slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  258  259  260  261  262  263  264  265  266  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel2254    
Zdar draci... Nevíte někdo kolik závitů je na magnetu na cívkách?? Mam JAWU 50-21 Sport a magneto 15W+5W.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2008 13:02
 
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel2254    
Potřebuju to z toho důvodu že mi připadá trochu blbý dávat cca 200,- za cívky když mám veškerej potřebnej materiál (dráty, navíječku).
 
 
Datum: 24. června 2008 13:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nepochybně má každý pól jinej počet závitů a jiným průměrem drátu. Nenapsal jsi kterej pól tě zajímá. Na co to potřebuješ vědět?
 
 
Datum: 23. června 2008 13:14
 
 
 
 
Jméno: Georg      IP: uživatel2646    
Zdar, mám takovej problém, už asi po pátý jsem musel u fíka měnit svíčku (brisk super N14YC), vždycky dám novou a za chvílu je po ní přestane házet, když jí vyměním tak startuje i jede bez problémů, za každou radu předem dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2008 10:07
 
 
 
 
Jméno: chuck      IP: uživatel1321    
no já právě taky jezdím na N 15 YC a myslím že je to špatnej typ svíčky taky mi odchází
 
 
Datum: 23. června 2008 10:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel3291    
Yku tam nedávej, ta tam bejt nemá....
 
 
Datum: 23. června 2008 9:04
 
 
 
 
Jméno: Georg      IP: uživatel2646    
S tou směsí by to mohla bejt pravda protože tam mám karbec bing asi tam jde víc směsi.
 
 
Datum: 22. června 2008 14:50
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
mě jednou někdo radil že to muže byt tim že je indučka nad motorem a muže se prehřejvat a zničí svičku. Ale nechal sem ju tam a koupil jinou svičku a v pohodě.
 
 
Datum: 22. června 2008 12:24
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zkus koupit jenom C a ne YC
 
 
Datum: 22. června 2008 12:06
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
cau kamo nevim to jiste mam tak trochu stejny problem ale slysel jsem že je to kvuli tomu že mas moc bohatou smes a ta nici svickutakže skus ubrat bohatost v plovakovce
 
 
Datum: 22. června 2008 11:34
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
cus borci ked cem dat na fichtla tachometr digital z kola, staci ked mam odrusenu fajku???, alebo pujde to vubec? dik za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2008 13:21
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ptáš se dobře Enigma (narozdíl od odpovědi nepraktického piráta denyho), ale nelze než vyzkoušet a uvidíš. Tyhle zařízení jsou každá jinak citlivá na rušení. Obecně by ale odrušení fajfky, plus vedení drátu od snímače co nejdál od svíčky a VN kabelu mělo stačit... ale uvidíš, tohle je vždycky sázka do loterie :o)
 
 
Datum: 23. června 2008 13:21
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
pletu to sem protoze ked to bude digital tachometr tak to moze rusit, a mam odrusenu len fajku svicku asi nemam odrusenu, inac dikes
 
 
Datum: 22. června 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel3273    
no zas az tak to zas neni, sviecka ti moze rusit ten tachometer, ale ked ju mas odrusenu problem by byt nemal..
 
 
Datum: 22. června 2008 9:50
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel3273    
no zas az tak to zas neni, sviecka ti moze rusit ten tachometer, ale ked ju mas odrusenu problem by byt nemal..
 
 
Datum: 22. června 2008 9:50
 
 
 
 
Jméno: deny      E-mail:      IP: uživatel2971    
Za 1. nechapu proc pletes k tachometru odrusenu fajku vzdyt to nema nic spolecneho tachometr je naba terky a cidlo je na kole a displej mas na riditkach Za 2. zaleži na tom jaky mas tachometr jakou rychlost je schopen zobrazit ale podle me by to jit melo
 
 
Datum: 22. června 2008 8:53
 
 
 
 
Jméno: Komaxit      IP: uživatel111    
Jak mam zapojit bateriové zapalovaní ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2008 14:42
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Omlouvám se, nechal jsem se unést pionýry... JS máš pravdu... kladívko mezi 1. a kostru...
 
 
Datum: 23. června 2008 14:42
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Proč bateriové, co třeba akumulátorové? :o) JS ... nesouhlas... indučka má pól č.1 připojenej na kostru... tu 15ku propojíš do jednoho uzlu akumulátor + kondenzátor + indučka č.15 + kladívko. Pozor akumulátor musí být odpojitelný... protože kdyby zůstávala indučka pod proudem, tak přes ní vytlučeš akumulátor a to nemluvím o riziku že se upeče vinutí.
 
 
Datum: 23. června 2008 13:41
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Jeden pól baterky ukostříš a druhej připojíš přes spínačku na indukčku(svorka 15). Na svorku 1 na indukčce připojíš kladívko. Na kladívku bude připojena jen indukčka a kondík.
 
 
Datum: 21. června 2008 18:59
 
 
 
 
Jméno: OK1-36201      E-mail:      IP: uživatel3109    
Ahoj. Mám problém.Nechce mi babeta 207 házet jiskru.když odšroubuji Zapalovací pól a očistím ho nebo sním jenom trochu hnu tak naskočí a jede chvilku na volnoběh a chcípne nebo když dám trochu víc plynu tak chcípne hned a pak už zase nechce nastartovat a házet jiskru dokud zase nehnu nebo neočistím šmirglem zapalovací pól . Vyměnil jsem již tyristor,cívku,kabeláž,fajfku a svíčku. Mohly by jste mi poradit čím b to mohlo být a jak lze opravit? PS. Dělá to z každou svíčkou jak novou tak starou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: zady      IP: uživatel12009    
Čau mám úplně stejný problém s babetou koupil sem nouvou zapalovací cívku , tyrystor, a přerušovač se statorem chvíli mi to šlo krásně dávalo to jiskru a zničeho nic to přestalo jít a nemůžu přijít proč to nejde
 
 
Datum: 14. září 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: OK1-36201      E-mail:      IP: uživatel2066    
Ahoj.Tak jsem vyměnil zapalovací pól a zkontroloval celou elektriku a pořád nechce házet jiskru ani za boha.Prosím poraďte co by to mohlo ještě být a jak to odstranit? Všem děkuji.
 
 
Datum: 30. června 2008 16:12
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
zapalovacim polem to bude ne
 
 
Datum: 21. června 2008 21:06
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau lidi, nevíte někdo o nějakejch stránkách, kde by byla nakreslená elektroinstalace pro fíka 20?Tak trochu si nevím rady. Předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2008 23:52
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_20/schema/schema1/obr1.gif
 
 
Datum: 20. června 2008 23:52
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
potřebuju vědet, jak a kam mám co zapojit
 
 
Datum: 20. června 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: ZTOHOWEN      E-mail:      IP: uživatel1064    
Jak je to se svíčkami PAL? dělají se ještě. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2008 10:40
 
 
 
 
Jméno: MatrixFechtls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Místo PAL máš teď Brisk, je to uplně to stejné, jenom označení se změnilo(př. PAL N7C je teď Brick N15C), ale převodní tabulku z Pal na Brisk najdeš na wiku.ic.cz, jestli mu to teda už jede....
 
 
Datum: 21. června 2008 10:40
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3274    
myslim ze ne
 
 
Datum: 21. června 2008 0:25
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec , chci se zeptat jaký žarovky byse daly dát na čz 477 s zapalováním 6V 110 W Vape (blinkry , zadní přední světla, atd ... ) dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2008 14:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ten halogen je dobrej, ale když počítám... ikdyby jen potkávačka 55W+15W zadní+20W zapalování + 20W rezerva na nabíjení a řekněme střední hodnota blinkrů 2W (neblikáš furt)... a jsme na 112W... Což je dost těsný... ale stačit to nemusí, zejména proto, že těch 110W máš jen od určitých otáček tuším 3000ot/min. A zároveň nezapomenout že běžná ztráta kapicity olověného akumulátoru se uvádí 1%... takže když bude dlouho stát v garáži aby se jízdou stihla dobít.Takže to je podle mě hooodně na hranici, ale spíš krapátek výkonově poddimenzované. Doporučuji 12V Vape, tam už by výkonovej problém být neměl...
 
