
Toto me se zdat ze u trabanta je taky to DMB :::Regulátor 6V 75W se prozatím vyrábí ve dvou variantách a to elektronický a mechanický.Mechanický regulátor je klasika která se vyrábí už dlouhou dobu,nejčastěji si ho kupují zkušení motorkáři kteří potřebují provést změny v regulaci proudu.U tohoto relé není určená polarita.
Postup montáže zapojení krabičkového relé 6V 75W do dynama je takové:
po odstranění starého relé z dynama připravíme svorkovnici pro připojení krabičkového relé takto :
1. první spoj na dynamu, drát ze statorového vinutí + drát z odporové cívky označím na svorkovnici M.Tuto odporovou cívku z dynama odstraním.Z tohoto spoje vyvedu drát k relé a označím jej M
2. druhý spoj na dynamu, druhý drát ze statorového vinuti + drát z uhlíku označím na svorkovnici D ( bývalý kontakt 61).Ze svorkovnice vyvedu kabel k relé a označím jej D.
Po této úpravě mi jdou od dynama k relé 2 dráty ( M a D)
3.Drát ze svazku elektriky který vedl na kontakt 61 přetáhnu k relé a označím jej D
4.drát pod stálým napětí který vedl na kontakt 51 přetáhnu k relé a označím jej B.
Po této úpravě mi ze svazku jdou dva dráty s označením ( D a B )
Teď mám u relé dráty v tomto počtu D - 2x, M - 1x, B - 1x.
Přesně podle označení je připojím ke kontaktům na relé které jsou označeny stejně D,M,B.
Důležité je mít relé dobře ukostřeno, osobně montuji pod šroubek držící relé drát který vedu k ukostření baterie.
A nebo by mělo pasovat toto:
http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_125_typ_476/schema/schema2/obr.gif