 Zdravím, 1. Zkoušel jste někdo praktikovat ten návod na zvýšení brzdného účinku upilováním plochy obložení http://davy.jawajizda.cz/technika/brzdy/brzdy.html ? Stojí to za to? 2. Jen pro ujištěnou, živý uhlík je ten nekostřenej? 3. Když se přebuzuje dynamo, tak se zapojí baterka opačně, zapne se zapalování a pomačká se regulátor. Takhle jsem to praktikoval, ale dospěl jsem jen k tomu, že motorka nešlape na polohu jízda na dynamo a nedobíjí. Tudíž se asi odpojuje jeden uhlík, ale kterej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 22:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nebo ten neživej prostě vytáhnout z šachty a nenat ho ležet na tělese dynama, když se k ní připojenej drátem.. na těch pár vteřin kdy budeš držet kotvu regleru to přeci stačí podržet v ruce..
Datum: 03. ledna 2011 22:09
 Takže stačí jen jeden libovolný uhlík nadzvednout a podložit papírkem, aby se nedotýkal rotoru a bude to dobré?
Datum: 03. ledna 2011 20:42
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 1. zkoušel sem to na číze, nejsem si jistej o kolik to brzdí líp, ale určitě ne hůř, 2. ano, 3. nezáleží na tom kterej odpojíš, jde jen o přerušení obvodu přes rotor... a mam pocit že zapalování se zapínat nemusí, stačí připojit baterku polaritou jak ji chceš používat, vytáhnout jeden uhlík a přitáhnout kotvu spínače, aby šel z baterky proud do budícího vinutí statoru...
Datum: 03. ledna 2011 19:51
|



|