Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
 Čau, napadla mě taková blbost.... myslíte že by fungovalo, kdyby se dal do karteru nad magneto ten snímač na tacháč od kola, tak by to mohlo fungovat jako otáčkoměr ne? akorát mě napadlo jestli by tam na tom tacháči bylo dost místa na ty čísílka... pište pls vaše názory, dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 20:44
Jen tak to nepujde. A navíc aby to nerušil ten magnet zapalování-je docela silnej. A navíc ten tachometr z kola má převodník pro rychlost(obvodovou rychlost magnetu na drátech kola) a ne pro otáčky čehosi.
Datum: 19. července 2008 20:44
hehe no chlapec, na to musí být určity měřič kery by ho nerušil velky magnet a musí být v něm soft, kerej proste dokáže vypočítat kolikrát se to za minutu otočí!! takhle by ti to meřilo akoraat rychlost toho magneta jak se točí, a to si myslim že ani ne páč potřebuješ vědět přesný rozměry! dívej se, když se ti na otáčkoměru ukáže 1000 RP/M tak si to musí nějak spočítat když je to digitál protože v tu chvili ten motor udělá třeba jen nevim 16 otáček za sekundu no a to se musí vynásobit 60 a vyjde ti 1000 otáček!!! a když to máš třeba na náhon, tak musíš mít akorát vytipovanej převod a dobře udělanej otáčkoměr, aby ti to dobře měřilo... neni to tak jednuchy jak mysliš
Datum: 19. července 2008 17:55
 Nazdar SESO i vy všichni ostatní podřeboval bych od vás radu jakou svíčku CHAMPION by jste dopuročovaly to pincka 21.Jsem so koupil 2 svíčky Brisk na jedenj sem jel asi hodinu a byla v pr...i a ta druha ani nesla fakt zlaty staryy PALky a nebo CHAMPIONky tak jakej typ CHAMPIONky by jste doporučovali???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2008 22:24
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
Jo kamos je taky porad cihlove vypalenej... dokonce tak 2-3× denne
Datum: 22. července 2008 22:24
Jméno: drak
IP: uživatel1303
To jakou máš barvu elektrody nezáleží na typu svíčky... to máš daný jak ti fík pálí.. já jezdim taky na NGK měli by to být nějaký japonský co se dávaj do auta ale že by ti nefachali vůbec je divný.. já Brisky taky mam a občas na ně taky jezdim ale s tima mam taky problem že jednou za čas odejde což se mi u NGK ještě asi nikdy nestalo ale rozhodně se to nestane po pár km to ten fík vždy něco nalítá než padne...
Datum: 19. července 2008 17:28
Jméno: Kubík
IP: uživatel1732
A kde seženu ty NGK svíčky?
díkec
Datum: 19. července 2008 12:18
mně to dělá taky s briskama ... ale NGK sou furt krásně cihlově vypálený
Datum: 19. července 2008 7:23
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
TO se me nezda, svicky byli cerne zanesene? bo prestaly zapalovat?
Datum: 18. července 2008 22:18
 Tak spojka už funguje dobře.Akorát nevim čim je to že:když je to studený tak to chytne ůplně v klidu,ale když někam jedu a tam to vystydne tak to už nenakopnu a ani neroztlačim.Potom musim vyměnit svíčku a zas jede jak drak.Fakt už nevim čim to je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 22:27
to by mě zajímalo, co to s těma kuličkama udělá, na každý tyčce je vybrání, do kterýho má tak trochu zapadnout ta kulička, tak sem zvědavej, jak si mezi sebou pohrajou ty 2 kuličky
Datum: 18. července 2008 22:27
hm, dobrý no, ale když ti to šlape, tak dobrý, já myslel, jestli si nedal normálně 1 kuličky mezi tyčky a jednu mezi koncovou tyčku a ten štelovací šroub
Datum: 18. července 2008 22:25
jo
Datum: 18. července 2008 21:54
tos dal 2 kuličky za sebou nebo jak?
Datum: 18. července 2008 21:52
Jestly myslíš to jak mi tam nedosáhla ta vypínací tyčka,tak sem tam dal dvě kuličky
Datum: 18. července 2008 21:13
Jméno: Pel-Li
IP: uživatel1864
Hle a cim to bylo(ta spojka)??? ja jen ze me to dela uplne to stejny jak jsi popisoval ty!!!!!
Datum: 18. července 2008 21:07
 Opět dobíjení pérák. Zapalovani mam zapojeny spravne,dobijeni taky,podle chytre prirucky na regulacni rele jsem seridil rele,dal slabsi zarovky(predtim sem mel silnejsi zapalovani) a furt to dobiji malo,uz nevim co stim. Kdyz sem skusil pri pustenejch svetelech proklenovat sroubovakem kontakty 51 a 61 na zapalovanim tak to najednou dobijelo i na volnobeh,kde je chyba??? Este jdu prohlednout elektroinstalaci,ale sem z toho uz pekne nasr...ej...diky za tipy...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2008 21:40
Jo Stando, to se po letech musí udělat opět. Taky jsem kupoval a ladil relátka až mě to začlo bavit. Je provdou že pérák by měl zůstat pérákem. Když to udělali tehdy tak to musí se udělat i teď. Hodně spokojených km.
Datum: 03. srpna 2008 21:40
Jméno: standa
IP: uživatel3528
uz se stalo
Datum: 19. července 2008 0:29
jdi na http://www.jawamania.info do poradny a do vyhledávání zadej dobíjení (případně dobíjení pérák nebo podobný fráze) a najde to spoustu rad jak to zprovoznit
Datum: 18. července 2008 15:30
Jméno: standa
IP: uživatel3528
ale rele promeroval eletrikar a je OK,vinuti Ok rotor taky Ok. Kontakty vycistene a odmastene. Vim o tom ze si muzu za 4000,-koupit VAPE,ale to stratim originalitu. Rad bych zdarne doresil to zapalovani z peraka abych mel na motorce opravdu jen dily co tam dali ve fabrice. Ono v nejhorsim dam to novy krabicovy rele do kasliku,ale do toho se mi moc nechce kvuli originalite.
Datum: 18. července 2008 15:10
Jméno: lukawe555
IP: uživatel3510
Stim dobíjením to není také jednoduché skoro vzdy to bývá shořené nebo zaoxidovaná ja byt tebou radeji našetrím keše a koupím si to vape sice to neni klasika ale kdyš to nedobíjí tak stym nemuzes nikam jet
Datum: 18. července 2008 15:02
 zdravím.... měl bych dotázek... nemáte někdo zkušenosti s nějakým ppřesnějším otáčkoměrem na fíka? na netu jsem našel tak drobet ještě za rozumnej peníz jen tohle http://www.necas-zt.cz/pasove-transportery-honda/pocitadlo-motohodin-a-otackomer.html ale ještě vůbec ani nevim do jakých snímá otáček ale to mi snad odepíšou na můj dotaz. Když tak se pochlubte co používáte vy... ale potřebuju jen nějaký přesnější... chci to jen na lazení motoru a na normální ježdění ho stejně asi budu sundavat. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 18:25
->ladybird: to je ten samej co jsem sem dával jen je to jiná stránka... a když tak kde jsi ho sehnal za tich 800 někde na netu?
->matescrkt: to bych si ho sice udělat moh... i rád bych si ho udělal ale potřebuju aby byl přesnej a to ledkovej zrovna 2x neni.... nějaký stavebnice kde byl digitální displej jsem našel ale všude psali že to žádný přesný neni
Datum: 18. července 2008 18:25
Datum: 18. července 2008 17:42
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
Datum: 18. července 2008 16:35
by mě zajimalo kde stejsky bydlí.. beztak zase někde v čechách.. páč bych chtěl někdy vidět a slyšet naživo jeho stroj
Datum: 18. července 2008 15:37
já myslim že to má dostatečnej rozsah, tohle má stejsky na svým speciálu kterej točí přes 14000 ot/min
Datum: 18. července 2008 15:35
Jméno: ondra
IP: uživatel1896
 Zdarec schanim el schéma na čz 250 trial typ 475.04 pravě ji renovuju a nemuzu nikde sehnat to schema nemate ho nekdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 21:56
 Čus. Co si myslite o blinkrech na Fichtlu??pripadne jestli ma nekdo nejakou fotku , poslete na mejl
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 19:11
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
http://www.youtube.com/watch?v=2K_ALndE07Y&feature=related n odraci tak uz sem nasel fichtal s blinkrama
Datum: 18. července 2008 19:11
Když už tak nějaký malý.Ne jak je má na tom mustangu,takový alíře.To by chtělo z nějaký novější motorky,aby byly malý
Datum: 18. července 2008 9:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Viděl jsem to jen na obrázcích z nějakého Eng. časopisu... okapotovaná vývozní verze.. blinkry to mělo podobné simsoním. Hezké to nebylo, ikdyž se odmyslela ta hnusná laminátová kapotáž. Bez akumulátoru to efektivně nerozchodíš a zas taková tecnická finesa to není aby jsi s tím někoho neznalého ohromil. Jak je tam budeš mít tak máš povinnost je používat... proto si myslím že není marné je tam nemít :o)
Datum: 18. července 2008 8:38
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
vypada to strašne
Datum: 17. července 2008 23:08
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Datum: 17. července 2008 22:36
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
presne tak, jeste kvuli tomu vozit nafechtlovi baterku, je to zbytecna zatez a u fechtla je kazdy kilo navic poznat na jizde,navic tam na tohle ani neni misto
Datum: 17. července 2008 22:28
Jméno: monax
IP: uživatel467
Ja si o tem myslim to ze to vypada hrozne a jeste vozit baterku!kdesi sem to nasel na netu takeho modreho 21 tusim a fakt hnus!mozna ze na mustangu by to bylo lepsi ale aj tak bych to tam nedaval co je na tem zvednut levu nebo pravu ruku a ukazat
Datum: 17. července 2008 22:21
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
 čau
kdo by mi dokázal tohle postavit?http://www.jawa-50.cz/jawa-50-tuning-upravy-elektronicky-led-otackomer.php slušně za to zaplatim
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 10:23
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
mno vždyt s tim já počítám
Datum: 18. července 2008 10:23
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jestli to máš na pionýra, tak bez baterky ti to chodit nebude. Nevím co si ale představuješ pod pojmem ,,slušně zaplatím,,. Aby jsi měl představu o ztraceném čase... úprava obrázku pro předlohu na výrobu DPS... minimálně hodinku, podle zvoleného postupu (on totiž vyfocený otáčkoměr nesouhlasí s předlohou z časáku, takže DPS se musí znovu navrhnout v CADu aby vypadal jako vyfocený a to na hodinku není, spíš na tři), vyleptání, další hodinku, ošeteřní DPS (a také zaschnutí ochranného laku) plus vyvrtání další hodinku, osazení a zaletování všech součástek taky nejmíň hodinku plus seřízení a oživení půlhodinku... Takže třiapůl hoďky a to když všecko klapne a spíš optimistický výhled... a to nepočítám ztracený čas při shánění a nákupu součástek a nedejbůh s blbnutím na poště... popravdě ani za pětikilo jen za práci bych ti to nespáchal...
Datum: 18. července 2008 7:33
zas tu pise ten cesky blazenn ten moga.
Datum: 17. července 2008 22:37
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
v gasu ti to udelaj za 200 staci si udelat nejakou krabku do ktery to das
Datum: 17. července 2008 21:59
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
To zvladne postavit kazdy zrucnejsi elektrikar i amater  ale na fichtal bych to nedaval  ale je to kazdeho vec nazoru
Datum: 17. července 2008 21:49
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
fakt?xD
Datum: 17. července 2008 19:20
Jak moc na to spěcháš? Možná bych to mohl udělat, ale trvalo by to 2-3 týdny, dyštak se domluvíme přes mail...
Datum: 17. července 2008 19:20
Jméno: blazenn
IP: uživatel2757
za 25 kč
Datum: 17. července 2008 19:15
 zdar ted mam otazku pro ty kteri uz ladily(uspesne)alespon predstih nebo aspon odtrh(nejlepsi kdyz oboji).mam v ridi odtrh a myslim si aji predstih.uz jsem to ladil,ale ted mi to nechce oboji nastavit a aji jsem daval jiny kladivko,2 jiny kondenzatory,kontakt i kable.kdyz oddelam fajfku a rozjedu to a strcim do te fajfky prst tak by me to melo kopnout.ale ono nic.PORADTE MI!!plis
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 22:45
Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
inducku
Datum: 17. července 2008 22:45
Jméno: zar
IP: uživatel265
jj cívku nejprve skousej naslapovat se svickou ve fajce jestli to hází pák řit zbitek
Datum: 17. července 2008 17:04
Zkus ještě vyměnit cívku
Datum: 17. července 2008 16:45
 Plosim poladte . Kdyz zapojim klakson u fika a zatroubim chová se jako chcípákale k tomu troubí. Když odpojim jednu sv. cívku tak to funguje nománě pls poradte co stim. Myslim že ,mám cívku na 8v a magneto taky, a klakson jen na 6v takze to mozna bude tim. mam koupit novej klakson na 8 v nebo pomuze rezistor apod pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 8:15
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ano, stará známá věc.. fichtl troubí jen bez světel  , ale furt lepší troubit bez světel, než si chcípat za jízdy motorku klaksonem... Řešení existuje, dokonce ho mám na své motorce, ale stojí to nějaké peníze a výrobu elektroniky... napiš mi na brozek.tom[zavinac]post.cz pošlu ti návod...
Datum: 18. července 2008 8:15
Jméno: standa
IP: uživatel3518
logicky kdyz dve civky maji dohromady 30W zarovka ma 25W a zadni 5 W tak ti k tomu nemuze este troubit klakson. U fichtla vzdy troubi klaksoon jen kdyz sou vyply svetla...
Datum: 17. července 2008 23:12
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
Njn...to je fichtl. Mě to dělá taky. Když zatroubím, tak mi zhasnou světla a nebo nezatroubim vubec pokud je nemam vyply. To neřeš..dělá to snad každýmu.
Datum: 17. července 2008 16:31
jenže na světelnym pólu mi to troubí jen když nesvítim
Datum: 17. července 2008 15:57
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Zapojil jsi omylem klakson na okruh zapalovací cívky... tam nic než zapalovací věci být nesmí! Takže přehoď kabel na pól světelnej abude vše OK
Datum: 17. července 2008 15:04
 zdravim potřeboval bych poradit kde bych sehnal typový průkaz k pávu jak na 40 tak na41. a další věc sháním díly na 502 sesa má jen část
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 14:35
Jméno: maca999
IP: uživatel3495
Posl.aktualizace: 17. července 2008 17:14
Jméno: Michal J21
IP: uživatel1711
slo ale musel bys to mit na nejky jiny zdroj napeti nez je ten originalni protoze i ten ma problemy se zarovkama
Datum: 17. července 2008 17:14
 mam tu takovej trochu komplikovanej dotaz a bojim se ze je spise na jawamanii,ale doufam ze nekdo poradi. Mam jawa perak 53 rok. v 60.letech tam bylo predelane zapalovani z kejvacky 353 (55W) ktere by melo mit ukostreny +,ale melo to ukostreny - a dobijelo to a fungovalo to. Origo peracke zapalovani jsem zapojil dle schematu,ukostril sem -,nekde je chyba a nedobiji to jak ma(malo). Sehnal sem nejake zapalovani s fukcnim rele,dle me je z 175/356 ma 45W a ma mit ukostrene +. nevim ted jestli teda mam ukostrit + nebo -. Je to takove cele zamotane a byl bych rad kdyby nekdo poradil. Nikdy sem se v tom nevrtal,protoze nebylo potreba,ale ted mi kvuli prošvihlemu kabelu shorelo rele a jsem v ouzkych...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 23:27
 V techhle motorkách se sice moc nevyznám, moje znalosti končí u ČZ 150c, ale známý co dával dokupy nejaké kývačky a jestě zetky 478,477 říkal že si člověk musí dát bacha na plusové a mínusové relé a na plusové a mínusové zapalování, že prej nejde kombinovat jedno s druhým a pak to dopadá ja popisuješ. Zkus se na to poptat na http://www.veteranforum.cz tak ti s tím jistě poradí.
Datum: 25. května 2009 23:27
Je jedno jestli ukostříš plus nebo mínus, jen musíš podle toho nabudit dynamo, dělá se to tak že vytáhneš jeden uhlík a spojíš nějaký dva kontakty ale nevim přesně který, najdeš to na jawamanii v poradně, řešilo se to tam už 125x..., já mam taky dynamo 45W a mám ukostřenej mínus, jinak by i to pérácký dynamo fungovalo, jen bude stačit seřídit....
Datum: 17. července 2008 13:30
Jméno: Standa
IP: uživatel3511
to schema uz sem stokrat videl,ono schema na 353 je skoro stejne a taky ma mit ukostreny +,ale ja mel ukosteny minus a fungovalo to spravne skoro 50 let.
Datum: 17. července 2008 13:01
Datum: 17. července 2008 12:49
 Můžu (mám 21) připojit zadní světlo jackem? Samec samice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 15:19
no, asi tam dám něco lepšího...musel bych totiž to schánět někde v lektru a to se mi nikam enchce....asi tam dám ten faston a udělám to pečlivě
Datum: 17. července 2008 15:19
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
nevím, ten Jack není pro takové proudy dělanej.. věř mi že to bude zlobit. Zadní světlo není potřeba nijak rozpojovat, v originále je na konci kabelu takové očko (dalo by se použít normální kabelové očko) a pod ním izolační podložka...
Datum: 17. července 2008 15:14
já tam měl faston, před GO a bylo to takový naloupačku.....a ten jack se mi líbí no....eště si to rozmyslim, fastonů a tak mám nachatě hafo ale jack samici a samce asi ne
Datum: 17. července 2008 14:35
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Moc bych samici Jacka nevěřil... Ten kontakt je příliš bodovej, takže oxydace vadí hodně... faston je ověřený a poměrně spolehlivý způsob spojování v autech i moto... doporučuju, při pečlivé instalaci vydrží hodně
Datum: 17. července 2008 14:27
Jméno: maca
IP: uživatel3495
neni
Datum: 17. července 2008 13:00
V pohodě, žádná prasárna to není. Rychlospojka je nanic.
Datum: 17. července 2008 12:13
Jméno: maca
IP: uživatel3495
Datum: 17. července 2008 11:57
já se jenom ptám, protože se to líp zapojuje
Datum: 17. července 2008 11:47
Hrozná prasárna ale když nemáš po ruce nic jinýho (aspoň fastonama nebo připájet).
Datum: 17. července 2008 11:35
 co je to pertimax?a kde presne je?je na kontaktu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 14:23
Jméno: tomas
IP: uživatel3512
ja som si daval z pertinaxu vysustruzit vlozky do vidlicoch
Datum: 17. července 2008 14:23
Jméno: tomas
IP: uživatel3512
ja som si daval z pertinaxu vysustruzit vlozky do vidlicoch
Datum: 17. července 2008 14:23
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno neni to tak uplne izolacni papir,je to umela hmotka ktera nevede elektricky proud(je izolator),a spatne vede teplotu
Datum: 16. července 2008 22:40
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
pertinax je ten izolacni papir na kladivku vis
Datum: 16. července 2008 21:35
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
 čau
mam tu takovou prkotinku ..koupil sem tu to odrušenou fajfku a vyměnil jí ale vypadává mi z ní kabel...jak jí tam mám nejlíp upevnit?pls nechi odpovědi typu jsi lama ...atd...díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 14:29
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
dík,,jo vono se am šroubuje ?aha xD ja sem si řikal že ten trn vevnitř vypadá jak závit xD
Datum: 17. července 2008 14:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
jsi lama.....  ne sorry........haled budeš muset o koucek (cca5mm) zkrátit VN kabel.....pak jí tam našroubuj
Datum: 16. července 2008 21:34
 zdar draci.MAm problem s odtrhem.uz jsem tady psal,ale to je jedno.Nastartuju asi tak 50krat a na 51.ni to proste nechytne,anebo s bidou.UZ me kdosi tady radil at si narovnam nebo posunu a utahnu kladivko.To kladivko jsem az dnes utahl,posunul..A dnes jsem zase musel opet a znovu stelovat ten blbej odtrh.Zkousel jsem to davat na ruzny odtrhy:0,85mm,0,45mm,0,35mm,0,65mm a vic a tak dale a tak dale.Proste vsechno mozny.Nevíte čím to může být????????????????????????????????????????PROSÍM POMOZTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Uz nevim co mam delat!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 23:27
skus jen s prdele nahradit startovaci civku baterkou minus na kostru a plus misto statovaci civky jestli to bude dělat pořád tak skus vyměnít kladívka nebo indučku popřípadě kondík jestli to s tou baterkou přestanne a zapojíš to na civku a bude to dělat zas bordel tak maš buď v prdeli startovací cívku nebo slabé magneto
Datum: 24. července 2008 23:27
Jméno: mt
IP: uživatel3495
zkus si vzit baterku tř. 12v minus dej na kostru a plus na civku na kontakt 15 a skus to nakopnout
Datum: 22. července 2008 9:25
skus vimenit inducku po pripade aj kondenzator.
Datum: 16. července 2008 22:38
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Už sem ti jednou odpověd psal, dělalo mi to stejný. Kup jiný kladívko nebo narovnej ten plíšet na kladívku protože když je křivej může dělat tenhle bordel.
taky sem nevěděl čim to je a bylo to tohle. tak to aspon zkus
Datum: 16. července 2008 20:43
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Odtrh nastav 0,45 mm v horni uvrati pistu(kladivka sou nejvice otevrena), skus skontrolovat elektriku ale prva konik kabel atd...
Datum: 16. července 2008 20:29
a jeste chci dodat:malej nebo velkej odtrh kdyz jsem dal,tak kdyz jsem vytahl fajfku a strcil do ni prst tak by me to melo kopnout,ale tady me to jen zasimralo
Datum: 16. července 2008 19:47
 Hoši potřebuju poradit.Když jedu na svim fichtlovy tak zničeho nic začne vynechávat.Třeba dneska když sem se rozjížděl tak začal vynechávat a nakonec i chcíp.Znova sem to nakop a rozjelo se to vcelku dobře,sice to taky ještě vynechávalo,ale rozjelo se to.Včera sem měl problém s jiskrou.Vůbec ji to nehízelo.Zkoušel sem asi 5 svíček,i jednu z kámošovýho fichtla která zaručeně jezdí.Trochu sem hnul s kladívkama a jelo to normálně.Dneska sem sundal kladívko(jen to pravý,abych nemusel nastavovat odtrh) znova tam dal izolaci a nastartoval to.Po přidání plynu to vynechávalo jak sviňa.Pak sem trochu hnul s odtrhem a na stojánku to mělo plynulej chod i ve vysokejch otáčkách.Vyjel sem s tim na silnici na začlo to vynechávat.Zkusil sem vyměnit svíčku,zvednout hladinu-po zvednutí se to trochu zlepšilo,ale dělá to furt.Už nevim co stim,prosim poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 11:55
Jméno: Standa
IP: uživatel3511
Hledal bych to v kabelech,mozna v prpinaci,mozna fajfka nebo kabel na fajfku.
Datum: 17. července 2008 11:55
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
skontroluj kabely jo vycisty zapalko tak si pujci od kamose civku a uvidis
Datum: 16. července 2008 21:42
Ono to nevynechává furt nebo nějak pravidelně.Dneska sem jel pro mezilamelu do spojky.Cesta tam je asi 15Km.Tam to jelo dobře,ale zpáty to začlo občas vynechávat.Prostě zničeho nic to začne cukat a ztratí to výkon
Datum: 16. července 2008 21:25
Výfuk sem asi před tejdnem vypaloval,kondík sem tam včera dával novej
Datum: 16. července 2008 21:24
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
jak tady řikalo lidstvo, kondik tohle dělal mě, taky cukal cukal a pak mě nechal na silnici. taky na výfuk bych kouknul jak tady někdo radil...
Datum: 16. července 2008 20:47
hele chlape taky jsem tento tyden šteloval 555 a přyšel jsem na to, že to při určitým předstihu vynechává! zkus ho naštelovat! doleva doprava... já sem se s tim drbal furt pak sem si řekl že to nema cenu se rozcilovat tak jsem se na toi asi na dv dny vykaslal neska jsem o šel štelovat, posunul jsem vačku tam, kde by mela asi byt (odhadem) no a jede spicove! taka kokotina a jede o zas
Datum: 16. července 2008 17:01
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
cau draku... pokud ti to na stojanku jede normalne... a kdyz na to sednes a nejedeto tak to je zarucene zasrany vyfuk!! vyndat vypalit,vyskrabat!! a nebo zkus sundat jenom vejfuk a zkus to bez toho!! pak se kdyz tam sem ozvi jestli to bylo ono hodne zdaru
Datum: 16. července 2008 16:41
Jméno: Mara.147
IP: uživatel3505
možná to nebude tím, ale skus přilít TROCHU benzínu do nádrže, možná tam máš hodně oleje, mě to tak dělalo...
Datum: 16. července 2008 14:52
Když to tak čtu, víš vůbec jakej tam máš odtrh a předstich ? Je to dost důležitý. Skus ještě vzduchovej filtr.
Datum: 16. července 2008 14:26
Jméno: michal
IP: uživatel650
mě todle dělal kondík a zapalovací cívka...
Datum: 16. července 2008 14:19
Jméno: petr
IP: uživatel1553
jo nebo zapalna snura od civky a nebo samotna civka  ... kondik??
Datum: 16. července 2008 14:18
A nedělá ti to fajfka. Mně to taky vynechávalo protože fajfka neměla dostatečný kontakt. Skus ju vyměnit a uvidíš.
Datum: 16. července 2008 13:25
 Zdravím vím že to sem nepatří ale...nevíte jaká je spínačka na MZ 150? a nemohl by mi někod dát schéma na zapojení ať to jen startuje bez světel atd na boschku spínačku? 
dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 12:16
Jméno: lukas
IP: uživatel162
 cau,mam cz 180/487.4,a mam problem s elektrikou,vse funguje,ale na volnobeh mi neblikaji blinkry a svetla sviti malo,kdyz pridam plyn tak se blinkry rozblikaji a svetla sviti normalne,ale kdyz stojim nekde na krizovatce,tak auta za mnou nevidi blinkry(kam ukazuju),baterku sem daval novou,jinak vse ok
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2008 21:24
Jméno: Drako
IP: uživatel3499
Čezety sou fachticky nej stroje!! a skus poštelovat dobíjení, musí to bejt jedně špatně seštelovaný že bud (jak už bylo řečeno) málo pouští z baterky nebo málo dobíjí při nízkejch točkách.....a baterka už to neutáhne..... ale skus štelovat při zkoušečce...na to přídeš..
Datum: 15. července 2008 21:24
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3498
prepacte ospravedlnujem sa za niakeho totalneho debila ktory pouzil moj nick....odteraz pod tymto nickom na pokeci nevystupujem...
Datum: 15. července 2008 20:16
Mohlo by to být v regulátoru dobíjení, že při nízkých otáčkách nepustí dost energie z baterky.
Datum: 15. července 2008 17:36
Jméno: alig175
IP: uživatel1181
vzivote ho neposlouchej cezety sou nej stroje. Mozna ti to na volnobech malo dobyji.
Datum: 15. července 2008 17:27
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2974
zahod to do srtotu..udelas nejlip
Datum: 15. července 2008 17:10
|



|