slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Fojtomutomut      IP: uživatel7549    
zdarte, dostal jsem takovej napad, kdybych si koupil olevěný akumulátor do fichtla 6V, cívky připojil na relé tak co bych musel ještě dát do obvodu, aby mě to dobíjelo akumulátor ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 21:34
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
Juro máš recht je to jednodušší.. ale nějak mi tam ve schematu chybí regulace dobíjení... Když pominu že se obvykle dává aby se nepřebíjel akumulátor a tudíž neuvařil a tudíž nezničil, tak to prostě má jakýkoli motorový dopravní prostředek. Většina tedy mívá dynamo, nebo alternátor s vnějším buzením, takže jakože regulaci nemá, protože dnes je regulace napětí altíku, či dynama jakoby jen na stabilizaci palubního napětí, jenže prostě když stabilizuješ palubní napětí pod plynovací napětí akumulátoru, jedná se o nabíjecí charakteristiku typu U a ikdyž to nemá zdánlivě s diobíjením nic společného ve skutečnosti na altíku, či dynamu není pro stabilní palubní napětí, ale aby se baterka nepřebíjela.. snad je tedy jasné že pokud se jedná o alternátor s permanentními magnety, kdy prostě nedokážeš technickými prostředky donutit magnety aby byly silnější v malých otáčkách a slabší ve vyšších, tak aby výstupní napětí bylo stále stejné, tak si musíš pomoct nějakým externím regulátorem, popřípadě se na něj vyprdnout a pak se smířit s faktem, že když zapomeneš rozsvítit světla, tak prostě uvaříš akumulátor... tedy otázkla zní... je dobré ušetřit v zapojení stabilizátor, nebo-li regulaci dobíjení? Za mě zní odpověď.. neriskoval bych, možná baterka není až tak drahá, ale kupovat dvě tři do roka už krapátek nakrkne, protože ruku na srdce, zapomenout ve dne rozsvítit světla to se stane kdekomu a ne párkrát :-D
 
 
Datum: 19. srpna 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektrika-s-baterii-baterkou.html Tohle je jednodušší a bez ůprav zapalování.
 
 
Datum: 19. srpna 2010 14:14
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
zapojení http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol.htm nemusíš to předělávat na čtyřpól, ale pak to opravdu dobíjí a svítí. Proštuduj si...
 
 
Datum: 18. srpna 2010 23:27
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 22:58:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu