
Vykašli se na stopku. Potíž je totiž v tom, že obvykle, když potřebuješ brzdit, tak většinou v tu chvíli motor jede na malé otáčky, nebo přímo volnoběh. Neumím si představit že točíš motor v otáčkách a přitom brzdíš, tedy pokud se jedná o jezdce se zdravým rozumem. No a v tom je právě zakopanej pes... pokud motor má malé otáčky, tak má pionýr dost práce aby uživil sotva světla a ty k tomu všemu chceš ještě brzdit a už tak v tomto režimu přetíženou soustavu zatížíš nejméně 5W zárovkou... Co se stane... pohasne ti předek ještě víc a vzadu bude skomírat brzdové světlo. Což ovšem na bezpečnosti nepřidá, protože brzdové světlo tam jistě nechceš z plezíru, ale aby jsi ostatní řidiče a zejména toho za tebou, upozornil že brzdíš. Pokud by jsi snad chtěl oponovat že tedy abys mohl svítit brzdovkou tak že nebudeš svítit, tak věz že pokud nebudeš svítit, tak zátěž brzdovky i kdyby o 10W soustavu tak málo zatíží že po pár zabržděních bude vlákno přepálené. Z toho vyplývá že bez bateriového režimu brzdovka na soustavě s alternátorem s permanentími magnety bez regulace je problémové zařízení. Totéž platí o blinkrech.