 
Datum: 23. června 2008 14:00
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
predni svetlo Halogen 6v 60/55w zadni 6V 15w blinkry 6V 20w
 
 
Datum: 20. června 2008 16:01
 
 
 
 
Jméno: lukascz175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čaues chlapi poradťe jak na čz 175/477 dát zapalko z pincka(mechanické řešení) děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2008 21:08
 
 
 
 
Jméno: lukascz175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ok až se ktomu dostaneš tak to zdokumentuj a pošli na muj mail: lukashrob@centrum.cz moc dík
 
 
Datum: 21. června 2008 21:08
 
 
 
 
Jméno: Jura      E-mail:      IP: uživatel3266    
S tím není problém - mám to tak udělaný na krosce s motorem 477. Až se k tomu dostanu - je u babičky - mohl bych řešení jak je to na motoru přimontovaný a zapojený vyfotit a poslat.
 
 
Datum: 20. června 2008 10:12
 
 
 
 
Jméno: rabl      IP: uživatel3251    
čau draci, Zapojuju tyristorko tak se chci zeptat,zapojuje se to takhle? P-přerušovač(kladívka) Z-zapalovací pol C-indukčka S-světelnej pol s menšim vinutim a kostru normálně na rám To je celý?Nic víc?nebo se ještě něco jinak upravuje. Díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2008 8:56
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Sory, zapoměl jsem na tenhle problém... ano zapojuje se to na světelnou. Bylo by elegantnější, kdyby mělo trafo ještě jedno vinutí a proud pro tyrystor se bral z druhého vinutí, ale v protifázi, protože zapalování je usměrněné jednocestně a druhá půlvna je nevyužitá... Nehrozilo by pak zahlušení zapalování zkratem na světelném okruhu...
 
 
Datum: 26. června 2008 8:56
 
 
 
 
Jméno: rabl      IP: uživatel3265    
čau,tak tady je to schéma.zapojuje se to teda na tu světelnou co,ale myslim že odpory nebudou třeba když je to takhle ne? http://www.jawa-50.cz/nahled_max.php?f=img/content/clanky-z-casopisu/amaterske-radio/tyristorove-zapalovani_03.jpg
 
 
Datum: 20. června 2008 7:40
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Kdybys někde nasdílel na webu schéma tak ti řeknu bez pochyb. Ale jestli tam tu světelnou cívku můžeš dát, tak jí tam dej. Já osobně bych ale dal tu malou cívku původně určenou u slabšího typu magneta pro zadní světlo. Každopádně na ní pověs paralelně výkonovej odpor aby jsi jí zatlumil ve vysokých otáčkách, kdy dává s malou zátěží či bez zátěže stovky voltů. Pokusně bych volil 10W rezistory a začal bych např. na 1k ohmu. Nadlábni motor a změř analogovým voltmetrem napětí při vysokých otáčkách. Pocitově si myslím že by napětí nemělo překročit 45V, pak by mohly být se vstupem problémy. Tak aby jsi zhruba na těch 45V dosáhnul, tak tam vlož výběrem různé hodnot odporů. Na druhou stranu čím menší zátěž tím lepší citlivost vstupu z kterého se upravuje budící napětí tyristoru. Chce to prostě najít nějaký kompromis. Myslím si ale že by to mohlo chodit i pokud by se to živilo ze zapalovacího pólu, ale to chce fakt vyzkoušet...
 
 
Datum: 19. června 2008 13:09
 
 
 
 
Jméno: rabl      IP: uživatel2945    
mno na schéma sem koukal,a zapalovací cívka neni propojená s přerušovačem.Jinak je to jak sem řikal,ale to budící napětí je braný ze světelný cívky,a já světla nemam(cross)tak newim jak to udělat já tam asi tu jednu světelnou dam a necham jí jen pro účel napájení tyristoru nebude to dělat bordel?
 
 
Datum: 19. června 2008 12:46
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nasdílej nám někde schéma a můžem ti fundovaně poradit :o). Jinak ty zkratky co uvádíš smysl dávají... proč to nejdřív nezlkusíš než se zeptáš? Koukal jsem na zapojení ze starého amára a musím říct že se divím že budící napětí pro spouštění tyristoru se bere ze světelného okruhu... pokud se vyzkratuje světelný okruh, tak přestane pálit tyristor.. to považuji při chatrné elektroinstalaci většiny pionýrů za určité riziko, ale koneckonců i mě se stalo že jsem si omylem přiskřípnul kablík ke světlu a to asi pak člověk musí čumět že to nepálí, asi bych hned souvislost se světelným okruhem nehledal :o). Bylo by podle mne lepší brát budící napětí pro tyristor ze zapalovacího okruhu, protože mu to významně proud stejně neubere...
 
 
Datum: 19. června 2008 10:17
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3244    
Zdravím fichtlaře. Mám jeden problémek. Odcházej mě kondíky a to i po 50 km. Neměl jste to taky někdo? Já už nevím co vyměnit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2008 10:36
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4298    
Zdravím. Tak jsem konečně potřeboval fichtla a mrknul se na to. U starý octavky v náhradních dílech jsem našel kondík, co má ještě na dně letování. Ten jsem tam šoupnul a zatím není žádný problém. Jo a indučka to není určitě. Kamarád mě ji půjčil ze svého funkčního pincka a vůbec to nepomohlo.
 
 
Datum: 12. října 2008 10:36
 
 
 
 
Jméno: cigi      IP: uživatel3270    
A nejde ti tam moc proudu?
 
 
Datum: 20. června 2008 19:25
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3244    
Moc díky. Až se vrátím domů, tak to všechno vyzkouším a pak dám vědět.
 
 
Datum: 19. června 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
A ještě zkontroluj, jestli ti vede od kondíku kabel na indučku k vývodu 15 (1 na kostru). Pokud by jsi to měl přehozené, riziko namáhání a průrazu kondenzátoru bude podle mne větší.
 
 
Datum: 19. června 2008 8:51
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jednoznačně umírá kondenzátor na průraz dielektrika. Buď vyzkoušej jiné výrobce kondenzátorů, nebo by mohlo i eventuelně jít o průraz na indukční cívce, který se prožene kondenzátorem. Kdysi jsem měl závadu, že mi indučka po zahřátí (cca 20km a dál) začala házet jiskru mezi vinutím. Zákeřné bylo, že pokud jsem šudlal kladívko a čistil svíčku, stihla vychladnout a pár kilometrů mě zase popovezla než zastávkovala. A přitom jiskru házela, jenže ne pokud byla svíčka v motoru. Pokud jsem jezdil krátké tratě do několika kilometrů, tak se závada neprojevila... fakt závada na infarkt. Takže na takhle záhadnou závadu doporučuju vyměnit indučku, pro začátek si jí někde půjč. Jinak 8V indučka je správná indučka, jinou ti dneska na pionýra neprodají :o)
 
 
Datum: 19. června 2008 8:03
 
 
 
 
Jméno: fikus @      E-mail:      IP: uživatel692    
cau neco me napadlo jestli to nahodou nemas zapojeny na svetelny civky nebo treba inducku 8V icq 255365576
 
 
Datum: 18. června 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel3077    
čus draci,mam menší problém,na poprví musim fichtla rotlačit a pak uš chytá jako hodinky.prostě jak je studenej tak nechytá a kdyš je teplej tak jo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2008 13:18
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Tak můžeš mít vylítanej motor. Tzn. když je studenej, tak netěšní jak má a ztrácí kompresi pod kroužky a když se ohřeje a roztáhne se píst a kroužky, tak už mu komprese na naskočení stačí... totéž udělají rozlámané kroužky. Ale jen ty můžeš vědět v jakém stavu motor máš, takže to je také jen dohad. To že pionýr nejde nastartovat jinak než roztlačením, když všecko je ok, je jedním ze signálů, že motor je zralý na výbrus :o). Nebo se ti ztrácí spodní tlak a to by zase ukazovalo na gufera na klice azároveň na vylítané ložiska :o)... ale to si myslím že by zlobilo i za tepla... no a teď babo raď ! :o))))))))))
 
 
Datum: 19. června 2008 13:18
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel3077    
ale dyt já sem zmněnil typ svíčky!!
 
