 Nedávno jsem tu psal s vysokým volnoběhem u 555. Takže, když zacpu tu díru, kde je filtr, tak to chvíli běží a chcípne. Pak jsem pootočil s destičkou statoru, vůbec to nedrželo otáčky a nereagovalo na plyn, tak jsem to vrátil jak to bylo, vyměnil jsem i šoupátko, posunul jehlu, zase to nefungovalo. Tak jsem to nechal stát 2 hodiny na slunci a je po problému. Otáčky už jsou v pohodě, svíčka černohnědá, jezdí jak žihadlo, ještě musím vyměnit lanko, občas se kousne a pak to dělá bordel. A dotaz-kladívka se sepnou kdesi(když jsem to seřídil an 3mm, tak to zlobilo), v HÚ maj 0,4mm, ale po zbatek pohybu maj mezeru lehce přes 1mm- TO JE DIVNÝ, NE? PORAĎTE!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele ten odtrh 1mm ničemu nevadí..jestli to jezdí normálně tak to neřeš..a spi v klidu
Datum: 25. dubna 2010 23:07
 To není nepravidelný, to je naopak moc pravidelný na 2T motor... Když ten předstih seřídím na 3mm(tak to myslím má být), tak to vynechává. Plovák funguje v pohodě. A trysky mám obě na hovno, pomačkané, teformované atd. Ale žere to málo.
Datum: 25. dubna 2010 21:19
 dalo by sa povedať že sa ti zmes nezapáli pri každej kompresii a to je tzv. nepravidelný chod motora, môže to spôsobiť aj ten veľký predstih 3mm, keď neviem či sa dá taký nastaviť  , možno na tých starých zapaľovaniach hej
Datum: 25. dubna 2010 21:12
 hmmm štvortaktovanie pri otáčkach voľnobehu môže spôsobiť napríklad prasknutý plavák alebo bohatá zmes, stále preplavený karburátor možno veľká hlavná tryska, skontroluj
Datum: 25. dubna 2010 21:08
 Ne že bych z toho měl těžký spaní, ale zajímá mě to. A ten volnoběh není takový typický klap klap klap, ale takovej souvislej, spíš jak nějaký auto....
Datum: 25. dubna 2010 20:43
|



|