slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  251  252  253  254  255  256  257  258  259  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jan55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Chtěl by sem se zeptat jak dlouho se nabíjí bateri 6v na motorku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2008 8:29
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Správně by se měla nabýjet 12 hodin, proudem, který se v ampérách rovná desetině ampéerhodin. Například 14Ah baterka by se měla nabýjet 1,4A. Pokud jí budeš nabýjet větším proudem, nabyje se rychleji, pokud menším nabyje se pomaleji. Jak píše mára 16 V, to je blbost.
 
 
Datum: 02. srpna 2008 8:29
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
musis ji nabyt aby mela bez zatizeni kolem 16V v praci ji nabyjime kolem 3 hodin ladujem to do ni 1,5-2A ale asi zalezi na nabyjecce
 
 
Datum: 02. srpna 2008 7:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3659    
ja to nechal nabit pres noc a ok (14Ah)
 
 
Datum: 01. srpna 2008 23:23
 
 
 
 
Jméno: nick da dick      IP: uživatel525    
podle toho kolik má Ah (Ampér hodin)...ale většinou by měla tak kolem 6ti hodin....
 
 
Datum: 01. srpna 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čuzz draci, mám u zapalování vylomenej kus karteru, poradí mi někdo co s tím? Mám to nechat vyvařit, nebo tam mám přilepit kus plechu? Případně na kolik by mě vyvaření přislo? Předem díky za odpovědi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 8:56
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
já taky to mám.. mám tam takovou umělou hmotu nacpanou, ale diš jedu po mokrý trávě, jako kde je víc vody třeba 1cm a jedu po tom 100 m, tam mám vytopený zapalování, eště to k tomu přilepim, a bude to super..
 
 
Datum: 01. srpna 2008 8:56
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3607    
tosa casto stava ket ti spadne retazka a ona tito tam vilomi,mam pravdu?aj ja to mam aj kamarad sak to nevadi ale jasemtam zanitoval kus plechu
 
 
Datum: 01. srpna 2008 0:45
 
 
 
 
Jméno: Vláďa      IP: uživatel2409    
čau prosímvás na co napojit ten červenej kabel co jde na pionýrovy do ovladače světel aby mi to svítilo bez spínací skříňky?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2008 19:32
 
 
 
 
Jméno: MichalJ21      IP: uživatel1711    
rovnou ze svetelnych civek
 
 
Datum: 31. července 2008 19:32
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel1903    
Mam na prodej jednu original nepoužitou svíčku Pal 14-7 v origo obalu i s plastovou čepičkou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2008 23:32
 
 
 
 
Jméno: thompson      IP: uživatel1829    
tuhle palku jsem si koupil na podzimni motortechne v brne chlapek prodaval jednu za 30kc i v krabicce s plastovym krytem mel jich tam snad pres 200ks
 
 
Datum: 31. července 2008 23:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3642    
tyhle svicky prodavaji na montyjawa.cz za 40 kc
 
 
Datum: 31. července 2008 22:56
 
 
 
 
Jméno: matko007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
šak to sú úplne normálne staré sviečky, čo sa tam pchali za komančov... doma ich mám ešte dobrú zásobu nových a použitých aj v krabičkách... dal som tam boschku, ale po 20km mi zdochla... vymenil som ju za starú opálenú a zahádzanú PAL-ku, a jazdí to v pohode...
 
 
Datum: 31. července 2008 21:11
 
 
 
 
Jméno: MatrixFechtls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ale pouze v origo obalu, můžou být i použité.....
 
 
Datum: 31. července 2008 18:52
 
 
 
 
Jméno: MatrixFechtls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Lidi, kdybyste ještě někdo měli nějaké historické svíčky, tak prosím napište, díky.....
 
 
Datum: 31. července 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
vzdit se dají bez problemu koupit ty svíčky v nepoužitem stavu
 
 
Datum: 31. července 2008 17:50
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
kdyz sme u tech svicek tak mam doma nepouzitou svicku jeste v origo obalu PAL Super 14-5-Z nevite na jake stroje se pouzivala???
 
 
Datum: 31. července 2008 17:28
 
 
 
 
Jméno: MatrixFechtls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Beru, 100%.... Napiš mi na icq 448-816-133 nebo na mail....
 
 
Datum: 31. července 2008 15:59
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
co to stoji?????
 
 
Datum: 31. července 2008 15:18
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj všici, chtěl bych se zeptat, jestli se dá dát do fíka kondenzátor ze škodovky a jestli by to jelo? Koukal sem a rozměrově jsou stejný, ale nevim, jak je to s kapacitou? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2008 18:03
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ok, díky kluci
 
 
Datum: 31. července 2008 18:03
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
je to všechno stejnej kondík....
 
 
Datum: 31. července 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hej sorac ja sem se prekouk ja sem myslel za tam chce davat zapalovani
 
 
Datum: 31. července 2008 12:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3630    
na skodovku,kejvacku,panelku,634,640,viliers,special,peraka,pereza,trabanta,wartburga,fichtla ci starou yamahu je to vsechno stejnej kondezator sakra....
 
 
Datum: 30. července 2008 23:58
 
 
 
 
Jméno: dachlar      E-mail:      IP: uživatel720    
jasne, jde to, taky sem ho tam mel. :-)
 
 
Datum: 30. července 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
U kondenzátoru je důležitá kapacita a průrazové napětí.. kapacita se dává stejná, takže je to jedno, jde použít ve škodovce, pionýrovi, nebo kejvačce... :-)
 
 
Datum: 30. července 2008 21:41
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
patrik: takže je to ještě lepší?
 
 
Datum: 30. července 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to jo, to vím, ale jestli by třeba ten kondík nešel i na fíka?
 
 
Datum: 30. července 2008 21:34
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
jo de a plni tu,a co že škodovka má 12V kondenzátor je použitelný do 250 V, takže to pude,navíc ja j enormán ěpoužívák že škodovky co jsem posbíral na vrakáči.
 
 
Datum: 30. července 2008 21:34
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
newim ale skodovka je snat 12voltova
 
 
Datum: 30. července 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: jindra      E-mail:      IP: uživatel3507    
prosim o radu jak se předělava zapalovani z pionyra aby slo napasovad do cezety 175 .mam trakturka dom .vyroby a stale me zlobi dobyjeni tak bych to chtel predelat predem moc dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2008 12:28
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
stando a co sem asi psal ze musy udelat drzak na zapalovani A O ROTORU TAM NIC NENI
 
 
Datum: 31. července 2008 12:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3630    
rotor upravovat nemusis,na kliku sedi dobre jak ma. je potreba si vyrobit nejaky sikovny mezikus pod zapalovani,protoze origo zapalovani je hlubsi nez z fichtla a ma natvrdo dva srouby kteryma se uchycuje. dela se mezikus kterej natvrdo upnes sroubama a zapalko se toci a utahuje na nem....chce to jen predstavivost...mozna to najdes nekde na netu...
 
 
Datum: 31. července 2008 0:12
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
musis z obou stroju suntat rotor a z fika ho dat na cizu ale na zapalovani si musis udelat nejakej drzak asi.
 
 
Datum: 30. července 2008 20:50
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
Čau, řekněte mi někdo prosím, jestli má v originálu JAWA 250 baterku. dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2008 12:30
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no jestly bude pojizdna tak by mohla byt vhodna na renovaci a komplet
 
 
Datum: 31. července 2008 12:30
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
dík, já sem si to myslel, ale nebyl sem si jistej, tak sem se radši zeptal, vždyť od toho to tady je ne? a jen tak mimochodem - nemůžu vědět, že má držák na baterku když ji ani nemám! můj bejvalej spolužák totiž našel při ůklidu garáže 250 s origo lakem a chromama v dobrym stavu tak se ji pokouší zprovoznit.... jo a nevíte jakou by mohla mít cenu? rád bych ji od něj koupil...
 