 
Datum: 19. června 2008 10:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Pokud ti nakonec studenej chytne a máš už na to grif, tak se s miř s tím, že pinýří motory holt takové jsou. Když to seřídíš na studené starty, zase jsou k ničemu starty teplé. Je to dáno jednoduchou konstrukcí karburace, která je bez sytiče. Já supluju někdy sytič tím, že stisknu manžetu která vede ke karburaci od vzduchového filtru (mustang), zvedne se tím v karburaci podtlak a tím se obohatí směs. Podobnou funkci mají karburace na panelkách, tam je k tomu ale klapka. Mě zase zlobí starty teplé, takže jsem to spíš používal u cizích strojů, které to měli naopak. Jinou svíčkou měli předchozí odpovídači na mysli jiný typ svíčky, tedy zvolit jinou teplotu svíčky, ne že koupíš tu samou novou :o).
 
 
Datum: 19. června 2008 8:09
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
svíčku sem zkoušel ale tim to neni.uš nevim co s tim.jeden fichtl mi chytá na poprví a druhýho musim roztlačit
 
 
Datum: 19. června 2008 7:13
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj zkus jinou svicku
 
 
Datum: 18. června 2008 15:34
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Zkus studenější svíčku
 
 
Datum: 18. června 2008 12:47
 
 
 
 
Jméno: AdamekVit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj Draci..chtěl jsemse zeptat jak má sesa v tom shopu tu spínací skříňku dala by se připojit i na Jawu 50 typ 21???? Jestli ano tak jak.... děkuji za odpověď.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2008 11:17
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jestli tam tu spínačku (teď netuším kterou máš na mysli, ale předpokládám že je se zámkem) chceš dát jako zabezpečení proti krádeži, tak je to zbytečné. Pokud bych ti chtěl pionýra ukrást, tak uthnu od indučky kabel co vede ke chcípáku a už uháním do dáli... tedy po elektrické stránce nemá význam tenhle stroj zabezpečovat, pouze mechanické zabezpečení má smysl... tedy řetěz, zámek řízení a tak...
 
 
Datum: 18. června 2008 11:17
 
 
 
 
Jméno: svary      IP: uživatel2522    
prosimvas jak je to stim tyristorovym zapalovanim na fichtla muze tam byt normalni magneto nebo jak to vlastne je ????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2008 8:13
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Pro mě školy už nejsou žádný (34), elektriku dělám amatérsky od roku 1986, tak už mám nějaký znalosti vytrucovaný :o))))))
 
 
Datum: 19. června 2008 8:13
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to: chong jem mánm otázku kolik ti je a kam chodiš na školu že toho tolik viš o eletrice nebo kde ses to naučil dikec
 
 
Datum: 18. června 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
ja to mam za indukckou jeste pred krkem. jestli chces tak az budu sundavat nadrz tak to vyfotim.. jinak spotrebu jsem nameril 1,8/100 (klidna jizda)... pred montazi jsem nemeril a to ze to min smrdi mi uz par lidi potvrdilo :-D ale souhlasim teda s tou zavadou, je potreba to mit udelany tak aby se to dalo prehodit na puvodni, me na tom nedavno odesel samotnej tyristor u kamose asi 15km od domova a navic bylo asi 8 vecer.. tak jsme do shaneli po lidech kondik, nakonec jsme tam dali bramboru protoze nikdo nemel a jeste to zapojovali na puvodni zapojeni, domu jsem jel asi v pul jedenacty... :-)
 
 
Datum: 18. června 2008 14:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nic ve zlém dj.nasty ale všecko co uvádíš je subjektivní dojem. Tu spotřebu bych bral pokud by jsi jí empiricky podložil, tedy několikerým měřením před a po montáži odměrným válcem a stejnými jízdními podmínkamy na pokusy, stejně tak akceleraci (určitě nemáš v šuplíku doma akcelerometr) a netuším jak změřit objektivně kouřivost. Nevyvracím tím že se něco nezlepší, každopádně větší vliv na jízdní vlastnosti má rozhodně dobré seřízení a dostatečně nafoukaná kola :o). Jediné co připustím je že v nízkých a vysokých otáčkách jednoznačně stoupne spolehlivost zážehu (tedy i mírný posun max. otáček nahoru), ale nic víc. Mé zhodnocení je takové že to za ty peníze, riziko závady na cestě a zabírání místa na motorce nestojí, když původní zapalování je dostatečně rychlé a hlavně - spolehlivé :o) A co se týká místa na motorce, pod sedlem je místo, to ano, ale elektronika zapalování by měla být co nejblíže indukčce, no a tam je těsno a není tam za krkem řízení za deště dvakrát sucho a to je u vysokého napětí závažná informace. Nedávno jsem řešil umístění elektroniky regulátoru dobíjení a tohle místo jsem jednoznačně zavrhnul :-). Zkrátka když se něco vyvíjí, musí se brát zřetel i na spoustu jiných věcí než jen hloupej chtíč něco vyrobit... musí se zhodnotit veškerá smysluplnost vývoje :-) a věř mi že vím o čem mluvím :-)
 
 
Datum: 18. června 2008 14:15
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
to o cem tu pise chong ja mam na mustangu a za ty cca 400 se to dost vyplati - snizi se spotreba, zvysi se akcelerace , a zlepsi se spalovani (nesmrdi to tolik - fakt) . na mustangu je zrovna dost mist kam to dat.. nad kastlikem pod sedlem je krasny misto, nebo indukcku posunout dolu a nad ni (tam to mam ja....)
 
 
Datum: 18. června 2008 13:48
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Otázkou je co si pod tyristorovým zapalováním představuješ. Každopádně je možné zachovat původní magneto. Klasické CDI dokonce z magneta vychází (tedy nikoli to co se dnes za CDI považuje). Princip jednoho kdysi publikovaného zapojení pro pionýra, kdy se však jednalo o kapacitní zapalování, je takový že se musí z magneta vyrobit cca 300V, kterými se nabije kondenzátor (nikoli indučka jak je tomu u klasického zapalování) a tento kondenzátor se tyristorem vybíjí přes indukční cívku, která v tomto režimu funguje pouze jako převodní transformátor. Ve zmíněném zapojení byl zapojen k zapalovacímu pólu ještě transformátor s transformačním poměrem cca 1:50 (tj. transformátor cca 5V/220V), výkon nedokážu odhadnout ale dimanzoval bych jej tak nejméně na 5W, za trafem usměrňovač, kondenzátor a tyristor, který byl spouštěn z kladívka přes RC článek. Zádrhelem celé konstrukce je trafo, které je poměrně rozměrné a třeba na mustangu není v podstatě kam dát. Jinak lze převinout i zapalovací pól, ale obávám se že pro to není dost místa... Modernější řešení by bylo použít elektronický měnič, čímž se trafo značně zmenší, ale to by zase vyžadovalo nejlépe instalaci akumulátoru spolu se všemi negativy z toho u pionýra vyplývajícími... Můj závěr tedy byl.. moc práce za málo muziky, kor když to funguje :o). Když sem pověsíš mail, pošlu ti ten článek o zapalování...
 
 
Datum: 18. června 2008 9:37
 
 
 
 
Jméno: svary      IP: uživatel2522    
prosimvas jak se zapojuje bosak u fichtla to je ten chcipak stom klickem mate nejake schema nebo neco jak se to zapojuje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2008 9:02
 
 
 
 
Jméno: Zulu      E-mail:      IP: uživatel1997    
Čus , je tu někdo , kdo by mi postavil tyristor zapalko na fichtla ? kdyžtak ať se ozve na mail nebo tu . diky za nabidky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2008 7:26
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jedno už mam vyrobené doma.
 
 
Datum: 18. června 2008 7:26
 
 
 
 
Jméno: speedondra      IP: uživatel1654    
VAPE jaký je váš názor na toto zapalko odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 11:58
 
 
 
 
Jméno: Ifouš      E-mail:      IP: uživatel408    
Kladivka si při více jak 4000 ot/min dělají co chtějí a zápaly jsou jaksi náhodné. Vape má zápaly přesně podle nastavení a při zvyšováníá otáček se předstih zvyšuje pro dřívější zapálení směsy. JInak s vapečkem využijete potenciál žárovek, jinak při originálním zapalování tam můžete dát 5watový dopředu a dozadu a to je všechno co vám to utahne, takže já ho mám v mustangu a mohu doporučit
 
 
Datum: 01. února 2009 11:58
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Drahé, ale jediné pořádné řešení dobíjení na starších typech motocyklů. Zapalování je také plusem, ale kladívka při předepsané úržbě fungují také spolehlivě, takže je to jen bonus navíc :o)
 
 
Datum: 17. června 2008 8:13
 
 
 
 
Jméno: Tsunami      IP: uživatel3223    
Zdar draci. Mam takový problém. U fichtla 05 mi nefunguje tachometr. Pořád mi ručička tachometru lítá sem a tam (od 0-40Km/h). Nevíte čím to může být? Děkuji předem za odpověď.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2008 11:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3232    
Skontroluj jestli nejsou vule ve ctyrhranech na koncich lanka. Jestli jo tak to bud skus necim olepit nebo kup novy lanko na nahon. Taky muzes mit uz vykousanej tachometr,to se stava....
 
 
Datum: 17. června 2008 11:36
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel3229    
Mě se to stalo taky a stačilo mi dát náhon na noc do oleje.
 
 
Datum: 17. června 2008 6:35
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Může to být i náhonem.
 
 
Datum: 16. června 2008 18:37
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Vydreny kolecka v tachometru, nebo ve sneku, ma to zasebou
 
 
Datum: 16. června 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: Aber      E-mail:      IP: uživatel1517    
Cau kolegove! hele mam mustanga a dlouho me nesel nastavit predstih pak me to kamos spravil a tedka zase svicka nejiskri... Předtim svicka sla a po nastaveni predstihu zase nejde. Svicku sem daval jinaci a porad nic (menil jsem jich vic). Uz jsem u toho stravil dost casu a uz nemam zadny napady jak by se to dalo rozjed. Cistil jsem kontakty na kladivku, utahoval vsechny srouby co u elektriky jsou, atd... Poradite me prosim nekdo?? Piste na mail 4b3r@seznam.cz DIIIKY MOOOOOOC (dal bych za to vsechno, jen aby to jelo) (jsem na jizde na fichtlu zavislej) (pokud tip od vas bude spravnej, mohl bych poslat odmenu) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2008 9:09
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Překontroluj vzdálenost cívek magneta od rotoru.Měla by být 0.3mm ( ustřihni proužek z petlahve).
 
 
Datum: 17. června 2008 9:09
 
 
 
 
Jméno: Aber      IP: uživatel1517    
Zkrat na kostru?? nerozumim
 
 
Datum: 16. června 2008 15:10
 
 
 
 
Jméno: plisa      E-mail:      IP: uživatel155    
ozvy se mi na icq 275435160 a pořešíme to
 
 
Datum: 16. června 2008 11:07
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel477    
Nemáš tam někde zkrat na kostru??
 
 
Datum: 16. června 2008 11:05
 
 
 
 
Jméno: jan      E-mail:      IP: uživatel2260    
ahoj seso kde prosimte koupit kondenzátor na stadion S 22 jsem z ML a tady ho v mototechně nemaj a na tvých stánkách nenašel.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2008 11:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3232    
Kondenzator na fichtla,stadiona nebo kejvacku sou stejny tak to neres a nejakej tam dej!!!
 
 
Datum: 17. června 2008 11:51
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
draku,,,tu je spoustu kondiku,,,dej na levo nahore do vyhledavace slovo kondenzátor a mas je
 
 
Datum: 16. června 2008 5:34
 
<  258  259  260  261  262  263  264  265  266  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 12:05:57 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu