na tom nejsem nejlíp, navíc do mototechny se hnedtak nedostanu. Svíčku si zkusim ještě půjčit od spolužáka(z motoriho pily  ) - ta mi jezdila vždycky krásně. No nemůžu říct že by zapalování ani nestřelilo - první jiskra to vždycky zapálí bez problému, ale pak začnou slábnout. Právě nevim jestli je to svíčkou, nebo jestli to má málo šťávy  Na fichtlu jsem měl 8V, ta z 559 je 6V. Co se týče zapojení, tak ať to zapojim tak, nebo obráceně, tak to chytá stejně  Ale ted to mám snad dobře(trochu chytá). Ještě mrknu na ty kladívka, v tom už se mi hrabal spolužák, tak uvidim, co do udělalo(smaozřejmě jen od oka, ale fungovalo to) - jestli na to budu mit věci, tak je zkusim seřídit
Datum: 06. června 2008 11:03
Pokud k tomu budes pristupovat takovymhle spusobem,tak ti nepojede ani na konci prazdnin. Kup svíčku,kondenzátor,nový kladívka. vyčisti zapalování a dej tam jinou indučku(správně zapojit!),treba na fichtla(i kdyz z 559 by mela bejt taky 6V).tyristor je zbytecnej pokud ti to na normalni zapalovani ani nestreli. Podle me bude stacit vsechno poradne vycistit,natahnout novy kabely,poradne sestelovat(i karburator!) a musi to jet.
Datum: 06. června 2008 8:38
|



|