Jméno: babča
IP: uživatel2969
 slyšel sem že na jednorychlostní babettu nemusí bejt papíry protože je to jako motorový kolo.je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2008 13:14
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Jo ale taky bejvávalo že když měl motocykl do 100ccm a měl šlapky tak taky nemusel být vůdčí list.. (do 1939 - viz vznik jawa robot a ČZ 98) a můžeme jít i dál... taky nikdo jiný než šlechta a pověřené osoby nesměli vlastnit a nosit zbraně.. jinak samozřejmě pravdu máš JS, s tím stadionem platilo to obecně pro mopedy, také proto první prototypy pionýra šlapky měly.. je to veliká vzácnost, ale i já jsem to viděl v dobovém týdeníku, kde se továrnou pionýry zajížděli a šlapky vidět byly. Snad i nějaký ten kus z první serie je snad měl a údajně se dochoval...
Datum: 02. srpna 2008 13:14
Jméno: Js
IP: uživatel340
Kolo s pomocným motorem musí mít ještě konstrukční rychlost do 25 km/h.
Datum: 01. srpna 2008 18:13
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
Ale bejvávalo, asi před cca 40-50 lety, jsi na Stadiona S11 nemusel mít řidičák, nebo pokud to někdo vysvětlí má možnost
Datum: 01. srpna 2008 14:46
chog má pravdu ttakovy motokolo jsem viděl na vlastní oči.. je to lehky a celkem to jede (bylo to nejaky starsi) melo vzadu tek gumoveje váleček jak rikas
Datum: 01. srpna 2008 12:07
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Nebejvávalo.. motorové kolo bylo vždy specifikované, jakože to musí být třecí převod (přesnější popis si nepamatuju). Tedy náhon řetězem to rozhodně nebyl, vždy se jednalo o převod na hnané kolo pomocí přítlaku celku motoru na plášť, navíc tento převod bylo nutné mít mechanicky odpojitelný. Standardně se tyto motory umísťovaly nad přední či zadní kolo, kdy gumový váleček převodovky motoru byl pružinou tlačena k ose kola a odvalováním gumového válce po obvodu kola se přenášel pohyb... Což babeta nikdy neměla
Datum: 01. srpna 2008 8:01
bejvavalo... dnes uz musis mit AM
Datum: 31. července 2008 22:39
Jméno: standa
IP: uživatel3642
Neni,na babetu musis mit AM...
Datum: 31. července 2008 22:38
|



|