Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 Zdar jak mám upravit otáčkoměr z favorita nebo škodovky aby mi šel zapojit na fichtla pls poradte nebo nejaký odkaz na stránky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 13:39
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 aha to asi preto som ledva vyskočil na 4000rpm
Datum: 26. srpna 2010 13:39
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Předělat fíka na 12V není až takový problém. A není třeba k tomu ani převíjet cívky zapalka. POchybuju že ale chceš složité řešení. Není úplně podle zdejších představ "dám tam jednu diodu a odpor a je to" ale existuje řešení jak předělat efektivně elektroinstalci na 12V stejnosměrných s baterkou co se za jízdy skutečně dobíjí. Ale co se týká tvého otáčkoměru, tak počítej se mnou... favorit je čtyřtakt, že ano? Má čtyři válce, že ano... jeden válec pálí jednou za dvě otáčky, že ano? POkud jsou vůči sobě válce s časováním pracovní doby pravidelně posunuty, budou pálit pravidelně po sobě, že ano? No ale to mi pak vychází že indučka pálí dvakrát za otáčku... že ano? No jo, protože tam je rozdělovač a ten rozděluje jiskru k jednotlivým svíčkám. Takže pokud by jsi použil otáčkoměr z favorita, bude si myslet že točíš o polovinu menší otáčky.. namísto 6500rpm (to je tak obvyklý strop neladěného motoru) bude ukazovat 3250rpm což je asi tak třetina stupnice otáčkomě.. popsal bych to slovy "jen tak se líně zvedne"
Datum: 26. srpna 2010 13:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ide to ale je to nepraktické, ta za prvé musíš mať stálich 12V najlepšie z batérie aleternátor ani po umernení bars nefunguje na 6V, 8V ti to nepôjde. potom na otačkomeru máš tri káble ( favoritacký) modrý + červený - a sivý pripojíš na ind. cievku svorku 15. Ak tak spraviš ta si pekne možeš meračť otáčky ale asi len ta v garáži ja som to skúšal ale amplikovať to na motcikel je veľmi nepraktické!
Datum: 26. srpna 2010 8:22
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nejde, taky sem to zkoušel
Datum: 25. srpna 2010 23:37
|



|