Jméno: fermez
IP: uživatel10520
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 12:28
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Schovám si tě do kontaktů a dám vědět, každopádně zimní jízdy na route 101 ani na jiných neplánuju, přecijenom už stárnu a na nějaké zimní ježdění mi už zdraví stávkuje, hlavně kolena  . Jízdu plánujem někdy zkraje června, než kámoš odjede na měsíční výlet po vlastech tichomořských  . Co se týká Tvých problémů ideální by bylo kdybs třebas přijel po ose ke mě domů, přes naše obce vede právě route 101 a mě dokonce vede přímo před domem  .
Datum: 24. prosince 2010 12:28
Jméno: standa
IP: uživatel10886
 Ahoj Chongu....když jsem mluvil o převíjení polu,nemluvil jsem o cdi.....jak presne to je resene u tveho perpetum mobile nevím,mě jde z plosnaku na zapalovani 7V at uz z regulovaneho plosnaku a nebo jen usmernovaciho....proste jen 7V...je mi to jedno....v soucasne dobe mi dobijeni nezajima...zajima mi pouze hall čidlo a CDI,z kterého mi neustále odpadávají součástky... kdyby ste měli cestu kolem Kladna(v současný době jsem Kladenak),rad bych vasi bandu videl....priste mi cinkni na 728311019....budu se tesit na setkani....
Datum: 24. prosince 2010 12:03
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Hoši, hoši.. jak tak si čtu co tu píšete, začínám svého mustafa považovat za perpetum mobile... je zvláštní že dobrý tři roky nabíjím z původních nepřevinutých pólu pionýra 12V akumulátor a za celou dobu ani jednou nešel potupně pod svorky dobíječky  . A hnidopichům bych rád sdělil že to tak funguje nejen mě, ale kamarádovi Milanovi a co já vím i Wiku a snad i Paja se chtěl tímto směrem vrhnout. Nabízím dokonce případným zájemcům exkurzi k mému stroji a i případná měření... Všem kteří tvrdí že pod zátěží nejde docílit s origo cívkami 12V doporučuji jednoduchý pokus, který spočívá v náhradě 6V žárovek za 12V o stejném nominálním příkonu... těm natvrdlejším... u 30W altíku dát dopředu Ba20d 25/25W 12V a dozadu 5W 12V a porovnat to s původními 6V žárovkami... budete asi překvapeni že to svítí stejně. Jen mě u Standy překvapuje že si nepamatuje že se žádné póly nepřevíjeli  . PS pro Standu... už jsme kolem Tebe párkrát po Route 101 jeli, nechceš se někdy k nám také přidat?
Datum: 23. prosince 2010 22:52
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to je to, 600  a neslo by tedy zapojit ty civky jak jsem rikal 2 bych pouzil stoho 30W zapalka a jednu s toho 20W tu 15W zapojil do serie a ziskal stoho 12 ne? no nic az se budu nudit skusim to tak zapojit a zmerit jestli to da 12
Datum: 23. prosince 2010 13:26
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 i když koukám na ten regulátor,tak by nemusel bejt špatnej....akorát mu poslat 12V...ty to zkusíš za 6 stovek?
Datum: 23. prosince 2010 12:29
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 cívky by se museli převinout slabším drátem a obě dvě prohnat graetzovým můstkem a ukostřit až za ním....pak by tu byla jistá šance na 12V....ale není to zbytečné? chong zpracoval krásný návod pro překopání fichtla na baterku.......s použitím regleru s usměrnením na stator z toho rovnou leze usměrněných regulovaných 12V/45W....to je krásný....a funguje to.....předek žárovka 12V/35W-klidn ě ta ze škodovky....mimojiné mustang s obyčejným silným zapalováním žárovku ze škodovky bez použití zadní žárovky zničí po prudším přidání plynu....to je spíše detail k tematu níže
Datum: 23. prosince 2010 12:26
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jen me to tak napadlo, pokud bych to upravoval na baterii ze by nebylo spatny to rovnou prekopat na 12V, ale pokud to nejde tak nic
Datum: 23. prosince 2010 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 svetelne civky seriově zapojit nemůžeš. Je potřeba sehnat dvě světelné cívky ze zapalování pro 20W na svetla. Vubec netusim jak je u tohoto regleru resene usmerneni,takze mozna bude potreba cívky spojit a ukostřit až za graetzovým můstkem.....obávám se,že 12V z toho nedostaneš.....
Datum: 23. prosince 2010 10:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli je řeč o pincku, tak ty (byť sériově spojený (jak je to u 30W magnetoalternátoru)) cívky ti pod zátěží nedaj 12V ani náhodou... možná tak na neutrál s motorem vytočenym do mrtva...
Datum: 22. prosince 2010 21:06
|



|