Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau borci. Jak přesně fungují VÍCEBODÉ SVÍČKY? To jako kdyz to má např. 3 elektrody tak to hodí najednou 3 jiskry? nebo jak to je dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 20:33
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Já osobně jedu od nás z Kolína do Prahy celou dobu na 5tku  Bez probelmů. ve vesnici na 5tku 50km/h při 1500ot/min  někdo může podotknout že to podtáčím, ale feldě ve skutečnosti nevadí  je to absolutně bez vybrací a je hlavně ticho což je u feldy docela nadlidskej ukol  vyjedu z vesnice přidám a felda si vesele zrychlí  zkoušel jsem to u naftové feldy a ta se klepala jak ratlík takže s naftou jedině na 4
Datum: 23. února 2011 20:33
 postul: nevim no.. s MPIčkem jsem nikdy nejdel... ale co jsem měl omegu benzíňák tak s tou 60 na trojku po městě..... ale jinak dala na jedničku nějakých 70
Datum: 23. února 2011 20:27
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Já se tu taky nechci vytahovat kdo má kolik najeto jen jsem něják musel reagovat na to tvoje razitko  ale tohle už jde mimo dotaz... takže tu řešíme kraviny
Datum: 23. února 2011 20:20
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 moje skusenost je, ze svicky s více elektrodama jsou nahovno, jiskry to nehodi tak silny a tim je zapaleni smesi horsi.
Datum: 23. února 2011 20:19
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 kabely a fajfky se dělali s předstihem. Mě spíš napadá jestli to není od karburátoru,protože ted v zimě to nedělá vůbec,jen v létě,hlavně když jsou 30° vedra,filtr se dělal.... 60 na čtyrku jezdim s dieslem,proto mi to přijde málo,jezdil jsem spíš stříkačkou,ale MPi jsem taky okusil(ve verzi lehce RS s 90 kobylkama  )....
Datum: 23. února 2011 20:18
 stando zkusil bych vyměnit zapalovací kabely.a co je tom špatného jet na 4 60?na jaký kvalt by měl jet?na 3?dokonce na 2?jeli jste někdy mpíčkem?
Datum: 23. února 2011 20:11
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 nemám důvod se s tebou pošťuchovat....lidi který sem choděj dlouho mi znaj a já se nepotřebuju před někym vytahovat...prostě tvůj dotaz zněl jak když jezdíš autem tejden...ja mam naježdíno dost,ale určitě ne 200 tisíc  každej rok dělam dvakrát filtry a olej takže kolik mužu mít najeto? 6x2x15000....spočítej si to....a k tomu nepočítam co mám najeto na motorkách,na pick-upu a na dodávce....
Datum: 23. února 2011 20:07
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 plus minus 2000ot/min teďka přesně newim. Psát sem kolik mám najezdíno nemá smysl  napíšu 200 000 a on sem napíše 400 000 atd
Datum: 23. února 2011 20:01
 mischelnike: a kolik máš teda naježdíno?  .... jinak nevim jak u benzínu, už nějkou dobu mám diesla ale na čtyřku při 2000ot je 60 nějak málo ne?... mě to do kopce na čtverku při 2000ot jede nějakých 85-90...
Datum: 23. února 2011 19:23
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Dík ten tvůj taky nebyl špatnej  víš o mě velký prd a já o tobě takže tyhle narážky nejsou moc namístě
Datum: 23. února 2011 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel7022
Datum: 23. února 2011 19:06
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Bych řekl že toho mám víc nacouvanýho než ty naježdíno... ale to je jedno...  jinak 60 na 4rku je asi 2000ot/min což je pro bězný kopec s mírným stoupáním pro feldu pohoda
Datum: 23. února 2011 19:03
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 To L: Něco podbnýho dělá mojí mladý Favorit,karburátor s automatickym sytičem,rok 92. Převážně v oblasti 2000 otáček v tahu zaškube. A dělá to hlavně v létě. Filtry dělaný,svíčky nový,ventily dělaný,předstih stroboskopem,palivo z 99% Natural 95 od OMW,do loňského roku pravidelně servisováno. Jinak je to auto v parádním zachovalym stavu,nevyrezlý,zdravý,na motoru najeto poctivých 60 tisíc(auto se dedí v rodině),motor perfektní!
Datum: 23. února 2011 18:58
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 Mischelnike: To bude tím,že máš MPíčko a na řidičáku ještě mokrý razítko.....jinak 60 na 4 do kopce? Neni to na benzinaka docela podtoceny?
Datum: 23. února 2011 18:49
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vypadá to, že problém bude jinde než ve svíčkách, nech to někde napíchnout na VAG jestli to něco ukáže, příčin může být celá řada.
Datum: 23. února 2011 18:48
 ja som ju mal v 21tke ked som ju mal vybehnutú na inačšú mi to neišlo pokaždé zahádzalo ale na túto 3 polovú to išlo celkom dobre mal som ju na nejakých piatych podložkách lebo malo dlhý závit
Datum: 23. února 2011 17:56
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Díky za odpovědi  jinak já mám MPIčko.. a ty vícebodý svíčky zatim nezklamali.. jen se dlouho době potýkám s problémem a to tím že když třeba jedu do kopce na 4rku 60km/h a přidám tak lehce pocukává.. když koupím new svíčky tak se to trošku omezí ale po čase je to to samý  newim jestli je to benzínem... ale už jsem bral na hodně pumpách ale furt to samý. Jediný co to ještě trošku omezý je benzín ze Shellky ten 100oktanovej.. ale ta cena je zase trošku jinde  newíte co jiného by to mohlo být? jesi třeba dát jiný svíčky a s jakejma hodnotama díky moc
Datum: 23. února 2011 17:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Víceelektrodové svíčky se používají proto, že údajně více vydrží. Jiskra přeskočí obyčejně tam, kde má nejmenší odpor. Když se postupně zvětší odtrh v místě, kde přeskakuje, začne přeskakovat na jinou. Jinou výhodu to ovšem nemá a navíc musí být dostatečný výkon zapalovacího modulu, což většina starších aut nemá. Ideální je vždy kvalitní jednobodová svíčka. Pro Felicie s jednobodovým vstřikováním BMM nejsou víceelektrodové svíčky vhodné, pro MPI již použít jdou. Brisky ve Feliciích dost často selhávají, nyní používám do Felicií normální jednobodové NGK nebo Denso a zatím ani jedna reklamace. Když chce někdo něco ještě lepšího, tak platinové nebo iridiové jednobodové Denso nebo NGK, ale ty už jsou poměrně drahé, do Felicií standardní v pohodě stačí.
Datum: 23. února 2011 17:32
Jméno: king2
IP: uživatel8418
 Tak na pincka je to zbytecny nema tolik síly aby roznuj vsecky tri ale na feldu to bude na starty dobry si myslim!
Datum: 23. února 2011 16:44
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
  aha tak to jsem čekal že to bude trošku složitější  takže se to nějáko moc neodlišuje od ostatních svíček? Cena není zase tak závratná. mám felicii a ks stojí 60kč (BRISK).
Datum: 23. února 2011 15:21
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Výboj vznikne v místě kde má momentálně nejmenší odpor. Takže vznikne na jedné z elektrod. Nevím proč se dělají, možná proto že se najdou lidi co si je za drahé peníze koupí
Datum: 23. února 2011 14:42
|



|