 
Datum: 31. července 2008 7:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3630    
samozrejmne ze to ma baterku. posledni typ co nemel baterku byl DUPLEX BLOK ve 40. letech..od peraka to ma vsechno beterku...vyjimkou je čz 125 a 150,ty nemaji ani externi indukcni civku,ze zapalka kabel rovnou na svicku...veskere jawa 250 od druhe svetove valky maji 6V baterku o kapacite 14 Ah....
 
 
Datum: 31. července 2008 0:23
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no co je to za jawu 250?? nebo mel perak taky baterku?
 
 
Datum: 30. července 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to je otazka musi tam byt vzdyt tam mas i skrinku s drzakem na batreku kdo ti to zase nakecal ze tam neni
 
 
Datum: 30. července 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
to je kotel blá otátka, jasně že má, jak jinak by si napájel dynamo než začne dobíjet
 
 
Datum: 30. července 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec, budu repasovat motor z 21, ale mám už hodně opotřebovaný zapalování a nový se mi kupovat nechce, tak sem se prohrábl v dílech a nešel sem celkem zachovalý zápalko z 555, rozměrově by to pasovalo, ale myslíte že by to utáhlo elektriku? Svítilo by mi to pak míň? Díky za helf... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2008 12:04
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo mám aj rotor, no tak jestli to je jak říkáš, tak ho tam namontuju, já sem si jenom nebyl jistej, tak díky mocc.
 
 
Datum: 31. července 2008 12:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3630    
pokud mas i rotor tak nevidim nikde problem.zapalko dawa 20 W jako stara 21 a rekl bych ze lepe sviti i v nizkych otackach oproti 21. rozhodne to skus. v eletrice je maly rozdil,ze zadni svetlo potahnes ze stejneho polu jako svetla,je to jen mala predelavka. Tyto zapalovani byli nejlepsi,davali lepsi jiskru a celkove byli bezporuchove a lepsi...stare fichtly chytali porad...
 
 
Datum: 31. července 2008 0:29
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ďakujem :-)
 
 
Datum: 30. července 2008 15:14
 
 
 
 
Jméno: pišta      IP: uživatel3624    
Čafko...Môj krstný to mal tiež, išlo mu to a aj to celkom dobre svietilo. Však skús. Za pokus nič nedáš a uvidíš sám ako to ide. Pekný deň:-)
 
 
Datum: 30. července 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: entony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cus draci. nemate nekdo odkaz na fotky kde je mustang s blinkrama? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
tady máš video a je to hnus http://youtube.com/watch?v=XYEDEPu0pLM
 
 
Datum: 30. července 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mám takovej jeden odkaz... http://www.google.cz/ tam by snad něco mohlo být ;-)
 
 
Datum: 30. července 2008 13:57
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
kdo hleda ten najde
 
 
Datum: 30. července 2008 13:09
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel3634    
Ahoj ve spolek,chtěl bych se zeptat jestli má jiskra ve svíčce vliv na výkon.dík za odp.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2008 0:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3630    
lepsi(silnejsi) jiskra = lepsi zapaleni smesi,tudiz lepsi starty...slaba jiskra,spatne starty...jinak za behu motoru je nejpodstatnejsi jestli jde jiskra porad a ne jen z 10 pokusu 7 krat zapali....
 
 
Datum: 31. července 2008 0:41
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Určitý vliv má, ale nečekej že to bude v řádu desítek procent standardního výkonu. Osobně bych tipoval že může mít vliv tak 1 procento, ale nepočítám vliv kdy zlobí :-)
 
 
Datum: 30. července 2008 21:44
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
To vis ze to ma vliv a sakra velkej, vsak zapalovani paliva je jedno z nejdulezitejsich veci...
 
 
Datum: 30. července 2008 13:03
 
 
 
 
Jméno: blazenn      E-mail:      IP: uživatel3607    
nosak pokat to nevinechava takto na vikon asi vliv nemáá.
 
