 zdar jak docílit excelentního volnoběhu? me to vždycky chcípne kdyz pustim plyn
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 5:59
Jméno: kubiq
IP: uživatel9443
 prostě dělá se to za tepla když nastvíš otáčky za tepla tak jdou a za studena jsou malinko vyžší než se ohřeje pak klesnou a drží, ale když je nastavíš za studena, jakmile se ohřeje chcípne ti to to je dokázaný a věř nám nebo ne
Datum: 02. června 2010 5:59
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele když nám nevěříš, udělej pokus- nastav dobrý volnoběh za studena a zahřej motor ( jasný že za tepla chcípne) a potom nastav volnoběh za tepla .. a uvidíš kdo tady má pravdu...
Datum: 01. června 2010 20:29
Jméno: kubiq
IP: uživatel9443
 za tepla vždycky za tepla to ti řekne jakejkoliv kolega kdo o tom něco ví a zabívá se tím
Datum: 01. června 2010 18:05
 tak se dohodněte za tepla nebo za zimy?
Datum: 01. června 2010 16:25
 Volnoběh se ladí za tepla. To snad ví každý malý děcko...
Datum: 31. května 2010 17:23
 BFU sám si vtipálek....když seřídíš aby držel za studena tak za tepla ti bude tuplem držet ty moulo.
Datum: 31. května 2010 14:55
 ceZetak je vtipalek  k čemu ti bude že se za studena pěkně poběží, když po několika km zastavíš například na křižovatce a von ti zdechne  pokad to správně sešteluješ tak musí běžet za studena i za tepla... excelentního volnoběhu docílíš pouze excelentním seřízením   dost velkej vliv má taky předstih
Datum: 30. května 2010 23:25
 manas: cápeš nesmysly..volnoběh se šteluje na studeném motoru...k čemu ti je že za tepla ti držet bude a za studena bude zdechat?
Datum: 30. května 2010 23:06
 at máě stroj jakýkoliv šteluj volnoběh při teplým motoru za studena toho nedocílíš.nejdřív se projed zahřej to pak šteluj.
Datum: 30. května 2010 22:29
 bohatá směs=hodně benzínu a málo vzduchu... třeba když startuješ motor za studena tak musíš uzavřít přívod vzduchu aby byla bohatší směs.. hele nevím co máš za káru takže ti to přessně neřeknu...
Datum: 30. května 2010 22:05
 bohatá smes je hodne benzimu a malo vzduchu? nebo hodně vzduchu a malo benzinu?
Datum: 30. května 2010 21:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A kde je ten na smes?
Datum: 30. května 2010 21:48
Datum: 30. května 2010 21:35
  jo aha dík ten sroubek je ¨na karburatoru tipuju ?
Datum: 30. května 2010 21:22
 jak toho docílíš? utažením šroubku volnoběhu
Datum: 30. května 2010 21:18
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 trpělivostí  mosis štělovat srubkem coje mezi tryskama, a kdyz pritahnes, tak zvysujes, a kdyz povolis tak nizujes volnobeh.
Datum: 30. května 2010 21:17
|



|