 
Datum: 30. července 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: Demeter      E-mail:      IP: uživatel3629    
Zdarec draci mam problem předělávám fíka kterej 14 let nejel(karbec,nádrž vyčištěna,novej olej atd.)Ale eletrika mi chvíli fachčila na svíčce byla vidět normálně jiskra ale ted už ne a když dám na drát prst tak bud malilinko brní nebo vubec.To by chtělo asi uplně novou eletriku co??Nevíte v jakym e-shopu by se dali sehnat ty drátky a spojky na eltriku tady u sesi jsem je nenašel.Všem moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: Demeter      E-mail:      IP: uživatel3629    
Všem moc díky za rychlé reakce. lk:to už jsem zkoušel
 
 
Datum: 30. července 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
vycisti civky v benzinu to pomaha
 
 
Datum: 30. července 2008 10:10
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dělalo mi to taky.......pak sem vyměnil zapalovací pol a bylo to
 
 
Datum: 30. července 2008 8:27
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
BUjto neco s odtrhem, kladivkama nebo kondikem, skontrluj to prva nez necu budes menit...
 
 
Datum: 29. července 2008 22:42
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
nez bych tahal novou elektriku tak bych zkontroloval zapaalovani a hlavne kondenzator
 
 
Datum: 29. července 2008 22:36
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
stejnou barvu nikdy nedávej!!! něco se ti posere, a nebudeš vědět kerej drát kam vede, kup si aspon tak 3 nebo rači 4 barvy, páč diš to pak dáš do bužírky, tak si v prdeli.. určitě si kup víc barev...
 
 
Datum: 29. července 2008 22:26
 
 
 
 
Jméno: MatrixFechtls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo novou elektriku bych taky natahl, ale s tou černou nesouhlasim, dej si jiný barvy na světla, na zapalování atd. Jinak se v tom nevyznáš....
 
 
Datum: 29. července 2008 22:25
 
 
 
 
Jméno: martinn      IP: uživatel1411    
kup normalne v elektru dvojlinku treba cernou 0,75mm dej stejnou barvu at to vypada hezky
 
 
Datum: 29. července 2008 22:13
 
 
 
 
Jméno: jouda s.r.o      IP: uživatel1946    
čus newíte ňákou stránku kde je návot jak udělat nosič na mustanga odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: empty      IP: uživatel796    
wiku uz nefunguje
 
 
Datum: 29. července 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
wiku.ic.cz
 
 
Datum: 29. července 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: jouda s.r.o      IP: uživatel1946    
jo
 
 
Datum: 29. července 2008 19:32
 
 
 
 
Jméno: 3220      IP: uživatel2656    
NávoDDD nevim, ale copak je tak těžký to vymyslet??
 
 
Datum: 29. července 2008 17:36
 
 
 
 
Jméno: pe-tr      IP: uživatel2605    
Zdravim...jednou tady Chong odpovidal na dotaz jednoho chlapka jestli mu utahne 20W zapalovani 30W zarovku a jak ma zjistit jake silne ma zapalovani...Tedy kdyz mam rotor oznaceny 20-6170 a má 30W, tak jestli mi utahne tu 6V/25W zarovku, ikdyz mam svetelni civku slabši(tedy stator s číslem 05-6128,tedy 20W)...Jednoduse rotor ma vykon 30W ale stator jenom 20W. Tak jak vykonny mam tedy zapalko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Pokud se ti podaří narvat do pozice světelných cívek 20W alternátoru dvě ,,silné,, cívky (póly - v podstatě jedno který typ, mohla by být i zapalovací) světelného okruhu, je možné jejich výkon sečíst pokud se spojí paraleně. Protože se však pravděpodobně jejich proud nenachází ve schodné fázi, je nutné je každý usměrnit graetzovým můstekm. Z toho ale vyplývá že z pólů musí ke každému z garetzů přivést dva dráty. Kdysi jsem tohle páchal s jedním maníkem na jawu 90, kam dával akumulátor. S výhodou by se na to dal použít světelný pól s dvěma vývody, než dloubat ukostřený vývod a pracně ten kousíček drátu izolovat.
 
 
Datum: 29. července 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
záleží taky na cívkách, já mám všechny 3 velké.
 
 
Datum: 29. července 2008 16:45
 
 
 
 
Jméno: bandaska      IP: uživatel3443    
pokud vim tak rotor žádnej výkon nemá, páč je to jen vačka a magnet, takže záleží na tom jaký máš na statoru cívky a jestli jak řikáš máš na statoru vyražených 20W, tak do dává 20W
 
 
Datum: 29. července 2008 16:35
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já bych řek, že budeš mít jen 20W, jelikož v cíkách (1x velká, 1x malá) se nedokáže vytvořit víc, než těch 20W. Já mám 30W zapalko (stator - 2x velká světelná) a rotor ze 20W zapalka a funguje krásně i při použítí žárovek 25+5W. Ale ty to máš obráceně, takže si myslim, že víc jak 20W z toho nedostaneš.
 
 
Datum: 29. července 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
zdar draci, mam dotaz, jak na pionirovi rozeznam od sebe jednotlive civky, da se to nejak zmerit alebo tak? skusal sem to porovnavat s tema co tu ma sesa ale sedela jen svetelna 1 a ty dve ostatni maji koncaky uplne nekde jinde ..dikes za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2008 16:40
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cívky se dávály 4 druhy. Malinká s výkonem 5W, která napájela pouze zadní žárovku 5W u zapalování 20W, dále pak velká, světelná, která má na jednom konci konektor pro připojení kabelu do spínačky a na druhém je ukostřená nebo má drát pro připojení ještě jedné světelné cívky viz.: Další cívkou byl druhý světelný pól, který je z jedné strany ukostřen a z druhé má malý zobáček, kam se přiletuje konec drátu z první světelné cívky, tím se spojí do série a získají tak výkon 30W (2x 15W) viz. cívka 2: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_201.html a zapojení do série: http://www.sesa-moto.cz/galerie/nahled4/foto3/200712250021181.jpg No a třetí cívkou je zapalovácí, která je taky velká, ale o trochu menší, než světelná cívka a ta slouží pouze napájení zapalování, je z jedné strany ukostřená a z druhé má opět malý zobáče pro přiletová kabelu vedocího ke kladívkám.: viz. předchozí odkaz.
 
 
Datum: 29. července 2008 16:40
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci! koupil jsem si tu spínací skříňku na klíček a světla mi svítí na obě polohy! jestli někdo víte jak to zapojit aby to svítilo jenom na druhou polohu tak se ozvite!! díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: jerzy      IP: uživatel3592    
problem vyřešen už to valí tak jak má
 
 
Datum: 29. července 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
osle máš na tom odkazu u té skříňky schéma:-D:-Da jak to máš zapojit??tak jak to tam máš nakreslené!!a to sa těžko radí,co máš blbě,když to nevidíme..prostě to zkus zapojit znovu..!
 
 
Datum: 29. července 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: jerzy      IP: uživatel3592    
myslim tuhle
 
 
Datum: 29. července 2008 15:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Spínacích skříněk na klíček je nepřeberné množství, jak asi máme vědět o kterou ze statisíců spínacích skříněk se jedná? :-D
 
 
Datum: 29. července 2008 15:24
 
 
 
 
Jméno: entony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čest draci,jaky je rozdil mezi jawa 23 a jawa 23 A?? dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2008 10:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3630    
ja taky myslim ze napred byla 23 A,ktera sla na export. mela zadni kyvku stejnou jako stara 21(sirokou),vykon alternatora 20W,riditka jako 21 s hrazdou,hranaty tachometr,vidlice stejne jako 21 a drzaky na svetlomet byly na vydlech nasazene a ne jako u pozdejsiho typu v jednom kuse. samozrejmne to melo kryt retezu oblý jako stara 21 a vyfuk doutnik jako stara 21. Ve strucnosti se jednalo o prekopavku stare jawy 21....vetsina sla na export....moc jich tu nemame....23A je jeden z tisice...vetsinou jsou tu obycejne 23 jak je zname....jednou se mi exportak dostal do rukou v naprosto puvodnim stavu a docela sem nato cumel,bohuzel majitel ho nechtel prodat...o jawach 23 A se vetsinou uvadeji naprosto milne info a kazdy si mysli ze je to uplne stejny mustang jako 23 jenom ma slabsi vykon svetel....
 
 
Datum: 30. července 2008 10:36
 
 
 
 
Jméno: pišta      IP: uživatel3624    
Máš pravdu Chong...Zle som sa vyjadril, ale mal som na mysli výkon toho alternátora. Sorry za moje vyjadrenia. Čau:-)
 
 
Datum: 29. července 2008 20:51
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Jojo, teď to vidím ABC, ale přijde mi divné že by nejdřív vyráběli Mustanga 23A se starším, slabším typem a pak je napadlo to označení změnit na 23 a modernizovat alternátor... Hm, popátrám někdy jak se věci mají, ale tohle na mě působí jako překlep... Dokonce mě napadá jestli jsem vůbec někdy viděl ofiko název 23A, mám totiž manuál v kterém je elektroinstalace 23 25+5W a tak nějak jsem to vnímal jakože je to silnější verze typ 23. Tedy potom zřejmě lidově 23A :-)
 
 
Datum: 29. července 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Datum: 29. července 2008 16:28
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No tak je to přesně naopak 23A má slabší zapalování (20W) a 23 (30W) - viz el.chéma: katalog ND na sesových stránkách.
 
 
Datum: 29. července 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Zdar, presne tak Jawa 23A Mustang mela 30w ...
 
 
Datum: 29. července 2008 16:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
V elektroinstalaci. Ačko má jiný, výkonnejší alternátor pro světelný okruh.. Ale prosím píšto nezaměňuj si to se zapalováním. Zapalovací okruh je zapojený stejně u obou typů.
 
 
Datum: 29. července 2008 15:26
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Souhlasím! ale nejsem si taky jistý
 
 
Datum: 29. července 2008 15:10
 
 
 
 
Jméno: pišta      IP: uživatel3624    
Myslím, že to bude v zapalovaní...Ten typ 23 A mal tuším 30 Wattové zapalovanie, ale nie som si istý.
 
 
Datum: 29. července 2008 14:55
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
u toho jednoho je mali a u toho druhyho je A velky
 
 
Datum: 29. července 2008 14:29
 
 
 
 
Jméno: jaawaa      IP: uživatel1617    
kdyz mam napr 20W zapalováni a zarovku ktera potrebuje vykon 30 W bude to svítit normálne, slabe anebo vubec? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2008 15:36
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
To jaawaa - malinko bych tvůj dotaz parafrázoval, aby jsi viděl jak hloupej dotaz to je: ,,kdyz mam napr 20kč a hostinskej po mě chce 30kč bude to stačit, nebo mi dá po hubě?,, A jestli stále nevíš odpověď, tak to zkus v praxi :o)
 
 
Datum: 29. července 2008 15:36
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
přesně tak, velmi slabě....já zase na zadnim světle sem neměl sulfidku tak sem tam dal nějakou která potřebovala 4,5V a svítilo to až moc ale už vodešla no....
 
 
Datum: 29. července 2008 9:44
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
bude, ale strašně slabě, já jsem v nouzi musel dát 30W žárovku a sotva sem v noci viděl silnici
 
 
Datum: 29. července 2008 9:35
 
 
 
 
Jméno: jaawaa      IP: uživatel1617    
kde je na zapalování napsaný kolika watový má výkon? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2008 15:43
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Nesnaž se to s těmi zapalovacími cívkami pochopit, pokud nemáš elementární znalosti o fyzice, zejména o elektřině, tak si prostě zapamtuj že je to v zásadě jedno jestli 6V nebo 8V.
 
 
Datum: 29. července 2008 15:43
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Přesně tak je to na hliníkové kostře magneta. Póly světelné se tedy liší a to velmi závažně... v podstatě je stejný jen pól zapalování a vačka. Vše ostatní včetně rotoru je jiné!
 
 
Datum: 29. července 2008 15:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
myslim ze ty civky se nak vyrazne lisit nebudou,,jinak ten vykon je napsanej na hlinikovy kostre zapalka,je to na ty predni strane ve spodni casti myslim
 
 
Datum: 29. července 2008 9:12
 
 
 
 
Jméno: jaawaa      IP: uživatel1617    
a jakej je rozdíl v 6V a 8V cívce? ta 8V dává více proudu a proto vse funguje lepsejic? nebo se mílím...
 
 
Datum: 29. července 2008 9:08
 
 
 
 
Jméno: jaawaa      IP: uživatel1617    
caw, jak poznam jesli mam zapalování o výkonu 20 W anebo o výkonu 30W??dik z odpoved..... proto ted ani nevim kterou zarovku bych si mel koupit, sesa ma dve a jedna je na jyny vykon zapalovani a druha na vyssi vykon zap. nevite kterou si mam koupit kdyz nevim jaky vykon ma moje zapalovani...? tady sou odkazy ohledne tech zarovek mi pls.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2008 15:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Podívej se na klec magneta jaké je na ní uvedené číslo. Pokud začíná na 05, jedná se o 20W magneto, pokud začíná na 20 je to magneto 30W. Tedy příklad... rotor 05-6170 je 20W ale 20-6170 je 30W. K tomu stator s číslem 05-6128 je klec 20W ale 20-6128 je klec 30W. U statorů je možné že aškoli jsou jinak značené, že jsou zaměnitelné, já jsem při dávném hledání rozdílů, co si pamatuju, žádný rozdíl nenašel. Také bacha na zapojení pólů (cívek), každá verze má v jiné pozici zapalovací cívku a světelné. Také je rozdíl ve víku magneta. Protože jsou světelné cívky u 30W magneta větší, je ve víku pro 30W verzi vybrání a tedy je v některých místech víko tenčí aby cívky při montáži nepoškodily.
 
 
Datum: 29. července 2008 15:54
 
 
 
 
Jméno: jaawaa      IP: uživatel1617    
a kde to je napsany na tom zapalování....?
 
 
Datum: 29. července 2008 9:01
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Kdys sundas prave vyko motoru, tam je elektrika a na statoru mas napsano 20, nebo 30W:-)
 
 
Datum: 29. července 2008 8:52
 
 
 
 
Jméno: jaawaa      IP: uživatel1617    
kdyz otevirate ten odkaz tak ho musite oznacit a vlozit do panelu.... jinak se otevrou oba najednou a nende to
 
 
Datum: 29. července 2008 8:50
 
 
 
 
Jméno: jaawaa      IP: uživatel1617    
caw, nevite nekdo proc kdyz zapnu svetla na Jawa 50 21 pionyr tak se mi na zarovce rozviti jenom ty pruzinky a vubec to nesviti...nevite cim by to mohlo byt? a jeste dalsi otazka, kdyz sviti svetla musi klakson troubit nebo troubi jenom kdyz sou svetla vypnuta.... dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2008 18:47
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Kámošovi troubil se světlama jen když přidal plyn
 
 
Datum: 29. července 2008 18:47
 
 
 
 
Jméno: majgo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ta ziarovka je bud zla alebo ti nerobi cievka dost elektrini ale ta truba musi ist stale
 
 
Datum: 29. července 2008 9:10
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
mně to někda taky dělá.nevim co to je,pořádně proturuju LEHCE do toho praštim a uš svítí normáně
 
 
Datum: 29. července 2008 8:12
 
 
 
 
Jméno: sharky      IP: uživatel3429    
když svítíš klakson netroubí, s tou žárovkou nevim, mě dělala něco podobnýho, nesvítila a vevnitř nepatrně jiskřila, tak sem dal jinou a OK
 
 
Datum: 29. července 2008 7:02
 
<  251  252  253  254  255  256  257  258  259  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 0:13:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu